1
Vraag
2
Reacties
Nikitavanderlei

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

videoland serie krijgt foutmelding

Goedendag, ik kan Big Brother niet kijken op videoland dan krijg ik de foutcode VL01 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen, goedemorgen 

Er is inmiddels een storing aangemeld dat bij meerdere Videoland content de VL-01 foutmelding naar boven komt. 

Voor zover bekend betreffen het alle afleveringen van 20 Kids And Counting, 21 Kids And Counting en Big Brother. Andere Videoland content is wel af te spelen. Er wordt hard aan gewerkt om deze storing zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd kun je deze content eventueel wel bekijken via  https://www.videoland.com/nl/ of de mobiele Videloand App.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dorienn93

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij dus ook!! Reset, uitloggen helpt allemaal niet..

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @Nikitavanderleij en welkom op onze Community! 

Irritant dat het niet lukt om Big Brother te kijken, als ik heb goed begrijp kijk je via een mediabox. Welke mediabox heb je? En maakt het verschil als je de mediabox opnieuw opstart. 

@Dorienn93 ik ben ook benieuwd hoe dit bij jou zit, welke mediabox gebruik je en maakt een herstart verschil? We horen het graag!

Dorienn93

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Mariska,

 

Ik gebruik de mediabox next. Ik heb alles geprobeerd. Opnieuw opgestart, reset, stroom eraf, uitloggen bij videoland, via kanaal 151 en via de app werkt allemaal niet. Op mijn telefoon kan ik overigens wel kijken, dus het ligt echt aan de box. 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Waar kan ik de Live stream vinden van Big Brother? – Videoland.com

 

Waar kan ik de Live stream vinden van Big Brother?

De Live stream van Big Brother is te zien op Videoland op web, IPhone, IPad, Android mobiele apparaten en de volgende smart tv's;

 

Merk  
Samsung Nee
LG Ja
Philips Ja
Playstation 4 Nee
Panasonic Ja
Sony CEB Nee
Sony Android tv Ja
Phillips Android tv Ja

 

De Live stream is niet te zien via KPN mediabox of Ziggo horizonbox.

Het is niet mogelijk om de Livestream te casten naar je tv.

kijk hier naar ons uitzendschema op RTL5 & Videoland

 

 

 

 

Live Streams Big Brother via Videoland | Ziggo Community

Dorienn93

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steefb 

Dit gaat niet om de livestream maar om de afleveringen

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

@Dorienn93 Ik heb mijn eigen Mediabox Next ook aan geslingerd en ik zie hetzelfde als jij, dit staat intussen bij ons op de radar en we werken aan de oplossing. Sorry voor het ongemak wat jij hiervan hebt en bedankt voor het melden!

Ook voor jou @Nikitavanderleij, thanks voor het melden. We gaan ermee aan de slag!

RoyN.

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, 

 

Ook ik kan de uitzendingen van BB niet bekijken via videoland.

Mediabox next

 

Online op de telefoon kan ik wel kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen, goedemorgen 

Er is inmiddels een storing aangemeld dat bij meerdere Videoland content de VL-01 foutmelding naar boven komt. 

Voor zover bekend betreffen het alle afleveringen van 20 Kids And Counting, 21 Kids And Counting en Big Brother. Andere Videoland content is wel af te spelen. Er wordt hard aan gewerkt om deze storing zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd kun je deze content eventueel wel bekijken via  https://www.videoland.com/nl/ of de mobiele Videloand App.

Korenwolfje

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen allen,

Lid geworden van Videoland voor Big Brother en ook de foutmelding VL01 op het scherm.

Lidmaatschap gelijk weer opgezegd.

Ik denk niet dat het bij Ziggo zit dus moet je Videoland maar in de geldbuidel raken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic