mrstanneke

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo GO app op elke Smart TV met Android installeren


Geen lastige stappenplannen meer nodig. Check de video!

 

  1. Installeer de ES File Explorer op je (Philips) Smart TV te vinden in Google Play store als je die hebt geïnstalleerd op je tv
  2. ga naar je laptop of pc en download de Horizon Go v2.3.12.apk Deze app heet inmiddels Ziggo Go.apk
  3. Dit bestandje plaats je op een usb stick.
  4. Plaats de usb stick in je (Philips) Smart TV en open ES File Explorer.
  5. Zoek op de usb stick het bestandje Horizon Go v2.3.12.apk (Ziggo Go.apk) en open het bestand en installeer het op je Smart TV.
  6. Nadat je dat hebt gedaan ben je klaar en kun je Horizon Go tv zenders kijken op je Smart TV.


Ik doe dit al ruim 1 jaar en het werkt nog steeds perfect.
Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd en wens ik je succes.
Verder gebruik ik de app NETFLIX APP STARTER ook te vinden in google play store, daarmee kan ik nu met 1 druk op de knop van de afstandsbediening Horizon GO openen.
Dat heb ik gedaan omdat ik geen Netflix gebruik op mijn Smart TV, dus voor bedieningsgemak heb ik dat zo ingesteld.
Wat ik hierboven heb beschreven werkt op alle Smart TV's dus niet alleen op die van Philips maar op alle merken Smart TV's.

42 Reacties
mrstanneke

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Eindelijk iemand die goede info deelt met medegebruikers van ZIGGO GO APP
Mess89

Level 1
  • 226Posts
  • 28Oplossingen
  • 22Likes
Ik heb zo'n vermoeden dat dit alleen geldt voor Smart-TV's die Android gebruiken als besturingssysteem.
nolleke

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
werkt dit ook op een LG met webos 3.5?
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ik zie nog steeds het nut niet in van een TV-app installeren op een TV, maar dat is mijn idee.
nolleke

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
mischien omdat ik in het buitenland woon?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes