Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Wist je dat je ook films via ziggogo.tv kan huren?
Update: 10 mei 2023 09:29 door Ziggo De informatie dat klanten met een oude mediabox kunnen blijven huren via ziggogo.tv is helaas niet correct. Huren van films via Ziggogo.tv kan wel met de Mediabox XL, Next en Next Mini. Samen met klanten kijken we naar een passende oplossing wanneer zij gebruik willen maken van het huren van films op hun mediabox of ziggogo.tv. Eén van de oplossingen is het aanvragen van een Mediabox Next Mini.
Heb jij een Mediabox XL, Next en Next Mini in huis? Dan is het óók mogelijk om een film te huren via ziggogo.tv. Zo heb jij je favoriete film altijd onder de knop op je mobiel, laptop of tablet.
Per 1 april is het niet meer mogelijk om een film te huren via een oudere mediabox of CI+
Heb je géén Mediabox XL, Next of Next Mini in huis? Dan kun je helaas geen films meer huren. Wil je toch vanaf de bank een film via Ziggo huren? Bekijk dan de mogelijkheden van de Next Mini.
Let op: de gehuurde film is twee dagen beschikbaar via ziggogo.tv of de Ziggo GO app.
Hoe huur ik een film via ziggogo.tv?
Een film huren op Ziggogo.tv is in een paar stappen geregeld.
Wat heb je nodig?
Een mobiel, laptop of bijvoorbeeld je tablet
Mijn Ziggo inloggegevens
Je pincode
Een abonnement met een Mediabox XL, Next of Next Mini
Ga op je mobiel, laptop of tablet naar www.ziggogo.tv en log in met je Mijn Ziggo gegevens
Klik op Movies & Series
Selecteer bovenaan in het tabblad Huren
Kies een film uit en druk op Huur nu
Voer je viercijferige pincode in en bevestig door op Huur nu te klikken
Veel kijkplezier!
DeErotiek-sectie verhuist per 28 maart
Het huren van Erotiek-films blijft gewoon mogelijk, óók via de oudere mediabox. Wel staat dit straks op een andere plek. De Erotiek-sectie vind je vanaf 28 maart terug in het On Demand menu bij ‘Aanbieders’.
FAQ
Ik weet mijn pincode niet meer. Hoe reset ik deze?
Als je een film hebt gehuurd kan je deze bekijken in je internetbrowser. Ook kun je na het bestellen op ziggogo.tv de Ziggo GO app openen en daar de film bekijken. Zowel uit de browser als vanuit de Ziggo GO app kun je de film streamen naar bijvoorbeeld een Chromecast.
Maak je gebruik van Android TV, Google TV of Apple TV 4K? Open dan via deze weg de Ziggo GO app op je tv. Kijk je op je laptop? Een HDMI kabel aansluiten kan natuurlijk ook.
Ziggo streeft ernaar om klanten de beste tv-ervaring te bieden met een zo compleet mogelijk aanbod op het gebied van tv, sport, films en series. Hierbij staan gemak, kwaliteit en meegaan met technologische ontwikkelingen voorop. Nu we het aanbod in huurfilms verder gaan uitbreiden en in de beste kwaliteit willen aanbieden, zijn de functionaliteiten van de oudere mediaboxen niet meer toereikend.