Herken je het moment dat er meerdere programma’s tegelijkertijd bezig zijn en dat je niets wilt wilt missen? Met de Mediabox Next kun je ze allemaal tegelijk opnemen!
400 uur opnemen plus een beetje meer
Met de nieuwe Mediabox kun je maar liefst 400 uur aan opnames bewaren! Heb je hier de volle 100% van gebruikt? Dan kun je géén nieuwe opnames meer inplannen. Maar de al geplande opnames gaan wél door totdat de 125% bereikt is. Daarna stoppen ook de geplande opnames en stopt de Next met opnemen. Alle geplande opnames zijn dan vervallen. Wil je weer opnemen? Verwijder dan opnames totdat je weer onder de 100% zit, het liefst een beetje meer.
Hoe lang blijft mijn opname bewaard?
De opnames blijven 365 dagen bewaard. Daarna vervallen de opnames automatisch. Daar hoef je niks voor te doen.
Help! Het programma is al gestart. Kan ik het programma nog opnemen?
Geen paniek! Ook wanneer je tijdens het lopende programma de opname start, wordt gewoon het hele programma opgenomen. Helaas kun je geen programma's meer opnemen die al zijn afgelopen.
Kan ik mijn opnames ook via Ziggo GO bekijken?
Zeker! Met de nieuwe Ziggo GO liggen al jouw opnames binnen handbereik. Net als bij live tv kijken werkt dit ook in de EU, dus neem je opnames overal mee naar toe.
Hoe beheer ik mijn opnames?
Een kind kan de was doen! Druk op de [Home] knop en ga naar ‘Opnames’. Hier vind je al je (geplande) opnames. Nog sneller? Druk dan de [Voice Control] toets in en zeg “mijn opnames”.
Hoe verwijder ik een opname of een serie?
Iets verwijderen? Je kunt losse afleveringen binnen een serieopname verwijderen, maar ook is het mogelijk om je volledige serieopname met één knop te verwijderen:
- Ga via ‘Opnames’ naar ‘meer
- Navigeer naar de ‘prullenbak’ die je rechts in het beeld ziet verschijnen
- Druk op de [OK] knop om een keuze te maken tussen ‘verwijder serie opname’ en ‘verwijder alles en annuleer geplande opnames'.
Vind je het makkelijker om je opnames op je telefoon, tablet of computer te beheren? Dat kan met de nieuwe Ziggo GO. Je Mediabox synchroniseert direct met je Ziggo GO waardoor je gemakkelijk ruimte vrij kunt maken op de Mediabox om weer nieuwe opnames in te plannen.
@bloemen64 Schreef: Ze zullen ook wel gemerkt hebben dat Beau weer fout gaat. Ging een tijdje goed. Hoef en ga dat ook niet melden zolang er geen reactie komt.
Mee eens, misschien is dat ook wel de beste methode om met deze lakse werkhouding van Ziggo om te gaan. Want wat wij ook melden er word toch niks mee gedaan, het verslechterd eerder dan het verbeterd. En die mooie praatjes vanuit Ziggo neem ik maar met een hele grote berg zout, want daar geloof ik echt helemaal niks meer van.
word aangekondigd
ziggo tv 10 mei
xite 10 mei
belgie een 10 mei
canvas 10 mei
ketnet 10 mei
tv oost 10 mei
tv west 10 mei
Er werd hier gesuggereerd om te stoppen met melden, omdat Ziggo er toch niets mee doet.
Mocht het ooit brede media aandacht krijgen, dan kan Ziggo ermee schermen dat vanaf een bepaalde datum geen meldingen meer kwamen. Dus zijn er geen problemen meer.
In ieder geval blijf ik hier melden, ook al is het om moedeloos van te worden.
Ziggo is m.i. verplicht een product te leveren dat qua kwaliteit overeenkomt met de prijs die wordt berekend.
@DON PAPA Daarom erger ik me groen en geel aan die jubel reclames van Ziggo. Steeds de neiging om met iets te gaan gooien.
@jeener Schreef: Mocht het ooit brede media aandacht krijgen, dan kan Ziggo ermee schermen dat vanaf een bepaalde datum geen meldingen meer kwamen.
Dat kunnen ze gerust doen, maar ten eerste is deze topic het bewijs dat ruim 2 jaar lang fouten melden niks heeft geholpen, en ten tweede is het niet de taak van de klanten om alle fouten uit de EPG te halen. Ik heb genoeg tijd gestoken in het omhoog halen van fouten in de EPG, maar als je dan niet eens normale feedback terug kan krijgen voor al het werk wat daar in gaat zitten, dan houd het op een gegeven moment op en mogen ze lekker zelf opzoek gaan in de puinhoop van hun eigen EPG. Nog een voordeel, dan kunnen ze ook niet meer als excuus gebruiken dat ze geen tijd hebben om te reageren door de vele meldingen die ze van ons moeten uitzoeken...
@DON PAPA Ik begrijp het wel. Binnenkort maar eens bij de KPN winkel langs, kijken wat die te bieden hebben.
Dat als dank voor 30 jaar abonnee zijn.
Korte update: Dank voor alle nieuwe voorbeelden, ik blijf deze halstarrig doorgeven aan de verantwoordelijke oplospartijen binnen ons bedrijf! Ik weet dat dit frustrerende updates zijn, ook voor mij, maar dit is beter dan geen reactie posten.
Ik ben jullie oprecht ontzettend dankbaar voor alle voorbeelden!
@Mark ongeloofelijk, pagina’s vol ellende, frustratie en dan met zo’n nietszeggend flut antwoord komen. Ik ben blij dat ik de dagen bij ziggo kan aftellen voor de overstap naar KPN, zou me biets verbazen dat er meer de overstap gaan maken nu duidelijk is hoe belangrijk ziggo deze klachten van hun klanten neemt.
Hopelijk eens actie en ziggo tennis EPG ook zo aanpassen dat het allemaal opgenomen kan worden
@Mark Schreef: Ik weet dat dit frustrerende updates zijn, ook voor mij, maar dit is beter dan geen reactie posten.
Het is dat ik inmiddels wel beter weet, anders zou ik er nog intrappen ook. Nee sorry @Mark maar in dit soort smoesjes trap ik niet meer, je heb in de afgelopen 2 maanden wel geteld 4 postings gedaan, terwijl er in dezelfde tijd, meer dan honderd foutmeldingen zijn gedaan. En nog maar niet te spreken over hoeveel van deze foutmelding ook daadwerkelijk zijn opgelost door Ziggo.
Wat ik gewoon heel frustrerend vind, is dat Ziggo nog steeds volhoud dat ze niet in gebreken zijn, ondanks alle foutmeldingen dag in dag uit. Dit laat duidelijk zien wat voor arrogante houding Ziggo heeft naar zijn klanten toe, want ze weten dondersgoed dat het systeem niet werkt hoe het zou moeten werken (al 2 jaar lang), maar ze zeggen gewoon jullie doen het er maar lekker mee. En als er wat te veel tegen gas word gegeven door de klanten hier, dan verzinnen jullie weer een smoes (verhuizing epg leverancier) om iedereen weer even rustig te krijgen.
En als je dan wat vragen stelt, dan krijg je na ruim 1 maand wachten gewoon nog steeds geen antwoord. Sterker nog ze doen net of ze gek zijn en geven niet eens een reactie als je er om vraagt. Dit neemt niet weg dat ik nog steeds antwoord wil krijgen op mijn vragen @Mark ?
Van mij mag Ziggo voortaan de fouten lekker zelf op gaan zoeken in de EPG, want voor zo'n arrogante organisatie ga ik geen moeite meer doen.
@Mark en ook @DON PAPA @edebee @mdpeters124 en iedereen die deze community volgt. Wel Mark, het werd een keer tijd dat enige respons kwam.
Ik wil bij deze aangeven dat jouw pogingen om met alle meldingen hier iets te doen, enkel tot frustraties leiden. Die nemen steeds meer toe.
Het wordt een keer tijd dat de verantwoordelijke oplospartijen iets van zich laten horen!
En dan niet de tussenjongen richting de IT afdeling, maar iemand die werkelijk inzicht heeft of verantwoordelijk is.
Zoals je al aangaf, zijn er meerdere vergaderingen per week waar dit probleem aan de orde komt en waar blijkbaar weinig aandacht aan wordt besteed.
Bij deze: of de verantwoordelijke gaat zich hier laten zien, of we roepen iedereen op deze site te bombarderen met meldingen om daarmee vervolgens de media te benaderen.
Ik laat me niet langer in de z**k nemen, al is Ziggo nog zo groot. Of waant zich zo groot.
En willen ze een gesprek, prima. Ziggo weet ik wie ben, ik heb telefoon via Ziggo.
Ik ben al gebeld door Peter Bos (verantwoordelijke epg) en Robin Clements (klantenservice) maar uiteindelijk gebeurt er niet veel
En ik heb hun en de rest van de directie al laten weten dat hun (gebrek aan) reacties ver beneden maat zijn
Dus helaas ze weten er lang vanaf en sturen dit waarschijnlijk aan
En klachtenafdeling doet ook in praktijk niets
@mdpeters124 Interessante informatie, kan ik wat mee.
Of ze dit aansturen, kan ik niet inschatten. Nog niet.
Ze kunnen bellen.
Hopelijk snel een oplossing
Ziggo is vast meer druk bezig om een mail op te stellen voor de prijsverhoging die er vast zoals elk jaar op 1 juli zit aan te komen want ze "investeren veel in goed werkende produkten"
word aangekondigd
NH nieuws op 11 mei, op 10 mei geen informatie vanaf 16:20 (in ziggogo.tv)
foiute programmering:
tv rijmond 5 mei rijnmond sport 14:00 18:00
tv rijmond 5 mei rijnmond sport 18:00 00:45
tv rijmond 6 mei rijnmond sport 00:45 02:00
tv rijmond 6 mei rijnmond sport 00:20 06:00
tv rijmond 6 mei rijnmond sport 06:00 12:45
etc etc
zie https://www.rijnmond.nl/tvgids
NH nieuws 5 mei wij zijn NH 17:00 - 00:00
NH nieuws 6 mei studentenwerk 09:12 - 21:12
NH nieuws 6 mei studentenwerk 21:12 - 00:00
NH nieuws 7 mei studentenwerk 19:00 - 00:00
etc etc
zie ttps://www.tvgids.tv/zenders/nh/1
Dit soort fouten al eerder gemeld (inclusief links naar goede programmering) en ziggo doet niets
@Arnold1310 de prijsverhoging kan een oplossing zijn voor de EPG problemen want dan kun je vroegtijdig je contract opzeggen 😀. Kan een duidelijk signaal van de klanten zijn naar ziggo ivm met hun beleid om klachten van klanten te negeren.
@mdpeters124 Schreef: Ik ben al gebeld door Peter Bos (verantwoordelijke epg)
Ik wou dat hij het lef had mij een keer te bellen, want wat zou ik die persoon graag een keer de les willen lezen als verantwoordelijke van de EPG puinhoop waar we nu al twee jaar last van hebben. Maar dat zal wel nooit gebeuren, ze weten namelijk al uit eigen ervaring hoe zo'n telefoongesprek met mij kan verlopen, uit het verleden over de testfase met de Nextbox....
Bij mij was de reden dan Robin Clemens (klantenservice) wilde proberen om mij wat minder te laten melden (vooral aan de klachtenafdeling van Frank Verra) en na een uitgebreide discussie heeft hij ook nog Peter Bos met mij contact laten opnemen en aan hem heb ik vooral verteld dat proactieve kwalitatieve controles uiterst noodzakelijk zijn
Dus stuur veel emails naar complaints-services@vodafoneziggo.com en wie weet kom je in zijn vizier
@mdpeters124 Schreef: Dus stuur veel emails naar complaints-services@vodafoneziggo.com en wie weet kom je in zijn vizier
Ik ben er van overtuigt dat ik al geruime tijd volop in het vizier ben van de Ziggo organisatie, en ze mij het liefst zouden afschieten, maar dat boeit mij niet en dat weten ze inmiddels ook wel 😜
Maar mocht hij wel het lef hebben om mij te bellen dan zou ik wel is een eerlijk antwoord van hem willen hebben (want @Mark zal hier nooit op ingaan, die heeft het namelijk al maanden lang veel te druk met andere dingen) op mijn posting van 2 weken geleden waarin ik schreef :
---
Wat mij opvalt is dat er heel veel EPG fouten zijn mee zijn verhuist van de ouwe naar deze nieuwe EPG leverancier. Dan ga je al heel snel denken dat de zenders dan wel verkeerde informatie zullen hebben aanleveren. Maar er zijn in de afgelopen tijd meer dan genoeg voorbeelden voorbij gekomen dat alleen de EPG van Ziggo deze fouten liet zien en alle andere EPG's wel gewoon de juiste informatie in de EPG hadden staan. Hieruit zou je de conclusie kunnen trekken dat of de zenders alleen Ziggo fouten informatie aanleveren (wat ik echt niet geloof) of dat de EPG leverancier van Ziggo of Ziggo zelf deze informatie verkloot nadat ze deze van de zenders hebben ontvangen, zodat ervan goeie aangeleverde informatie, fouten EPG informatie wordt gemaakt. En zoals ik mijn verhaal al begon zijn er heel veel fouten mee verhuist van de oude naar de nieuwe EPG leverancier. Dus ik durf wel te zeggen dat of de fouten pas bij Ziggo zelf ontstaan of dat er helemaal geen overstap is geweest naar een andere EPG leverancier en was dat gewoon een zoethoudertje, maar daar zal Ziggo nooit een eerlijk antwoord opgeven.
---
De markering van de reclameblokken doet t ook weer niet. In ieder geval bij Leve de Liefde SBS6 en Snackmasters RTL4
Ik hoop dat deze melding opgemerkt wordt in de veelheid van meldingen in dit topic
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.