CHESS

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

seizoensopname F1

voor de zomerstop van de Formule 1 had ik een seizoen opname gepland van de race vrije trainingen en kwalificatie. tevens had ik formule 1 cafe geprogrammeerd ook het hele seizoen. na de zomerstop zijn de seizoenopnames verdwenen en ik kan ze ook niet opnieuw instellen. zijn er meer mensen die hiermee problemen hebben of is dat alleen programma's betreffende de formule 1?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Folkert Ziggo melde in een topic:

Update
Sinds 16 juli is het niet meer mogelijk om serieopname in te plannen op een sportzender.

Waarom?
Voorheen kreeg een sportevenement een algemene naam van het evenement mee, bijvoorbeeld 'UEFA Champions League'. Het was dan niet duidelijk wie tijdens het sportevenement strijd gaan leveren, en was het evenement lastig te vinden. In de TV-Gids passen we de naam nu aan naar iets als 'UEFA Champions League: Juventus – Ajax'. Dit voorkomt dat je enorm veel opnames krijgt van bijvoorbeeld Eredivisie en verbetert ook nog eens de zoekresultaten. Zo kun je nu bijvoorbeeld zoeken naar 'Real Madrid' en vind je eenvoudig het juiste sportevenement.

Deze verandering is van toepassing op alle sportzenders, zoals:
20 - Eurosport 1
411 - Eurosport 2

421 - FOX Sports 1
422 - FOX Sports 2
423 - FOX Sports 3
424 - FOX Sports 4
425 - FOX Sports 5
426 - FOX Sports 6

14 - Ziggo Sport
401 - Ziggo Sport Select
402 - Ziggo Sport Voetbal
403 - Ziggo Sport Golf
404 - Ziggo Sport Racing
405 - Ziggo Sport Docu
406 - Ziggo Sport Extra

Bekijk in context

10 Reacties 10
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey CHESS . Welkom hier!
Dat de seizoensopname niet meer staat, snap ik wel. Het is een nieuw seizoen, toch?
Maar je zou het natuurlijk wel opnieuw moeten kunnen instellen lijkt me. Wat gaat er precies fout? Zie je heel de optie niet?
CHESS
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Lycke Ziggo nee het is geen nieuw seizoen. De seizoenen van de formule 1 zijn per jaar bijv. seizoen 2018. Nieuw Seizoen 2019 het seizoen loopt van maart t/m okt. Met een zomerstop. Voor de stop was seizoen 2019 gewoon geprogrammeerd na de stop is de opname verdwenen en ik kan hem ook niet opnieuw instellen die optie wordt niet geboden. Wel op andere zenders met andere tv-programma's. Bij formule 1 cafe kan het ook niet meer. Ik heb trouwens een mediabox next
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ah, mijn fout. Sorry, ik weet echt niets van de F1 :see_no_evil:.
Kan je eens kijken of je de optie wel hebt wanneer je via de Ziggo GO app een opname inplant?
En voor mijn beeld; lukt een enkele opname wel gewoon?
CHESS
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
HHet programmeren via de ziggo go app had ik idd al geprobeerd maar lukt het ook niet mee. Een enkele opname kanik wel instellen van F1 en F1 cafe. Andere zenders en programma's kan ik wel instellen als seizoensopname???????
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Folkert Ziggo melde in een topic:

Update
Sinds 16 juli is het niet meer mogelijk om serieopname in te plannen op een sportzender.

Waarom?
Voorheen kreeg een sportevenement een algemene naam van het evenement mee, bijvoorbeeld 'UEFA Champions League'. Het was dan niet duidelijk wie tijdens het sportevenement strijd gaan leveren, en was het evenement lastig te vinden. In de TV-Gids passen we de naam nu aan naar iets als 'UEFA Champions League: Juventus – Ajax'. Dit voorkomt dat je enorm veel opnames krijgt van bijvoorbeeld Eredivisie en verbetert ook nog eens de zoekresultaten. Zo kun je nu bijvoorbeeld zoeken naar 'Real Madrid' en vind je eenvoudig het juiste sportevenement.

Deze verandering is van toepassing op alle sportzenders, zoals:
20 - Eurosport 1
411 - Eurosport 2

421 - FOX Sports 1
422 - FOX Sports 2
423 - FOX Sports 3
424 - FOX Sports 4
425 - FOX Sports 5
426 - FOX Sports 6

14 - Ziggo Sport
401 - Ziggo Sport Select
402 - Ziggo Sport Voetbal
403 - Ziggo Sport Golf
404 - Ziggo Sport Racing
405 - Ziggo Sport Docu
406 - Ziggo Sport Extra
CHESS
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry dat ik het zeg maar belachelijk wat betreft Formule 1 er is namelik maar één formule 1 dacht ik zo. En waarom kan het dan ook niet voor formule 1 cafe. Maar bedankt voor je antwoord
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Het was inderdaad wel makkelijk voor Formule 1 en formule 1 café.
Hij nam dan wel sommige dingen dubbel op, maar dat was makkelijk weer te verwijderen.
CHESS
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan dan alleen maar zeggen zet het maar weer terug Ziggo. Het is makkelijker om achteraf iets te verwijderen dan vooraf te onthouden dat je ieder raceweekend moet programmeren.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Be rt wrote:
Folkert Ziggo melde in een topic:

Update
Sinds 16 juli is het niet meer mogelijk om serieopname in te plannen op een sportzender.
*knip*


Ooh, wat een goeie. Hier was ik niet van op de hoogte!

Ik snap ook heel goed de reden hierachter, maar inderdaad voor de F1 is dit minder handig. Ik ga je feedback intern doorzetten, CHESS . Wellicht wordt het dan weer anders in de toekomst 🙂

Bedankt, Be rt !
CHESS
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop dat het idd verandert. Je zou toch ook gaan denken dat tegenwoordig in deze digitale wereld dat per programma in te stellen moet zijn en niet kort door de bocht de instellen voor de hele zender

In ieder geval bedankt voor de antwoorden ik ben weerwat wijzer geworden

Uitgelicht topic