Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ziggo zenders van de maand augustus: de kinderen in het zonnetje!

Speciaal voor de kinderen; deze maand super veel kinderzenders gratis te zien voor alle Ziggo klanten!

Zomervakantie; een tijd vol zon, ijsjes, gezelligheid en even lekker geen school. Heerlijk! Deze maand is het dus hoog tijd om de kinderen in het zonnetje te zetten:sun_with_face:. De hele maand augustus kijken alle Ziggo klanten gratis naar alle kinderzenders. Online via Ziggo GO en digitaal met een mediabox of CI+ module op de TV. Deze zenders zijn onderdeel van het Ziggo Movies en Series XL abonnement. De keuze is reuze!

Niet 1, niet 2, maar maar liefst 8(!!!) zenders
Deze maand krijg je niet 1 zender, maar een hele lijst. Je kijkt de hele maand augustus gratis naar:

- Nicktoons - kanaal 303
- NickMusic - kanaal 304
- Pebble TV - kanaal 305
- Nick Jr. - kanaal 306
- Cartoon Network - kanaal 307
- Boomerang - kanaal 309
- Baby TV - kanaal 310
- RTL Telekids - Kanaal 312

Deze zomervakantie heb je geen kind aan je kinderen!
Met programma's als Zomer Kamp Eiland, De zoo, Snail Trail, Top Wing, Bassie en Adriaan en De Troetelbeertjes, is er altijd wel iets op tv waarvan de kinderen genieten. En zeg nou zelf; dan geniet je zelf toch ook? :blush:

Op vakantie in Europa? Ziggo gaat met je mee
Of je nou op de camping in Frankrijk, aan het strand in Spanje of in de bergen van Oostenrijk zit. Heimwee naar Nederlandse TV is nergens voor nodig. Je neemt je vertrouwde Ziggo TV mee op vakantie in de EU. En dus ook deze fijne extra zenders. Zo kan de vakantie zeker niet meer stuk.
33 Reacties 33
Mark2018

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
De keuze is reuze ?? de keuze is RUK zul je bedoelen, deze zenders zijn bij ons helemaal NIET te bekijken via ziggo go dus gelul dat het voor alle ziggo abbonees het te zien zou zijn.
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Oef, @Mark2018. Wat een tekst. Zo te lezen gaat er bij jou wat verkeerd. Ook voor jou moeten de zenders natuurlijk te zien zijn. Wil je mij in een privébericht je postcode en huisnummer sturen? Kijken we samen even wat er mis gaat.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Het klopt gedeeltelijk dat het niet voor alle klanten is, als je een digitale tv hebt zonder CI+ of decoder, kun je niet één van bovengenoemde zenders ontvangen.
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
N.N. wrote:
Het klopt gedeeltelijk dat het niet voor alle klanten is, als je een digitale tv hebt zonder CI+ of decoder, kun je niet één van bovengenoemde zenders ontvangen.


Zeker wel. Op Ziggo GO! 🙂
Verwijderd account
Niet van toepassing
Lycke Ziggo wrote:
N.N. wrote:
Het klopt gedeeltelijk dat het niet voor alle klanten is, als je een digitale tv hebt zonder CI+ of decoder, kun je niet één van bovengenoemde zenders ontvangen.


Zeker wel. Op Ziggo GO! 🙂

Ik geloof je op je woord, ik kan het niet testen, want ik heb niet zo'n simpel abo, maar wel een simpele tv waarmee ik het kon testen.
mikepot

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
altijd leuk voor de kids
Mark2018

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
probleem zit bij ziggo, ze zou het terugkoppelen, 3-8-2018 nog steeds geen ontvangst van de beloofde zenders, typish ziggo, het wordt tijd dat hier glasvezel komt.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Misschien kan Ronald Ziggo voor je kijken Mark2018.
Waarschijnlijk heeft Lycke nog geen antwoord terug gehad, Ronald neemt haar taken waar tijdens haar vakantie.
Mark2018

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
ah, ik wist niet dat Lycke op vakantie ging
ben benieuwd of Ronald Ziggo al meer weet wanneer het opgelost gaat worden
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Be rt en Mark,

Ik heb hier vrijdag weer achteraan gemaild, blijkbaar is het een hele moeilijke vraag, want ik had ook allang antwoord verwacht.
Maar helaas heb ik dus nog geen nieuws.

Gr,
Mark2018

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
typish ziggo, zouden ze het voor elkaar krijgen voordat de maand voorbij is....
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Dit duurt erg lang ja... Inmiddels wel het antwoord dat het gewoon behoort te werken.
Maar we weten al dat 'gewoon' niet het geval is. We hebben intern een aantal collega's met alleen CATV waar het wel werkt, maar ook voorbeelden waar het niet werkt.
Het onderzoek waar het mis gaat loopt. Maar ja, dit is zo erg jammerlijk tijdsverlies.

Gr,
Mark2018

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
ja dat is heel normaal voor ziggo, het hoort te werken maar dat doet het niet, net als dat zender van de maand kanaal dat verdwenen is(996 was dat geloof ik) bij hoog en laag beweren medewerklers van ziggo dat di er nog is terwijl op het upc netwerk hij er echt niet is.

en als ze het nu gewoon vrijschakelen voor alle digitale tv kijkers (want dat kan) maar nee enkel voor mensen die via een duur lastje kijken of via telefoon of tablet(en dan werkt het nog niet hier), tja dat krijg je als monopolist op de kabel dan jun je van alles uitvreten want de consument heeft geen keuze, tot er glasvezel ligt en dan zal ziggo als een kaartenhuis in elkaar storten.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Ik heb verder gegraven en heb nu alles boven tafel.

Mijn excuses, want de vorige meldingen van Lycke en mij waren onjuist. De verwarring zit erin dat dit veranderd is.
De zenders zijn alleen zichtbaar voor Tv Start en hoger. Dit staat dus verkeerd gemeld in het zenderoverzicht, dit heb ik doorgezet.
Maar goed, geen positief nieuws voor jou 😞

Ik heb het bovenstaande topic aangepast.

Gr,
Mark2018

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
DUS: De hele maand augustus kijken alle Ziggo klanten gratis naar alle kinderzenders. Online via Ziggo GO en digitaal


Dat is dus een complete leugen, bedrog en misleiding, smerige streken zoals we van ziggo keer op keer gewend zijn, we krijgen niks behalve een slechte verbinding, en nogal eens uitvallen van de telefoon zodat we niet bereikbaar zijn typisch ziggo

het wordt tijd voor glasvezel met een leverancier die wel betrouwbaar is.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Er staat ook bij alle klanten, maar ook : met een media box en of ci+ module. ( wat betekend dat je minimaal start hebt) dus... Ja wellicht verwarrend, maar eigenlijk ook duidelijk vermeldt.
Mark2018

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
er staat duidelijk bij ALLE KLANTEN digitaal of Online via Ziggo GO en dat laatste hebben we dus ook, ik hoef het niet op tv te zien maar kan ook gewoon via ziggo go gestreamd worden naar chromecast.

nou hoewel wij bij 'alle ziggo klanten' horen krijgen wij dat dus niet te zien op onze ziggo go, dus bedrog van ziggo, gewoon pesterijen en leugens van ziggo, keer op keer worden de oude upc klanten genaaid door ziggo en als minderwaadig behandeld.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Mocht de eerste * nog niet voldoende zijn heb ik hem nu ook in die zin verwerkt. Al heb ik het idee dat het uitzoekwerk wat stof heeft doen oplaaien. Want nu lijkt het erop dat ze de boel wel weer gaan aanzetten op GO voor de kabel tv (laagste TV pakket) klanten.
Hierover meer zodra ik meer weet.

Gr,
Mark2018

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
ik heb gewoon kabel, internet en telefoon bij ziggo, dus niet kabel only.

Dat heb ik al toen het nog upc was, enkel omdat ik een oud upc abbonement heb(zeg maar alles in een start lite) die ziggo niet meer heeft worden wij gepest door ziggo in een poging ons te dwingen een duurder ziggo abbonement te nemen waar we niet op zitten te wachten en ook niet nodig hebben.

Uitgelicht topic