Ik kan sinds een paar dagen geen live TV meer kijken in de Ziggo GO app op mijn Apple TV. Dit geldt voor beide Apple TV's die we gebruiken. We krijgen 1003 melding. De configuratie is niet gewijzigd. Terugkijken en daarna "vooruitspoelen" lukt wel. Lijkt me een bug of gewijzigde instelling bij Ziggo.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het werkt inmiddels weer. Heb in de instellingen de persoonlijke aanbevelingen aan en weer uitgezet. Daarna werkte het weer. mooi spul.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Niemsz
Eerst maar een paar vragen om wat meer beeld te krijgen:
Hebben de laatste en voorlaatste 4k versie, bekabeld op ios 16.3.1. Alle andere diensten werken, zelfs de ziggo go app, op live kijken na.
We hebben twee Apple TV's 4k van de laatste en voorlaatste generatie. Er draait ios 16.3.1 op en zijn bekabeld aangesloten. Alle streamingdiensten werken, zelfs Ziggo Go werkt volledig, behalve live TV. Ons modem staat in Bridge mode en ik gebruik een Asus router met Merlin firmware. Standaard staat cloudflare dns ingesteld. Ik kom nooit aan de instellingen en Ziggo Go app werkt altijd goed. De fout moet bij Ziggo zitten.
Heb Apple TV d.m.v. systeemherstel opnieuw ingesteld en de dns van Ziggo ingesteld. Zonder resultaat.
Het werkt inmiddels weer. Heb in de instellingen de persoonlijke aanbevelingen aan en weer uitgezet. Daarna werkte het weer. mooi spul.
Beeldkwaliteit lijkt ook beter nu
@Niemsz mooi dat-ie het weer doet! 👍🏻
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.