Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Kijk dit weekend gratis naar de ontknoping van de Eredivisie!

 

Voor alle klanten met minimaal TV Start of TV Standaard, zet Ziggo dit weekend alle ESPN Eredivisie kanalen (421 t/m 423) open. Als trotse hoofdsponsor van Ajax vinden we het mooi dat we de kampioenskraker Ajax-AZ kunnen laten zien aan zoveel mogelijk fans, die dit seizoen bijna alle wedstrijden vanuit huis hebben moeten kijken. Daarnaast staan ook de andere wedstrijden van Speelronde 30 dit weekend open, wat een mooi gebaar is naar fans van alle Eredivisieclubs. Zo zijn ook de andere topduels waar nog veel op het spel staat te zien, zoals Feyenoord-Vitesse, PSV-FC Groningen en Willem II-RKC Waalwijk. 

 

Volledige programma op betreffende zenders: 

Vrijdag 23/4 18.45 uur: Willem II-RKC Waalwijk ESPN (Kanaal 421) 

Zaterdag 24/4 16.30 uur: sc Heerenveen-PEC Zwolle ESPN (Kanaal 421) 

Zaterdag 24/4 18.45 uur: PSV-FC Groningen ESPN (Kanaal 421) 

Zaterdag 24/4 18.45 uur: Sparta Rotterdam-VVV-Venlo ESPN 2 (Kanaal 422) 

Zondag 25/4 12.15 uur: FC Emmen-Heracles Almelo ESPN 2 (Kanaal 422) 

Zondag 25/4 14.30 uur: Ajax-AZ ESPN (Kanaal 421) 

Zondag 25/4 14.30 uur: ADO Den Haag-Fortuna Sittard ESPN 2 (Kanaal 422) 

Zondag 25/4 16.45 uur: Feyenoord-Vitesse ESPN (Kanaal 421) 

Zondag 25/4 16.45 uur: FC Twente-FC Utrecht ESPN 2 (Kanaal 422) 

 

Ook te zien op ESPN Eredivisie dit weekend: Play-offs 1e ronde Eredivisie Vrouwen: PSV-Ajax, zondag 25/4 12.15 uur op ESPN (Kanaal 421) 

 

Ik had al een dagpas besteld voor een wedstrijd op ESPN Eredivisie. Kan ik mijn geld terugkrijgen? 

Dit krijg je. Klanten die al een dagpas hebben krijgen automatisch een credit op hun volgende factuur en worden daar vanaf maandag via e-mail of brief over geïnformeerd.  

 

Ik heb een ESPN Eredivisie abonnement, krijg ik nu korting? 

Nee, dit is een eenmalige actie om onze klanten kennis te laten maken met ons aanbod op het gebied van Eredivisie voetbal in een tijd dat veel mensen veel thuis zitten. Zo hebben we dat eerder ook gedaan met FOX Sports 1 en Film1. Klanten met een ESPN Eredivisie-abonnement hebben toegang tot alle wedstrijden van alle speelronden. Klanten die tijdens deze actie kijken en daarna ESPN willen blijven kijken, kunnen daarna een ESPN Eredivisie-abonnement afsluiten. 

 

Is het voor alle klanten?

Klanten met minimaal een TV Start of TV Standard abonnement ontvangen dit weekend alle kanalen van ESPN Eredivisie, dit is bijna 90% van alle Ziggo-klanten. Klanten met een Kabel TV abonnement kunnen ESPN Eredivisie zowel op de televisie als in Ziggo GO niet ontvangen. 

  

Waarom kunnen klanten met een Kabel TV abonnement  géén ESPN Eredivisie ontvangen of via de Ziggo GO app ESPN kijken?

Vanwege contractuele afspraken over de uitzendrechten van ESPN Eredivisie dient het signaal gecodeerd te worden doorgegeven.  

 

Waarom kiezen jullie dan net voor deze speelronde?  

Ziggo zet de ESPN Eredivisie juist dit weekend open vanwege de spanning rondom het kampioenschap en bij de andere topwedstrijden. Hoewel voor het eerst weer een kleine hoeveelheid fans aanwezig mag zijn, hebben veel seizoenkaarthouders geen kaart voor de wedstrijden weten te bemachtigen. Zij kunnen dankzij deze actie de wedstrijden op TV kijken. 

 

Waarom is ESPN Eredivisie bij Ziggo duurder dan bij andere providers?

Wij kiezen ervoor dat alleen klanten die ESPN Eredivisie willen kijken, daar ook voor betalen.  

Wij kiezen er bovendien voor om veel (ook internationaal) topvoetbal te bieden aan al onze klanten op Ziggo Sport (kanaal 14). Daarnaast hebben we voor de echte sportfan een sportpakket bestaande uit Ziggo Sport Totaal en EPSN Eredivisie. De echte voetballiefhebber zit dus bij Ziggo!

0 Reacties 0

Uitgelicht topic