1
Vraag
2
Reageer en help mee
Janet84

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra pakketten aanvragen lukt niet.

Gisteren een extra zenderpakket aangevraagd. Espn eredivisie live.  Door omstandigheden is deze bestelling blijven hangen. Nu wil ik een dagpas aanvragen en nu geeft de box aan dat dit tijdelijk ook niet wil en later weer moet proberen. Net gebeld met ziggo maar deze dame kon me er ook niet verder mee helpen. Slecht service van ziggo dat deze beide opties niet werken. Heb de box al teruggezet naar de fabrieksinstelling maar niks helpt.  Wordt er een beetje moedeloos van.

10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Je had de Media Box niet naar fabrieksinstelling hoeven zetten, het pakket wat niet doorloopt licht aan Ziggo’s kant.

 

Ik ga moderator vragen of deze in dit geval kan kijken waar ze de hulp kunnen bieden en dan alles goed doorzetten. Pakket die je aanvraagt kan 24 uur tot max 72 uur duren tot dit is verwerkt. 

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes

@Janet84 Dat is wel extra zuur nu de echt mooie wedstrijden gaan beginnen! Zoals mijn collega al aangaf, is er voor vandaag geen oplossing mogelijk voor het laten doorlopen van de aanbieding 4 maanden ESPN. Het bestellen van de dagpas mag echter géén probleem zijn.

Kun je afbeelding maken waar je de foutmelding te zien krijgt? Zo kunnen we op de Community even met je meekijken waar dit fout gaat. 

Janet84
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sander Ziggo wrote:

@Janet84 Dat is wel extra zuur nu de echt mooie wedstrijden gaan beginnen! Zoals mijn collega al aangaf, is er voor vandaag geen oplossing mogelijk voor het laten doorlopen van de aanbieding 4 maanden ESPN. Het bestellen van de dagpas mag echter géén probleem zijn.

Kun je afbeelding maken waar je de foutmelding te zien krijgt? Zo kunnen we op de Community even met je meekijken waar dit fout gaat. 

Het geeft aan dat het momenteel niet kan worden doorgevoerd. Probeer het later opnieuw. 

SWS_#9

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Lijkt nog steeds een probleem te zijn met het bestellen van ESPN Eredivisie. Vanmiddag aangevraagd (de aanbieding, 4mnd-50%) maar krijg geen email en de zenders werken niet.

Krijg ook geen foutmelding. Sterker nog, ik krijg een bevestiging dat het gelukt zou zijn (maar niet dus). 

Janet84
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net weer contact gehad met Ziggo. Het aangevraagde pakket van espn blijft hangen en moet handmatig worden doorgevoerd .  Dit geeft nogal wat problemen met zich mee. Vind het zorgwekkend dat dit vanaf zaterdag al speelt en nog steeds niet is opgelost. 

Ligt dit aan het personeel of is het echt zo moeilijk?

Hoop dat we vanavond wel van deze dienst gebruik kunnen maken maar heb er weinig vertrouwen in. 

En als de rekening komt is de kans groot dat ik het bedrag wel kan betalen. 

Ben al 10 jaar klant maar misschien toch maar eens overstappen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @SWS_#9 en @Janet84 

Bestellingen van zondag en maandag zijn helaas met vertraging verwerkt. Hierdoor heeft het langer geduurd voordat jullie een bevestiging van de bestelling hebben ontvangen en heeft ook de activatie langer op zich laten wachten. 

@SWS_#9 ESPN Eredivisie staat sinds 12 januari bij jou actief met de aanbieding 4 maanden 50% korting.

@Janet84 Bij jou is de bestelling helaas helemaal vastgelopen. Dit is dus een iets ander probleem. Op het moment dat er een wijziging wordt ingevoerd dan genereert het systeem diverse opdrachten om in dit geval het zenderpakket te activeren. Deze opdracht is bij jou vastgelopen. Het nadeel hiervan is dat we vervolgens helemaal niks kunnen, want iedere andere wijziging wacht totdat deze vastgelopen opdracht is opgelost. Deze vastgelopen opdracht is inmiddels bekend bij de betreffende afdeling en zal zo snel mogelijk worden opgelost. Sorry voor het ongemak. 

SWS_#9

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia Ziggo Ja, ik had begrepen van de klantenservice aan de telefoon wat er aan de hand was. Inmiddels helemaal opgelost. Dank.

Dick Verheul

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het zelfde probleem, gisteren eredivisielive besteld maar nog steeds niets ontvangen, ik heb gebeld met Ziggo en de medewerker gaf aan dat er een storing is bij ziggo. Ik kon ook geen dagpas bestellen omdat ik bestelling heb staan op eredivisie. Hij kon ook niet aangeven hoe lang het gaat duren, ben ik lekker mee.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Dick Verheul Goed nieuws. Er was een storing gaande waardoor alle bestellingen voor Digitale zenderpakketten niet doorliepen. Deze storing is inmiddels opgelost en alle bestellingen zijn verwerkt. Je moet nu dan ook toegang hebben tot het bestelde zenderpakket. Veel kijkplezier tijdens de klassieker! 

Janet84
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Weet niet of het al opgelost is maar had aangegeven dat ze alles wel mochten annuleren. 

 

Inmiddels contact gehad met een andere provider. 

Kan nu al online espn kijken bij deze provider. Heerlijk om in deze tijd op zondag voetbal te kijken!

 

Tot nu toe dik tevreden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic