mrstanneke

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo GO app op elke Smart TV met Android installeren


Geen lastige stappenplannen meer nodig. Check de video!

 

  1. Installeer de ES File Explorer op je (Philips) Smart TV te vinden in Google Play store als je die hebt geïnstalleerd op je tv
  2. ga naar je laptop of pc en download de Horizon Go v2.3.12.apk Deze app heet inmiddels Ziggo Go.apk
  3. Dit bestandje plaats je op een usb stick.
  4. Plaats de usb stick in je (Philips) Smart TV en open ES File Explorer.
  5. Zoek op de usb stick het bestandje Horizon Go v2.3.12.apk (Ziggo Go.apk) en open het bestand en installeer het op je Smart TV.
  6. Nadat je dat hebt gedaan ben je klaar en kun je Horizon Go tv zenders kijken op je Smart TV.


Ik doe dit al ruim 1 jaar en het werkt nog steeds perfect.
Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd en wens ik je succes.
Verder gebruik ik de app NETFLIX APP STARTER ook te vinden in google play store, daarmee kan ik nu met 1 druk op de knop van de afstandsbediening Horizon GO openen.
Dat heb ik gedaan omdat ik geen Netflix gebruik op mijn Smart TV, dus voor bedieningsgemak heb ik dat zo ingesteld.
Wat ik hierboven heb beschreven werkt op alle Smart TV's dus niet alleen op die van Philips maar op alle merken Smart TV's.

42 Reacties
Renemou

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De titel, ziggo go app op elke smart tv installeren is dus niet letterlijk
juist. Op een smart tv Zonder Android (playstore) kun je dus onmogelijk de app installeren en weekend krijgen ?
ja telkens via de browser maar dat is nogal wat
RichardMG

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
IngeRHG wrote:

TimR wrote:

IngeRHG wrote:
Ik heb een 32PFS6402 en daarop de ziggo go app geinstalleerd, maar hetzelfde probleem met het gedraaide beeld. Is daar al een oplossing voor?
De TV ziet de app als een app voor handheld, dat is waarschijnlijk de oorzaak van het gedraaide beeld? Of klopt dat niet?