1
Vraag
2
Reacties
Niemsz

Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

1003 melding live TV bij Ziggo Go app van Apple TV

Ik kan sinds een paar dagen geen live TV meer kijken in de Ziggo GO app op mijn Apple TV. Dit geldt voor beide Apple TV's die we gebruiken. We krijgen 1003 melding. De configuratie is niet gewijzigd. Terugkijken en daarna "vooruitspoelen" lukt wel. Lijkt me een bug of gewijzigde instelling bij Ziggo.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Niemsz
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Het werkt inmiddels weer. Heb in de instellingen de persoonlijke aanbevelingen aan en weer uitgezet. Daarna werkte het weer. mooi spul.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Niemsz 

Eerst maar een paar vragen om wat meer beeld te krijgen:

  • Welke generatie Apple TV heeft u?
  • Op welke systeemversie draait uw Apple TV
  • Hoe maakt uw Apple TV verbinding met het modem; draadloos of via een netwerkkabel?
  • Werken andere streamingdiensten wèl?
Niemsz
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Hebben de laatste en voorlaatste 4k versie, bekabeld op ios 16.3.1. Alle andere diensten werken, zelfs de ziggo go app, op live kijken na. 

Niemsz
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

We hebben twee Apple TV's 4k van de laatste en voorlaatste generatie. Er draait ios 16.3.1 op en zijn bekabeld aangesloten. Alle streamingdiensten werken, zelfs Ziggo Go werkt volledig, behalve live TV. Ons modem staat in Bridge mode en ik gebruik een Asus router met Merlin firmware. Standaard staat cloudflare dns ingesteld. Ik kom nooit aan de instellingen en Ziggo Go app werkt altijd goed. De fout moet bij Ziggo zitten.

Niemsz
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Heb Apple TV d.m.v. systeemherstel opnieuw ingesteld en de dns van Ziggo ingesteld. Zonder resultaat.

Niemsz
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Het werkt inmiddels weer. Heb in de instellingen de persoonlijke aanbevelingen aan en weer uitgezet. Daarna werkte het weer. mooi spul.

Niemsz
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Beeldkwaliteit lijkt ook beter nu

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Niemsz mooi dat-ie het weer doet! 👍🏻

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic