Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes

Gratis extra's - bespaar op je abonnement door Vodafone en Ziggo te combineren

Verdubbel je mobiele internetdata, krijg iedere maand 5 euro korting op je mobiele abonnement, kijk bijvoorbeeld gratis Ziggo Sport Totaal en beveilig je apparaten met de gratis Safe Online XL. Daarom combineer je Vodafone met Ziggo.

Nog geen Vodafone, maar wil je wel weten wat voor jou de mogelijkheden zijn? Laat hier een berichtje achter en je ontvangt meer info via onze moderators. Je leest hier wat je dan allemaal van ons krijgt:

Dubbele data
Iedere maand wordt de mobiele databundel van alle Vodafone Start, Smart, Scherp, Red en Black abonnementen op jouw adres verdubbeld. En dat voor het hele gezin.


5 euro korting per maand
Iedere maand € 5,- korting op elk particulier Vodafone Smart, Red en Black abonnement op jouw adres.


Gratis extra TV pakket
Ziggo Sport Totaal: Volg alles met de Formule 1, Spaans en Engels voetbal op maar liefst 6 kanalen
Ziggo Kids: Disney Junior, Pebble TV, Baby TV, Nick Toons & Cartoon Network
Movies & Series L: Heel veel films en complete seizoenen van topseries waaronder de exclusieve HBO-films en series.


Safe Online XL
Beveilig gratis tot 20 apparaten met het gratis Veilig online pakket. Dit werkt op Android smartphones en tablet, laptops en desktops.


Heb jij een internetabonnement bij Ziggo? Maar heb je nog geen Vodafone en wil je op de hoogte blijven wat voor jou de mogelijkheden zijn? Laat dan een berichtje achter en je ontvangt meer info via één van onze Community moderators.

Wil je de voorwaarden er nog even op naslaan? Check dat dan hier.


Gerelateerde onderwerpen:
Movies & Series L. Hoe zit dat nou precies?
Zenderlijst Ziggo GO in de war? Lees hier de oplossing!

14 Reacties
JC020

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De extra's gelden nu ook bij een Internet Only abonnement. Maar hoe kun je daar het extra tv pakket bij ontvangen? Je hebt dan immers geen mediabox.
martwoutnl

Level 15
  • 1369Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes
Komt er ook een combi-aanbieding voor mensen die alleen tv afnemen maar ook Vodafone hebben?
Jan H.

Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Naar aanleiding van deze mail heb ik een vraag: er wordt hierin geschreven: "Iedere maand € 5,- korting op elk particulier Vodafone Smart, Red en Black abonnement op jouw adres" maar als ik mijn abonnement wil aanpassen en een Vodafone erbij wilt afsluiten dan kom ik alleen maar de korting op een Red abonnement tegen. Waar gaat het dan fout?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Jan H.,

Smart abonnementen (dus geen Start) zijn oude abonnementen die niet meer leverbaar zijn en volgens mij is Black dat ook. Of dat is een zakelijk abonnement.

De Red abonnementen zijn soort van de nieuwe Smart en Red abonnementen, vandaar dat daar nu alleen nog de korting te krijgen is bij de Red abonnementen.

Groet,
Evert
Jaazu

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
So I have a few questions pertaining to this topic.

1) What is the time frame to see the "double data" show up on a merged account. (mine has been merged for almost 48 hours now and it still showing the base amount of data only.

2) I have TV with my service plan but don't use the boxes provided. I only use ZiggoGO to watch the television part of my contract. After merging and selecting that I want the Movies L (HBO series and such) I get the email telling me it's activated. Yet, when I go into ZiggoGO and try to watch any of the series it tells me I need a seperate subscription to do so. What am I missing and how can I resolve this?


Thanks,

Jaazu
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hi Jaazu,

Normally you'll get a text message from Vodafone within a week after the start date of your contract, so I think you have to wait a little longer.

It can take 72 hours before the systems of Ziggo Go are updated. So it should work tomorrow. If not, try to logout and then login again.

Regards,
Evert
Johan1411

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus als ik het goed begrijp is het Minimaal 30Mbit.

Dus als je een abbo hebt van 25Mbit up / 2,5 down dan geld de combi voordeel niet met een vodafoon smart van €9,- p/m ?
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Johan1411
Ik heb mij laten vertellen dat dit is niet meer aan de orde is!!

Wat alleen belangrijk is dat je Ziggo & Vodafone hebt. Die snelheid hebben ze aangepast. Check eenvoudig of je in aanmerking komt voor de gratis extra’s van Vodafone en Ziggo. Binnen een paar stappen weet je waar je aan toe bent.


De gratis extra's gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en voor Digitale Televisie van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement (of abonnementen) van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres en/of KvK-nummer staan.

De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:

  • Een particulier of zakelijk abonnement voor vast internet van Ziggo.
  • Een particulier of zakelijk abonnement voor digitale televisie van Ziggo met een CI+ module of een Mediabox.

Let op: je hebt zowel Internet als Televisie van Ziggo nodig om in aanmerking te komen voor de gratis extra's. Deze actie geldt niet in combinatie met Connect MKB en Zakelijk Internet Pro abonnementen.

Geselecteerde abonnementen van Vodafone zijn:

  • Een (of meer) Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Black, Red Business, Red Pro, Biz Basic of Business Basic abonnement(en)
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Ik heb het nog even aan een moderator gevraagd, mocht ik het echt mis hebben dan kom ik erop terug (kom er zo ie zo op terug). Want je moet wel het juiste antwoord krijgen 😉

Maar volgens mij is dit aangepast en niet meer van toepassing. Kom er op terug!
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
EnergieBoy wrote:
Ik heb het nog even aan een moderator gevraagd, mocht ik het echt mis hebben dan kom ik erop terug (kom er zo ie zo op terug). Want je moet wel het juiste antwoord krijgen 😉

Maar volgens mij is dit aangepast en niet meer van toepassing. Kom er op terug!


Kijk! +1 voor EnergieBoy. Ik heb het topic aangepast en voor de liefhebbers een link erbij gezet naar de voorwaarden.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
:blush:
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Heb je nu het juiste antwoord Johan1411 ?
Ik denk het wel 😉
Peter.H

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ik ben al heel lang Vodafone prepaid en ziggo klant en ik krijg niets,van klantenbinding heeft ziggo waarschijnlijk no nóóit gehoord!
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Peter.H wrote:
Ik ben al heel lang Vodafone prepaid en ziggo klant en ik krijg niets,van klantenbinding heeft ziggo waarschijnlijk no nóóit gehoord!

Maar als prepaid klant ben je eigenlijk niet echt een klant. Want met prepaid heeft Vodafone geen zekerheid met je. Je kan namelijk elk minuut van de dag opeens een ander prepaid kaartje kopen en gebruiken. Als je Vodafone betalende abonnement hebt, dan ben je klant en als je dan ook klant bent bij Ziggo, dan krijg je een combi korting.

Zo simpel is het 🙂

Altijd op de hoogte

  • Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws
Elke maand in je inbox

Altijd op de hoogte

  • Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws

Uitgelicht topic