Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ziggo zender van de maand juli - NPO 2 Extra

NieuwsJuli is in zicht en dat kan maar één ding betekenen: Een nieuwe gratis Ziggo Zender van de Maand!

De hele maand juli kijken álle Ziggo klanten gratis naar NPO 2 Extra. Online, waar je ook bent, met Ziggo GO, digitaal met smartcard of via je mediabox kijk je de zender op kanaal 222.

NPO 2 Extra, een zender die normaal beschikbaar is voor klanten met een Movies en Series XL abonnement, gaat door waar de reguliere NPO zenders ophouden. Vooral kunst- en cultuurliefhebbers zullen smullen van het aanbod. 24 uur per dag zie je programma's met thema's als klassieke muziek, literatuur, dans en theater en evenementen.

Aanraders in het NPO 2 Extra aanbod van juli

Down The Rabbit Hole - 6 en 7 juli vanaf 19:00
Op 6 en 7 juli staat NPO 2 Extra in het teken van muziekfestival 'Down The Rabbit Hole'. Clips, optredens en visual-radio wisselen elkaar af. Je kunt optredens verwachten van onder andere Grace Jones, The Roots en Thom Yorke. Kijken dus!

North Sea Jazz Festival 2019 - 15 t/m 21 juli
Van 15 tot en met 21 juli geniet je elke avond van de hoogtepunten van North Sea Jazz Festival 2019. Er komen hele concerten langs van onder andere Chance The Rapper, Joe Jackson en Lauryn Hill.

Public Enemy - elke dinsdagavond 2 afleveringen achter elkaar
De Franstalige serie Public Enemy is een echte thrillerserie. Het werd losjes gebaseerd op de zaak-Dutroux en ontving in 2016 de coup de coeur-prijs in Cannes.

Fan van NPO 2 Extra en heb je nog een goede kijktip? Laat het weten aan de Community en plaats een reactie!
7 Reacties 7
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Of ik fan ben van NPO2 extra, weet ik niet. Kijk er nooit naar 🙂
Maar zal in Juli zo nu en dan eens kijken of het iets is. Niet aan wennen want na 1 maand is het weer over :stuck_out_tongue_winking_eye:
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
met een kans op ontwenningsverschijnselen? EnergieBoy :laughing:
fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes
Zo te zien niet via Ziggo go? Alleen via de mediabox.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
fastbiker wrote:
Zo te zien niet via Ziggo go? Alleen via de mediabox.

Er staat in de tekst:
De hele maand juli kijken álle Ziggo klanten gratis naar NPO 2 Extra. Online, waar je ook bent, met Ziggo GO, digitaal met smartcard of via je mediabox kijk je de zender op kanaal 222.

Dus het zou ook met Ziggo Go moeten kunnen. Anders is het iets voor Lycke Ziggo om hier naar te kijken :). Ik kan niet testen voor je want ik heb hier nu alle kanalen. Dus ik kan hem zo ie zo wel zien.
fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes
EnergieBoy Lycke Ziggo

Toch niet...
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
He, dat is gek! Ik duik er even in om te onderzoeken hoe dit kan!
TT050

Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
is er ook een link naar de pagina waar de zender van de maand gepresenteerd wordt?

Uitgelicht topic