1
Vraag
2
Reageer en help mee
mirjam74

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo aantal kanalen aanpassen ivm auto disconnect smart tv

Op mijn tv (Sony AF8) moet ik sinds een nieuwe router (arris) steeds opnieuw mijn wifi wachtwoord invullen. Bij aanzetten televisie. Voorheen was dit niet. Volgens het Sony forum kan dit te maken hebben met het aantal kanalen in de router (teveel). Hoe kan ik het aantal kanalen aanpassen? Ben ingelogd in de router maar zie het niet.

Of zijn er andere mogelijkheden dat het wachtwoord niet onthouden wordt?
Op overige apparaten heb ik er geen last van.
3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey mirjam74 . Welkom op de Ziggo Community! Goed dat je ons gevonden om je vraag te stellen.

Wat Sony bedoelt met teveel kanalen in je router, dat durf ik niet te zeggen. Wat dit vreemde verhaal veroorzaakt begrijp ik sowieso niet helemaal. Het lijkt me toch dat als je andere apparaten wel de gegevens gewoon onthouden dat je tv dit ook moet.
Heb je een linkje van het forum waar je deze informatie vandaan gehaald had?


Het enige wat ik op dit moment ook nog bedenk; gebruik je voor de 2,4ghz en de 5,0ghz dezelfde wifi-namen (SSID)? Zo ja; wil je eens testen hoe het gaat wanneer je deze netwerken verschillende namen geeft?

We horen graag van je!
mirjam74
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
https://community.sony.nl/t5/android-tv/auto-disconnect-wifi-kd-65xd8577/m-p/2460870#M4475

Op 2,4/5,0 ghz kom ik terug.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Aah, het gaat niet om het aantal kanalen, maar gewoon over het wifi-kanaal! :-).

Op onze site staat beschreven hoe je het wifi-kanaal aanpast. Daarmee moet het vast en zeker lukken.

Laat je ons weten hoe het gaat, nadat je dit gedaan hebt? ^^
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic