HaaJee
Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

APP werkt helemaal niet meer

Op de nuchtere maag, nu werkt de app TOTAAL niet meer.

Heb het om 07:00 uur uit armoede de app maar verwijderd en opnieuw geïnstalleerd,  niks,  krijg een zwart scherm.

Wordt er ZÓ moe van , van Ziggo

 

Henk

15 Reacties 15
Parcifal12
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Heb het zelfde ook nieuw geïnstalleerd, maar niet speed test gedaan is oké wat nu ?

HaaJee
topicstarter
Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

We moeten collectief ziggo verlaten. 

 

Moest eergisteren de huisarts bellen

 

Huis telefoon dood.

 

Stroom stekkers eruit gehaald,  even later terug.

 

En de rotzooi deed het weer.

 

Je zou toch wel iets meer verwachten, voor bijna 100 euro per maand

 

1200 euro per jaar.

Onbetrouwbaar en veel te vaak storingen 

 

Henk

Parcifal12
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Denk er hetzelfde over. Is laatste tijd wel altijd iets ja 

HaaJee
topicstarter
Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Je moet er 100% op kunnen vertrouwen dat zooi het doet. 

 

Denk eens aan de huistelefoon en email.

Heb regelmatig dringende zaken.

En, vertrouw ziggo niets meer.

 

Henk.

70ReS
Stamgast
  • 56Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Hier hetzelfde probleem. 2x Samsung mobiel. Gisteravond in bed nog allebei gewoon kunnen kijken. Vanmorgen bij het opstarten na het Ziggo-logo een zwart beeld met alleen een paar knoppen bovenin.

HaaJee
topicstarter
Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Heb het zelfde 

 

Henk

 

Ziggo is Onbetrouwbaar en duur.

70ReS
Stamgast
  • 56Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Inderdaad. Betaal ruim 100 p/m aan die club.

70ReS
Stamgast
  • 56Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Antwoord van Ziggo op Twitter...

 

Hoi Ron, Nee het ligt zeker niet aan jouw mobiel. Het issue ligt aan onze kant, de app is in storing

70ReS_0-1632205797124.png

 

Wij zoeken als een malle naar de oplossing. Ondertussen werkt Ziggo Go wel in de browser. Tot wij het hebben gefikst kun jij TV kijken via; ziggogo.tv/nl.html.

Remmie151
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Online werkt ook niet! 😡

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 806Posts
  • 36Oplossingen
  • 130Likes

@HaaJee ik snap dat het balen is als er kuren zijn met de Ziggo Go app. Sorry daarvoor. Zoals al via dit topic duidelijk naar voren kwam, speelden er gisteren wat storingen mee.

Speelt dit nog? Kan je eens voor de online variant, die je hier vindt, diverse browsers testen en ons de uitkomst doorgeven? Alvast dank! 

HaaJee
topicstarter
Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Jacob

 

1. De app werkt weer, de pauze toets nog niet.

 

2.de online variant werkt ook.

Tevens de pauze toets ook nog niet.

 

Groet,   Henk

 

Jonathan-458
Super Expert
Super Expert
  • 2418Posts
  • 161Oplossingen
  • 852Likes

Beste @HaaJee,

 

Het is natuurlijk erg vervelend dat uw vaker problemen heeft met Ziggo producten en diensten. Gelukkig werkt Ziggo Go weer.

 

U gaf echter ook aan dat u een probleem heeft met uw vaste telefonie op het moment dat er geen netwerk storing was en deze na het opnieuw starten van het modem weer deed, indien dit vaker voorkomt is er mogelijk sprake van een signaal probleem.

 

MVG

Ank70
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem. App werkt al de hele dag niet.

Zoeken op storingen geeft aan 'geen storing' terwijl ik net elders in dit topic lees dat er wel een storing is.

Slechte en onjuiste informatie!

Jonathan-458
Super Expert
Super Expert
  • 2418Posts
  • 161Oplossingen
  • 852Likes

@Ank70,

Ziggo geeft momenteel het volgende aan op hen storing pagina:

"Storing Ziggo GO Android toestellen opgelost"

"De storing is opgelost. Het kan soms een aantal uren duren voordat je toestel de juiste settings heeft opgehaald. Je kunt ook meteen zelf de juiste settings ophalen door in de Ziggo GO app de taal van Nederlands naar Engels te wijzigen en dan meteen weer terug te wijzigen naar Nederlands. Dit doe je onder instellingen/taal."

 

Mocht de oplossing niet werken kunt u dit hier of elders bij Ziggo melden.

 

MVG

Ank70
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opgelost!

Uitgelicht topic