Hi Andre010,
Welkom op de Community van Ziggo.
Erg vervelend dat je last hebt van Netflix en goed dat Evert96 je daar al wat meer vragen over heeft gesteld. Soms wil het ook wel eens helpen om je Mediabox XL even uit te zetten van het stroom (5 min.) en daarna weer aan te doen. Wacht even een minuut of zo en start dan je Mediabox weer met een AAN knop. Start Netflix dan niet via kanaal 150 maar gewoon via het MENU -> APPS. Dan wil het wel goed gaan. Om een of andere reden zit daar wel eens een conflict. Je zou het eens kunnen proberen.
Opgenomen thuisnetwerk is ook erg belangrijk om deze uit te zetten, zoals Event96 aangeeft. Dit wil ook nog eens problemen opleveren. Misschien helpen deze tips je nog verder: https://community.ziggo.nl/apps-op-je-mediabox-98/werkt-je-netflix-app-op-de-mediabox-xl-niet-goed-lees-deze-tips-19228
Tip van de moderatoren: We raden de Eco-mode af omdat de Mediabox dan nog meer tijd nodig heeft om zich te registreren op het netwerk.