Herken je het moment dat er meerdere programma’s tegelijkertijd bezig zijn en dat je niets wilt wilt missen? Met de Mediabox Next kun je ze allemaal tegelijk opnemen!
400 uur opnemen plus een beetje meer
Met de nieuwe Mediabox kun je maar liefst 400 uur aan opnames bewaren! Heb je hier de volle 100% van gebruikt? Dan kun je géén nieuwe opnames meer inplannen. Maar de al geplande opnames gaan wél door totdat de 125% bereikt is. Daarna stoppen ook de geplande opnames en stopt de Next met opnemen. Alle geplande opnames zijn dan vervallen. Wil je weer opnemen? Verwijder dan opnames totdat je weer onder de 100% zit, het liefst een beetje meer.
Hoe lang blijft mijn opname bewaard?
De opnames blijven 365 dagen bewaard. Daarna vervallen de opnames automatisch. Daar hoef je niks voor te doen.
Help! Het programma is al gestart. Kan ik het programma nog opnemen?
Geen paniek! Ook wanneer je tijdens het lopende programma de opname start, wordt gewoon het hele programma opgenomen. Helaas kun je geen programma's meer opnemen die al zijn afgelopen.
Kan ik mijn opnames ook via Ziggo GO bekijken?
Zeker! Met de nieuwe Ziggo GO liggen al jouw opnames binnen handbereik. Net als bij live tv kijken werkt dit ook in de EU, dus neem je opnames overal mee naar toe.
Hoe beheer ik mijn opnames?
Een kind kan de was doen! Druk op de [Home] knop en ga naar ‘Opnames’. Hier vind je al je (geplande) opnames. Nog sneller? Druk dan de [Voice Control] toets in en zeg “mijn opnames”.
Hoe verwijder ik een opname of een serie?
Iets verwijderen? Je kunt losse afleveringen binnen een serieopname verwijderen, maar ook is het mogelijk om je volledige serieopname met één knop te verwijderen:
- Ga via ‘Opnames’ naar ‘meer
- Navigeer naar de ‘prullenbak’ die je rechts in het beeld ziet verschijnen
- Druk op de [OK] knop om een keuze te maken tussen ‘verwijder serie opname’ en ‘verwijder alles en annuleer geplande opnames'.
Vind je het makkelijker om je opnames op je telefoon, tablet of computer te beheren? Dat kan met de nieuwe Ziggo GO. Je Mediabox synchroniseert direct met je Ziggo GO waardoor je gemakkelijk ruimte vrij kunt maken op de Mediabox om weer nieuwe opnames in te plannen.
Vanavond naar Kassa op NPO gekeken?
Zo niet, een aanrader.
Ditmaal lag Eneco onder vuur voor niet leveren van vooruitbetaalde werkzaamheden.
De woordvoerder van Eneco: als er iets niet is geleverd, dan wordt dat gecompenseerd.
Nou Ziggo, Eneco is ook geen kleintje.
Ik wil ook een compensatie voor meer dan 6 jaar aan het lijntje houden!
Uiteraard ook verzonden naar het inmiddels bekende klachten maildres van ziggo.
En zowaar de EPG werkt weer eens niet naar behoren.
Vanavond op België 1:
Vera om 20.35 is niet opgenomen en heeft het voor iedereen bekende (!)
Brokewood Mysteries ook om 20.35 is wél opgenomen (voor hoe lang).
Dus 2 programma's op 1 zender worden tegelijkertijd opgenomen. De ene lukt de andere niet.
Ik verbaas me nergens meer over.
De serieopname van Formule 1 Cafe gaat niet goed. Afgelopen vrijdag opnieuw in moeten stellen omdat de opname eruit was. Nu worden ALLE herhalingen opgenomen. Heel fijn
Verder gaat ook Toren C niet goed, omdat er geen seizoen en afleveringnummers in de EPG staan.
word aangekondigd in de epg
tv5 monde vanaf 15 mei
shorts tv vanaf 15 mei
tv west vanaf 15 mei
secret circle vanaf 15 mei
Het is al weken een drama met de EPG van de Next. Geen Informatie is een heel populair programma bij veel zenders.
Net zo bekend en gebruikelijk als in Duitsland de plaats "Ausfart" op de autobaan.
"I can see your voice" lijkt terug te gaan naar seizoen 1.
Zouden toch 10 afleveringen van seizoen 2 moeten komen.
word aangekondigd
meiden van holland vanaf 15 mei
X-MO vanaf 15 mei
my kitchen rules op net 5
vorige week had net5 en/of ziggo het uitzendschema compleet verkloot
Dat is nu hersteld MAAR
aangaande de cs3300 foutmeldingen waarover ziggo niets zegt
Mijn aannames momenteel op basis van google search is dat het om de bereikbaarheid van de cloud gaat
Dus ik gok dat ziggo meer server capaciteit/tijd moet huren op de drukke tijdstippen
Maar als ze deze problemen nu al hebben dan snap ik ook dat ze de next box niet naar alle abonnement vormen uitrollen
Nu gaan we ook maar in dit topic wat spammen, gaat over de prijsverhoging. Alle beetjes helpen 😁.
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Prijswijziging-per-1-juli-2021/bc-p/772883#M13471
en weer een kapotte opname na 4 dagen
bates motel s3 afl1 en afl2 op BBC1 woensdag nacht 5 mei
het is BBC dus ook geen replay
2x gebeld met de klantenservice en beide medewerkers wisten niets van dit fenomeen en begonnen over mijn modem.
Zelfs navragen bij de de beter geinformeerde collega levert niets op
Wordt er ook weleens iets hersteld? Bij mij heeft Riphagen van 4 mei nog steeds een uitroepteken.
Ik laat hem nog even staan, gewoon eens kijken wat er gebeurd en hoe serieus Ziggo “bovenop dit topic zit” zoals @Mark steeds beweerd
de problemen van zondag 2 mei zijn bij mij hersteld
Maar dat waren op zenders met replay en nu is het bij mij een zender zonder replay
Opnames die eerst goed waren maar nu kapot:
The voice kids 16 april
The voice kids 23 april
@edebee Ik heb het gelezen. Ziggo heeft een communicatie medewerker in dienst die de zgn. intenties goed weet te verwoorden. Een fraaie opsomming van mogelijke verhogingen en zelfs (!) een verlaging! Op welke situaties en onder welke voorwaarden wordt niet duidelijk.
Wel alvast voor iedere abonnee: trek je portemonnee.
En uiteraard over de toegenomen internet behoefte: wat er uit de kabel van Ziggo komt bij iedere aansluiting is tig meer dan je pc/laptop/pad aankan. Zelf gezien toen hier een échte Ziggo monteur was.
Innovaties: waarom? Ziggo kan niet eens het normale aanbod aan!!!!!
Tja, en dan ineens komt inflatie om de hoek kijken. Zoveel jaren opgezadeld met een wanproduct en dat werkt zelfs met een negatieve inflatie, behalve op de abonnementskosten.
Toppunt is de aankondiging dat je tot 30 juni kosteloos (!) je abonnement kunt opzeggen, als je het er niet mee eens bent.
@DON PAPA @joepke-m @mdpeters124 Alle meldingen krijgen summier een reactie vanuit Ziggo. Vanuit @Mark is het weer stil. Klachten worden niet serieus genomen en die "geweldige" software updates zijn een wassen neus. Door Ziggo met veel blabla aangekondigde verbeteringen voor onbenulligheden.
Ook naar het Ziggo mailadres voor klachten gestuurd
word aangekondigd in de epg
ziggo tv vanaf 17 mei
xite vanaf 17 mei
cnbc europe vanaf 17 mei
at5 vanaf 17 mei
en zenders die ik al eerder gemeld heb
Ik zou graag mijn programma's op RTL4 komende donderdag opnemen.
Helaas is er alleen programma, Ernst bobbie en de rest, geprogrammeerd waar ik geen interesse in heb.
En er waarschijnlijk ook niet op zal zijn.
Graag oplossen voor donderdag!!!
Deel 1: 17:00 -21:00u
Deel 2: 21:00 - 01:00u
@Mark Het is nu ruim 1,5 maand geleden dat je als antwoord op mijn vragen aangaf
Ik heb je nu al verschillende keren gevraagd waar mijn antwoorden blijven, maar je geeft hier totaal geen reactie meer op, ik begin onderhand mijn geduld dan ook wel te verliezen, wat mij ook wel logies lijkt als je al zolang genegeerd word en ik voel mij hierdoor dan ook steeds minder genoodzaakt om nog langer vriendelijk tegen je blijven als je mij als klant op deze manier behandeld. Ik vraag je dan nog ook één keer vriendelijk of je nu eindelijk eens een reactie wil geven op de vragen die ik ruim 7 weken geleden gesteld heb ???
en weer een cs3300 foutmelding
gebeurd rond 19:55 terwijl ik uit afspelen opname terug ging naar informatie van programma
En daarna stond ik terug in hoofd opname lijst met een popup van jammer geen nieuwe afleveringen
Maar de serie was modern family waarvan ik meer dan 200 opnames heb staan
Opname komende donderdag kan doorgaan. "Ernst bobbie en de rest" is verdwenen en vervangen door de juiste programma's.
Niet allemaal, maar degene die bij mij in de opname lijst staan, I can see your voice en Beau zijn goed.
Nu volgende week donderdag nog het juiste serie en afl nummer bij I can see your voice, dan komt het helemaal goed. S2, Afl 5.
word aangekondigd in de epg
veronica vanaf 18 mei en vanaf 18:00
my zen hd vanaf 18 mei
en de zenders die ik al eerder heb gemeld
De opname van Riphagen staat nog steeds als mislukt in mn lijst. De hoop op herstel door Ziggo neemt af…
mijn opnames van bates motel op 5 mei zijn ook niet gerepareerd
En ziggo reageert ook niet op de vragen die ik daarover heb gesteld. Maar dat is standaard tegenwoordig
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.