A.Borsje48

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Uitzending gemist kijken via ziggo+ go lukt wel via iPad maar niet via mediabox

Ik wil via mijn oude upc mediabox uitzending gemist kijken maar blijft hangen op vrijdag 8.00 uur en het is nu zondag 19.15. Via ziggo go op mijn iPhone en iPad gaat dat wel. Ik heb de mediabox opnieuw opgestart en de fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld maar er veranderd niets. Hoe los ik dit op?

6 Reacties 6
Dick J.N.

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo, Ik heb hetzelfde. Gisterenavond via klantenservice van een techneut vernomen, dat de mediabox te oud is en niet meer wordt geupdate. Bood nieuwe box aan voor uiteraard meer kosten. Ben dan wel mijn opgenomen films kwijt.

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

voor replay-tv met de mediabox xl moet je wel tv compleet 

met tv start is replay-tv en opnamen niet mogelijk

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Borsje48 en welkom op de Community,

Vervelend dat je niet alle programma's meer terug kunt kijken via TV Gemist! We hebben dit van meer klanten te horen gekregen en er wordt nu onderzocht waarom er meer programma's niet meer in het TV Gemist overzicht staan. Zodra ik een een terugkoppeling heb deel ik het onder dit topic. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Dick J.N. Ik begrijp dat jij inmiddels een Ziggo Mediabox XL hebt ontvangen die al gebruik maakt van het nieuwe platform. Werkt bij jou inmiddels alles naar wens?

Dick J.N.

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goedemiddag, 

Nee. Ik heb géén nieuwe box, maar na 'n paar dagen werkte alles weer normaal. Ik hoop, dat zo blijft.

Groet,

Dick 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Dick J.N. Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost en alles op dit moment weer werkt zoals het hoort. 
Mochten wij je toch nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij het graag.

Nog een prettige dag gewenst!

Groeten,

Paul 

Uitgelicht topic