Fauth555

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Ziggo

Wij hebben een auto radio/tv met een Android 9.0 versie. Als wij de Ziggo go app installeren en inloggen en tv willen kijken geeft die de foutmelding 2031 bij elke zender aan. We hebben de app opnieuw geïnstalleerd en alles geupdate. Ook via Google chrome geprobeerd. Dat lukte niet omdat we dan werden terug gestuurd naar de app. 

 

Kunnen jullie ons helpen dit op te lossen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Fauth555 , welkom op de Community.

 

Super frustrerend dat je met deze foutmelding ineens te maken hebt in Ziggo GO. Ik kan mij voorstellen dat je gewoon weer graag verder tv wilt kijken. 

Dit probleem is bij ons bekend en is met de laatste update voor een hoop apparaten opgelost. Jammer genoeg is dit nog niet voor alle apparaten het geval. 

Er is op dit moment  niets wat je hier zelf aan kunt doen. Er wordt door de ontwikkelaars hard gewerkt om dit te fiksen. 

 

Sorry voor het ongemak!

Bekijk in context

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

hoe is die verbonden met internet?

Fauth555
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Met hotspot en bluetooth

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
Fauth555 wrote:

Met hotspot en bluetooth

denk dat die herkent dat het via mobiel internet is en dus een gps signaal wilt

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Fauth555 , welkom op de Community.

 

Super frustrerend dat je met deze foutmelding ineens te maken hebt in Ziggo GO. Ik kan mij voorstellen dat je gewoon weer graag verder tv wilt kijken. 

Dit probleem is bij ons bekend en is met de laatste update voor een hoop apparaten opgelost. Jammer genoeg is dit nog niet voor alle apparaten het geval. 

Er is op dit moment  niets wat je hier zelf aan kunt doen. Er wordt door de ontwikkelaars hard gewerkt om dit te fiksen. 

 

Sorry voor het ongemak!

Uitgelicht topic