Fauth555
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2031

Beste Ziggo

Wij hebben een auto radio/tv met een Android 9.0 versie. Als wij de Ziggo go app installeren en inloggen en tv willen kijken geeft die de foutmelding 2031 bij elke zender aan. We hebben de app opnieuw geïnstalleerd en alles geupdate. Ook via Google chrome geprobeerd. Dat lukte niet omdat we dan werden terug gestuurd naar de app. 

 

Kunnen jullie ons helpen dit op te lossen? 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1897Reacties
  • 244Oplossingen
  • 327Likes

Hey @Fauth555 , welkom op de Community.

 

Super frustrerend dat je met deze foutmelding ineens te maken hebt in Ziggo GO. Ik kan mij voorstellen dat je gewoon weer graag verder tv wilt kijken. 

Dit probleem is bij ons bekend en is met de laatste update voor een hoop apparaten opgelost. Jammer genoeg is dit nog niet voor alle apparaten het geval. 

Er is op dit moment  niets wat je hier zelf aan kunt doen. Er wordt door de ontwikkelaars hard gewerkt om dit te fiksen. 

 

Sorry voor het ongemak!

Bekijk in context

4 Reacties 4
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4162Reacties
  • 280Oplossingen
  • 609Likes

hoe is die verbonden met internet?

Fauth555
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Met hotspot en bluetooth

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4162Reacties
  • 280Oplossingen
  • 609Likes
Fauth555 wrote:

Met hotspot en bluetooth

denk dat die herkent dat het via mobiel internet is en dus een gps signaal wilt

Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1897Reacties
  • 244Oplossingen
  • 327Likes

Hey @Fauth555 , welkom op de Community.

 

Super frustrerend dat je met deze foutmelding ineens te maken hebt in Ziggo GO. Ik kan mij voorstellen dat je gewoon weer graag verder tv wilt kijken. 

Dit probleem is bij ons bekend en is met de laatste update voor een hoop apparaten opgelost. Jammer genoeg is dit nog niet voor alle apparaten het geval. 

Er is op dit moment  niets wat je hier zelf aan kunt doen. Er wordt door de ontwikkelaars hard gewerkt om dit te fiksen. 

 

Sorry voor het ongemak!

Bekijk in context

Uitgelicht topic