Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
*Update 21-03-2023: Heb jij een Viaplay-abonnement via Ziggo afgesloten? Kijk dan vanaf 4 maart live naar de Formule 1 kwalificaties, wedstrijden en studio programmering op het tijdelijke lineaire kanaal 200. De vrije trainingen op vrijdag volg je via de Viaplay app. De vrije training van zaterdag wordt wél uitgezonden op het Viaplay Xtra kanaal 200.
Viaplay is vorig jaar in Nederland gelanceerd en biedt Nederlandse kijkers een unieke combinatie van premium live sports, Viaplay Originals, internationale films en series en content voor kinderen. De streamingsdienst is een meerjarige samenwerking aangegaan met VodafoneZiggo, waardoor Viaplay toegankelijk wordt voor de bijna 4 miljoen huishoudens met een Ziggo tv-abonnement.
Tijdstip | Wat | Waar |
4.30 uur |
Vrije training 1 | Viaplay app |
7.00 uur | Vrije training 2 | Viaplay app |
22.30 uur | Ziggo Sport Race Café | Ziggo Sport kanaal 14 |
Tijdstip | Wat | Waar |
3.30 uur | Vrije training 3 | Viaplay app en kanaal 200* |
7.00 uur | Kwalificatie | Viaplay app en kanaal 200* |
17.00 uur | Samenvatting kwalificatie | Ziggo Sport kanaal 14 |
Tijdstip | Wat | Waar |
7.00 uur | Race | Viaplay app en kanaal 200* |
17.00 uur | Nabeschouwing race | Ziggo Sport kanaal 14 |
Hoe kan ik tijdens de race de uitzending pauzeren, terugspoelen of starten vanaf het begin?
Dit kan via de Viaplay app op de Mediabox Next, Next Mini en via de Viaplay app op mobiele apparaten en op meerdere tv toestellen.
Gaat Ziggo Viaplay ook lineair uitzenden?
Vanaf 3 maart worden in de raceweekenden de Formule 1 kwalificaties, wedstrijden en studio programmering tijdelijk live uitgezonden op het lineaire kanaal 200. Dit tijdelijke kanaal is tot in ieder geval 1juni 2023 beschikaar. De vrije trainingen op vrijdag worden niet uitgezonden op kanaal 200. Doordeweeks en in weekenden dat er niet geracet wordt zullen er op dit kanaal o.a. herhalingen getoond worden.
Waar kan ik de vrije trainingen zien?
De vrije trainingen volg je via de Viaplay app. De vrije trainingen van vrijdag worden niet uitgezonden op het Viaplay Xtra kanaal 200. De vrije training op zaterdag wordt wel uitgezonden op kanaal 200.
Voor wie is dit lineaire kanaal op kanaal 200 beschikbaar?
Dit lineaire kanaal is alléén beschikbaar voor klanten die via Ziggo een abonnement op Viaplay afnemen en beschikken over een mediabox of CI+ Module. Kanaal 200 wordt uitgezonden in 1080p.
Kan ik ook opnemen op kanaal 200?
Via ons tijdelijke lineaire kanaal 200 kan niet worden opgenomen. In een live-uitzending kan je pauzeren en tot 4 uur terugspoelen. Terugkijken kan via de Viaplay app tot 48 uur.
Komt kanaal 200 ook beschikbaar in Ziggo GO?
Nee, kanaal 200 is alleen te zien via een mediabox of CI+ Module. Tot december zie je op zaterdag en zondag live Formule 1. Het kanaal is alleen beschikbaar voor klanten die Viaplay bij Ziggo hebben afgesloten.
Waar vind ik de Viaplay app op de Mediabox Next?
Met de spraakopdracht "Viaplay" start de app direct op. Je vind de Viaplay app ook op kanaal 154. Via het menu kan het natuurlijk ook! Open het menu, navigeer naar TV apps en selecteer de app Viaplay.
Hoe kan ik Viaplay activeren bij Ziggo?
Hoe kan ik Viaplay opzeggen bij Ziggo?
Er wordt tijdens het activeren gevraagd om een activatiecode, waar vind ik deze?
Ik heb onterecht een bericht ontvangen dat het Viaplay abonnement is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Er ging iets mis waardoor sommige klanten onterecht een annulering ontvangen hebben van het Viaplay abonnement. Je kan dit bericht negeren. Het Viaplay abonnement is gewoon geactiveerd. Onze excuses voor het ongemak.
Op welke apparaten kan ik Viaplay kijken?
Kan ik Viaplay ook via een app op de Mediabox gebruiken?
Hoeveel apparaten kan ik aan Viaplay koppelen?
Hoeveel streams kun je tegelijkertijd afspelen op Viaplay?
Mijn vraag staat hier niet tussen, waar kan ik deze stellen?
Meer weten? Bezoek www.ziggo.nl/viaplay