Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

De december tips!

De drukke decembermaand komt er weer aan. Alle zenders dragen daar aan bij met een hoop kerstspecials en terugblikken op het afgelopen jaar. Wij geven je tips voor andere speciale decemberspecials, zoals de avonturen van Sinterklaas en tijdloze Disney klassiekers. Benieuwd naar de gratis zender van de maand december? Die check je in dit topic.
Wat is jouw favoriet in de decembermaand? Laat het weten in een reactie onderaan dit topic!

Zie de maan schijnt door de bomen…
Op zaterdagavond 1 december begint om 20:00 uur op kanaal 13 Sinterklaas en de Pepernotenchaos. Want je raadt het al… alle pepernoten zijn zoek! Heb je voor zaterdagavond al andere plannen? Kijk dan op 5 december ’s middags om 14:30 uur hoe dit avontuur afloopt.

Zondag 2 december gaan we op kanaal 13 door met film De Club van Sinterklaas & Geblaf op de Pakjesboot. Zorg ervoor dat je 20:00 uur klaar zit. Toch gemist? We herhalen de film vlak voordat pakjesavond begint. 5 december om 16:00 uur kom je helemaal in de sinterklaassfeer.

De Disney Klassiekers met Movies & Series!
Je hebt geen extra abonnement nodig om de toverlamp te laten schitteren, Dumbo te zien vliegen of de snode plannen van Cruella De Vil te ontdekken. Deze Disney films zijn allemaal te zien via Movies & Series:

The Lion King
Mary Poppins
Dumbo
Aladdin
101 Dalmatians
Lady and the Tramp
Peter Pan
Pinocchio
Brother Bear

Er zijn natuurlijk veel meer prachtige sprookjes te bewonderen. Kijk daarom hier voor alle Disney klassiekers!

Guus Meeuwis treedt 12 december op tijdens de Ziggo Music Session
Een december zonder Guus Meeuwis is haast niet meer weg te denken bij Ziggo! Waar Guus andere jaren Groots uitpakte, maakt hij nu deel uit van de intieme Ziggo Music Session. Dit wordt speciaal georganiseerd voor 200 Ziggo klanten. Wil jij kans maken om 12 december bij dit unieke evenement te zijn? Schrijf je dan nu in! Misschien zing jij dan alle klassiekers live mee in de Ziggo Dome. Wees er snel bij want de actie loopt tot en met 4 december.

Deel jouw december tip!
Voor welke kerstfilm kunnen we jou wakker maken? Weet jij wanneer een echte Christmas Carol voorbij komt? Laat het dan hier weten!
3 Reacties 3
Fioon

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
wat ik hele mooie kerstfilms vindt is:
The Polar Express
Sjakie en de Chocoladefabriek.
Home Alone
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Bedankt voor je toevoeging, Fioon! Dat soort films kunnen zó leuk zijn, dat je ze elk jaar wel weer opnieuw kan kijken 🙂

Ik krijg het echte kerstgevoel van The Grinch, waar ik stiekem elke keer weer stiekem een traantje bij weg pink!
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Als ik heel eerlijk moet zijn.... Ik ben niet zo van de kerstmis verhalen en/of films. Geef mij maar een heerlijke horror film (jigsaw) en dan mag het best een kerst horror zijn hoor 🙂

Zijn nog druk bezig met Netflix dus ik denk dat eind december het logo NETFLIX in onze Tv is gebrand. Maar ik wens natuurlijk iedereen alvast hele fijne feestdagen en doe het rustig aan deze maand. Eet niet teveel :blush:

Uitgelicht topic