Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ziggo zender van de maand oktober: Investigation Discovery

Deze maand is het griezelen geblazen voor de abonnees van Ziggo. De Ziggo Zender van de maand oktober, Investigation Discovery, staat namelijk de hele maand in het teken van Ghostober met een extra paranormale programmering in de nacht.
Psst! Onderaan dit topic staat een geheim!
Van 1 tot en met 31 oktober kijken alle Ziggo klanten gratis naar deze spannende zender. Online via Ziggo GO of digitaal op je TV met een smartcard/mediabox, op kanaal 123.
Geen genoeg van de spanning? Breid dan je abonnement uit met Ziggo Movies & Series XL. Zo ontvang je ruim 50 extra zenders en geniet je van honderden topfilms en series on demand!

Investigation Discovery
Investigation Discovery (ID) is een spannende zender vol mysterie, spanning en sensatie.
Spookjachten, moordzaken, vermissingen en gruwelijke wraakacties; niets gaat te ver voor de spannendste versie van de Discovery kanalen.

Als kijker word je meegesleurd in verhalen vol haat, liefde, overspel, onverklaarbare verschijningen en verdwijningen. Series zoals "Murder chose me", "dissapeared" en "The Killer Beside me", laten je niet snel los. Voor je het weet, zit je zelf te puzzelen en neem je vliegensvlug alle mogelijke gebeurtenissen door. Uiteindelijk zul je regelmatig verrast worden door de uitkomst en vraag je jezelf af; ben ik ook tot deze acties in staat?
Psst! Onderaan dit topic staat een geheim!
Kijk (sp)ook naar:
In de geest van Halloween, heeft ID deze maand een paranormaal programma. Waarschuwing; als je veel waarde hecht aan een goede nachtrust, worden onderstaande programma's niet aangeraden. Maar heb jij stalen zenuwen, of zelf ook een neusje voor geestige verschijningen, schakel dan om 00:00 uur over naar ID en laat je meenemen naar 'de andere zijde'.

The Dead files - maandag 1 oktober t/m woensdag 31 oktober om 00:00 uur
Medium Amy Allen en voormalig moorddetective Steve DiSchiavi bundelen hun krachten om geesten op te sporen op spookachtige locaties binnen en buiten Amerika.
Zo helpen ze de familie Rollins, die een oud resort op Jamaica overnam. Al drie jaar hebben de familieleden last van onverklaarbare beelden, geluiden en bewegingen en doen ze 's avonds geen oog meer dicht. Kunnen Amy en Steve voor rust zorgen?

Paranormal Lockdown - maandag 1 oktober t/m vrijdag 12 oktober om 1:00 uur
Ken je het gevoel dat je niet alleen bent, terwijl er toch echt geen andere mensen in je huis zijn? Trek je een sprintje naar je bed, als je 's nachts het licht aan doet? Zweer je dat je alle kastjes in de keuken dicht had, maar staat er elke ochtend toch weer één open? Wellicht heb je last van geesten in huis!
Paranormale onderzoekers Nick Groff en Katrina Weidman zoeken deze plekken op en sluiten zich vervolgens 72 uur op, om zo te onderzoeken of er spirituele verschijningen aanwezig zijn en zo ja; hoe ze kunnen helpen om ze rust te geven?

Paranormal Lockdown UK - maandag 15 oktober t/m vrijdag 26 oktober om 1:00 uur
In dit programma reizen Nick en Katrina af naar Groot-Brittannië om zich ook hier weer 72 uur op te sluiten op plekken waar het kippenvel op je armen komt te staan. Kunnen ze de geesten die hier ronddwalen de rust geven die ze zoeken?

Psst! Onderaan dit topic staat een geheim!

Kan je na dit alles niet slapen, doordat je het gevoel hebt dat 10 paar ogen je in het donker aankijken? Kijk dan gewoon een angstwegjagende film bij Ziggo on Demand!


He psst! kijk hier beneden.
*
*
Ja, echt. Dit is een groot geheim!
*
*
*
Nog iets lager, je bent er bijna!
*
*
Spooky winactie! Kan je dit lezen? Dan ben je een goede investigator. De eerste persoon die de dik gedrukte zin hieronder kopieert en als reactie in dit topic plaatst, wordt beloond met een mooi cadeau! Iedereen die hierna hetzelfde doet, kan ook een kleinigheidje verwachten.
Ik ben een ware investigator en heb het geheim gevonden!
29 Reacties 29
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Shilka wrote:
Ik ben een ware investigator en heb het geheim gevonden!



WhoopWhoop!



Wil je mijn een privéberichtje sturen? 😄

Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Shilka wrote:
Alvast gefeliciteerd he 😄

Nu ik hier toch ben. Een tijdje terug was de zender van de maand altijd op een vast kanaal te zien met Digitale tv zonder kastje via de DVB-C tuner, nu dus niet meer.
Als ik nu elke maand aan het begin van de maand weer even automatisch alle zenders scan met m'n tv, vind ik de zender van de maand dan wel? (in dit geval vind ik dan kanaal 123 ongecodeerd?)


Klopt inderdaad. Tegenwoordig wordt de zender "open" gezet, en zie je het op het oorspronkelijke kanaal. Ik ging er eigenlijk een beetje vanuit dat je de TV dan niet opnieuw zou moeten laten scannen, maar nu je erover begint, begin ik ook een beetje te twijfelen.. Hm. :thinking:
Zou je dit voor mij eens willen testen? Ik begrijp uit je vraag dat je een TV met DVB-C tuner hebt waarop je digitale TV via de kabel kijkt?
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Lycke Ziggo

Ja, ik kijk inderdaad digitaal naar het standaard kabel pakket, zonder kastje, en gebruik daarvoor de ingebouwde DVB-C tuner. Ik heb vorige maand nog opnieuw ingescand, en dus geen kanaal 123 vastgelegd.

Ik heb nu weer even opnieuw gescand (network id 4444), en ik vind geen kanaal 123.

PS, ook op kanaal 13, zoals Be rt vermeldde, zie ik geen Investigation Discovery, daar zie ik nog steeds alleen maar reclame clipjes voor ziggo on demand.

Het lijkt er dus op dat via de TV niet alle klanten het kanaal van de maand kunnen bekijken.... (Wel via Ziggogo natuurlijk)
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Shilka wrote:
Lycke Ziggo

Ja, ik kijk inderdaad digitaal naar het standaard kabel pakket, zonder kastje, en gebruik daarvoor de ingebouwde DVB-C tuner. Ik heb vorige maand nog opnieuw ingescand, en dus geen kanaal 123 vastgelegd.

Ik heb nu weer even opnieuw gescand (network id 4444), en ik vind geen kanaal 123.

PS, ook op kanaal 13, zoals Be rt vermeldde, zie ik geen Investigation Discovery, daar zie ik nog steeds alleen maar reclame clipjes voor ziggo on demand.

Het lijkt er dus op dat via de TV niet alle klanten het kanaal van de maand kunnen bekijken.... (Wel via Ziggogo natuurlijk)


Goedemorgen, ik ben nog niet helemaal wakker. Zoals in de tekst van deze topic staat "of digitaal op je TV met een smartcard/mediabox, op kanaal 123". De zender van de maand is, in de meeste gevallen, enkel te zien met een smartcard/mediabox op de TV. Wel kan je het met een kabelTV abonnement op ZiggoGO bekijken :-).

Technisch is het helaas niet mogelijk om deze zender beschikbaar te maken voor digitale kabelTV.
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
OK, helemaal beantwoord dan 🙂

(Eigenlijk is het technisch wel mogelijk natuurlijk, alleen niet op de huidige manier. De vaste 'zender van de maand' zender die er eerst was werkte namelijk wel prima op digitale kabelTV)
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Oeps, zender van de maand op kanaal 13 blijkt gewijzigd en niet meer zo te zijn, ben hier niet langsgekomen de laatste tijd.
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Zo, bij thuiskomst uit het ziekenhuis een geweldig kado van ziggo aangetroffen Lycke Ziggo , dat is nog eens lekker thuiskomen! Bedankt voor dit lichtpuntje in donkere dagen, dat kan ik op dit moment wel even gebruiken; een geweldige instant camera! Ik ben er erg blij mee. M'n zoontje is er al mee aan de haal geweest, dus ik heb meteen maar wat instant foto cartridges bijbesteld, dan kan ik hem zelf ook eens uitproberen 😛
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Shilka wrote:
Zo, bij thuiskomst uit het ziekenhuis een geweldig kado van ziggo aangetroffen Lycke Ziggo , dat is nog eens lekker thuiskomen! Bedankt voor dit lichtpuntje in donkere dagen, dat kan ik op dit moment wel even gebruiken; een geweldige instant camera! Ik ben er erg blij mee. M'n zoontje is er al mee aan de haal geweest, dus ik heb meteen maar wat instant foto cartridges bijbesteld, dan kan ik hem zelf ook eens uitproberen 😛

Oh jee... Ziekenhuis.
Hoop niet dat het al te ernstig is/was.
Beterschap!
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Shilka wrote:
Zo, bij thuiskomst uit het ziekenhuis een geweldig kado van ziggo aangetroffen Lycke Ziggo , dat is nog eens lekker thuiskomen! Bedankt voor dit lichtpuntje in donkere dagen, dat kan ik op dit moment wel even gebruiken; een geweldige instant camera! Ik ben er erg blij mee. M'n zoontje is er al mee aan de haal geweest, dus ik heb meteen maar wat instant foto cartridges bijbesteld, dan kan ik hem zelf ook eens uitproberen 😛


Ik sluit me aan bij @EnergieBoy en hoop dat het bezoek aan het ziekenhuis niet een te zware reden had. Sterkte in elk geval!

Is je zoontje een beetje een goede cameraman? ;-).
Shilka

Level 9
  • 247Posts
  • 5Oplossingen
  • 64Likes
Dank je wel Lycke en EnergieBoy. Ik ben helaas nog niet van de ziekenhuisbezoeken af aangezien het een essentieel onderdeel betreft wat wel moet blijven kloppen, maar bedankt voor jullie goede wensen!
Mijn zoontje wordt gelukkig al beter met camera's, er komt in elk geval al meer op de gevoelige plaat dan alleen een knie met een stuk vloerbedekking 😛 Dat er meteen een foto uit komt zetten die je al snel kunt bekijken maakt het natuurlijk wel extra leuk! Wat dat betreft is het cadeau zeker boven verwachting! (en zeker beter dan de ziggo onderbroeken die mijn vrouw voorspeld had XD )
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic