TV: Bepaalde kanalen niet bereikbaar

klant ***** vraagt waarom bepaalde tv kanalen niet langer bereikbaar zijn, zoals RTL7, Eurosport en Friesland tv

*** Mod edit: persoonsgegevens/ klantnummer verwijderd ***

bote de haan
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
2 Reacties 2

In mijn Ziggo kunt u het zenderpakket opnieuw ophalen.

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16283Reacties
  • 1292Oplossingen
  • 2748Likes

Goedemiddag @bote de haan en welkom op de Community,

Vervelend dat bepaalde zenders het niet meer doen bij de klant met het doorgegeven klantnummer! Wat @Jan F. klopt, het kan zijn dat de Mediabox/CI Plus niet meer weet tot welke zenderpakketten je toegang hebt. Je kan via Mijn Ziggo het zenderpakket opnieuw ophalen en de smartcard plus pincode resetten. De zenders worden binnen uiterlijk 24 uur opnieuw vrijgegeven. In dit eerdere topic leggen we uit hoe je dit precies doet. Hieronder staan de stappen ook voor je beschreven.

1. Log in op Mijn Ziggo
2. Ga naar Mijn Producten en kies voor Televisie
3. Kies dan voor "Zenders en pincode herstellen"
4. Stem je digitale ontvanger (Mediabox of TV met CI Plus) af op NPO1 of 24 Kitchen (kanaal 24) via de frequentie van deze kanalen worden de 
rechten van je smartcard/virtual smartcard vernieuwd. 

Laat ons onder dit topic maar weten of het gelukt is. 

Groeten,

Paul 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5202Reacties
  • 407Oplossingen
  • 986Likes

Uitgelicht topic