1
Vraag
2
Reacties
rickverkennis

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Software update Mediabox XL

Hallo allemaal,

 

Sinds oktober zit ik te wachten op een software update van mijn Mediabox XL die er maar niet aan komt. Ik irriteer mij enorm aan de user interface van de huidige mediabox XL die volgens mij al 10 jaar oud is.

 

Ondertussen ontvangen nieuwe klanten wél mediaboxen met hierop de nieuwste software. Ik vind dit echt een verkeerd signaal naar de bestaande, trouwe klanten. Daarnaast is er geen enkele tijdlijn beschikbaar wanneer het dan wel zou gebeuren. Uiteraard is overstappen naar Next natuurlijk wel zo gepiept.

 

- Is het mogelijk om een tijdlijn te publiceren (ik heb begrepen dat het per regio plaatsvindt)?

- Waarom krijgen nieuwe klanten wel de nieuwste software?

- Wat als ik een extra kastje bestel, krijg ik dan een kastje met de nieuwe software?

 

 

 

Mvg,

 

Rick

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @rickverkennis

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag en ik snap heel goed dat je graag wilt weten wanneer jij aan de beurt bent en hierover vragen hebt. 
 

Is het mogelijk om een tijdlijn te publiceren (ik heb begrepen dat het per regio plaatsvindt)?
Nee, dit is niet mogelijk. Zodra je aan de beurt bent wordt je hierover geïnformeerd en krijg je van ons bericht. Hierop kunnen we helaas geen invloed uit oefenen. Dit zal afgewacht moeten worden. 
 

Waarom krijgen nieuwe klanten wel de nieuwste software?
Omdat deze boxen al voorzien zijn van de nieuwste software voor deze worden verstuurd. 
 

Wat als ik een extra kastje bestel, krijg ik dan een kastje met de nieuwe software
Nee, zie ook het antwoord van @Bert.

Ik snap heel goed dat je het zo graag mogelijk wilt, maar het zal helaas afgewacht moeten worden. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een extra Mediabox XL is niet meer in gebruik bij Ziggo, de extra mediabox is een Humax.

 

"Daarnaast is er geen enkele tijdlijn beschikbaar wanneer het dan wel zou gebeuren."

Ergens gelezen op het forum: De snelheid van de uitrol is mede afhankelijk van onverwachte storingen in een regio, geen storingen, dan een snellere uitrol, wel storingen, dan de uitrol tijdelijk een pauze.

Er zijn grofweg 1,3 miljoen Mediaboxen XL en die in één keer omzetten en er blijkt toch iets fout te zijn?

 
 
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @rickverkennis

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag en ik snap heel goed dat je graag wilt weten wanneer jij aan de beurt bent en hierover vragen hebt. 
 

Is het mogelijk om een tijdlijn te publiceren (ik heb begrepen dat het per regio plaatsvindt)?
Nee, dit is niet mogelijk. Zodra je aan de beurt bent wordt je hierover geïnformeerd en krijg je van ons bericht. Hierop kunnen we helaas geen invloed uit oefenen. Dit zal afgewacht moeten worden. 
 

Waarom krijgen nieuwe klanten wel de nieuwste software?
Omdat deze boxen al voorzien zijn van de nieuwste software voor deze worden verstuurd. 
 

Wat als ik een extra kastje bestel, krijg ik dan een kastje met de nieuwe software
Nee, zie ook het antwoord van @Bert.

Ik snap heel goed dat je het zo graag mogelijk wilt, maar het zal helaas afgewacht moeten worden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic