Secret Circle activeren

Helaas kan ik nog steeds niet secret circle activeren. Beide methoden zoals aangedragen door ziggo werken niet. Iedere keer als ik naar de activatiepagina gaat, kan ik helaas niet inloggen.

Ziggo, wanneer ga je dit oplossen?

alvast bedankt!
calvin
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
76 Reacties 76

In sommige situaties, zoals ook die bij jou, moet Secret Circle inderdaad nog door de Klantenservice geactiveerd worden.
Dit heb ik nu in orde gemaakt. Kan je bevestigen dat nu het werkt? πŸ™‚
Jesse Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 973Reacties
  • 84Oplossingen
  • 109Likes

Beste Jesse,

Zou jij dit ook voor mij willen nakijken?
Ook ik heb problemen met het activeren van Secret Circle. Ik krijg het kanaal wel geactiveerd in 'mijn ziggo', en er wordt bevestigd dat dit zo snel mogelijk zal worden aangezet, maar helaas geen resultaat.

Assistance please
Arcsissy
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Arcsissy wrote:
Beste Jesse,

Zou jij dit ook voor mij willen nakijken?
Ook ik heb problemen met het activeren van Secret Circle. Ik krijg het kanaal wel geactiveerd in 'mijn ziggo', en er wordt bevestigd dat dit zo snel mogelijk zal worden aangezet, maar helaas geen resultaat.

Assistance please
Ik heb het één en ander aangepast. πŸ™‚ Zou ook jij willen controleren of het kanaal nu functioneert?
Jesse Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 973Reacties
  • 84Oplossingen
  • 109Likes

Heel vervelend... Ik kijk op de hulp pagina's...klik op de optie om naar de activatiepagina te gaan en dan lukt het niet om in te loggen 😞
Plantje
Gedreven Meedenker
  • 17Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ook hier exact hetzelfde probleem. Secretcircle is niet te activeren, door mijzelf tenminste... Kan iemand van de klantenservice dit voor mij oplossen?
BWO
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja dat is eigenlijk eenslechte zaak kan toch gewoon met pin code
Zou je op je tablet app gewoon moeten kijken
Na een bachtdienst op je 50" tv voor het raam is ook niet alles :cool:
Oosrebout
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inderdaad, Secretcircle activeren optie zie ik ook helemaal niet bij mijn account opties staan. :?

Was hier toch bezig met het reanimeren van een smartcard, ik dacht zal eens proberen πŸ˜›

Zal wel een hoge kijkdichtheid hebben zo als je er al zoveel moeite voor moet gaan doen om het te (laten) activeren.
Doman
Gedreven Meedenker
  • 21Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Doman wrote:
Inderdaad, Secretcircle activeren optie zie ik ook helemaal niet bij mijn account opties staan. :?

Was hier toch bezig met het reanimeren van een smartcard, ik dacht zal eens proberen πŸ˜›

Zal wel een hoge kijkdichtheid hebben zo als je er al zoveel moeite voor moet gaan doen om het te (laten) activeren.


Ok die optie is nu wel zichtbaar/gevonden , werkt nu wel dus. πŸ˜›

Opgelost.
Doman
Gedreven Meedenker
  • 21Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Doman wrote:
Doman wrote:
Ok die optie is nu wel zichtbaar/gevonden , werkt nu wel dus. πŸ˜›

Opgelost.
Top! πŸ™‚ Helaas is dit nog niet voor iedere klant het geval, dus ik laat dit topic nog even open staan.
Maar ik wens jou alvast veel kijkplezier. :cool:
Jesse Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 973Reacties
  • 84Oplossingen
  • 109Likes

Hallo Jesse Ziggo,

Bij ons lukt het ook niet om te activeren, zou je voor ons ook er naar willen kijken/activeren?

Bij voorbaat dank
jansenzondersin
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Jansenzondersinhetmidden,

Ik benader je even voor de gegevens.

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 374Likes

Hallo Ronald,

Ik heb je 2 dagen geleden een PB gestuurd, niet gelezen?

Gr
jansenzondersin
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Jansenzondsinhetmidden,

Ik ben er helaas niet continue :(, ik heb hem net gelezen. Verdere info via PB.

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 374Likes

Secret Circle is in Mijn Ziggo geactiveerd. Na dagen wachten is er nog geen zender. De melding 'geen programma beschikbaar' blijft. Kan de klantenservice hier nog iets in betekenen.
Groet
George9
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

George9,

Klopt het dat je hier ook een error code bij krijgt? Dit betekent in jouw geval waarschijnlijk dat het signaal van de zender te zwak binnenkomt.
Heb je eventueel op andere zenders ook problemen met blokken of dezelfde melding?

Indien je een Ziggo Mediabox hebt (Horizon), kan je dan waneer je op de zenderstaat menu indrukken en naar opties > diagnostiek gaan? Daar kan je de signaal sterkte en kwaliteit zien. Ik ben benieuwd wat deze geven.

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 374Likes

Dag Ronald, Hier wordt geen error code bij gemeld.Ik heb geen ziggo mediabox maar een C!+ kaart. De televisie is rechtstreeks via een goedgekeurde kabel verbonden met het punt waar de het signaal binnenkomt. Er zit bij binnekomst wel een splitter. De signaalsterkte die ik via de tv kan herleiden is 6.900. Ik heb geen idee of dat goed of zwak is. Ik heb inderdaad ook andere zenders bijv. Myzen die met blokken op het beeld verschijnen. Dank! Ben benieuwd naar uw verdere reactie.
George9
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

calvin wrote:
Helaas kan ik nog steeds niet secret circle activeren. Beide methoden zoals aangedragen door ziggo werken niet. Iedere keer als ik naar de activatiepagina gaat, kan ik helaas niet inloggen.

Ziggo, wanneer ga je dit oplossen?

alvast bedankt!


Net als Calvin kan ik Secret Circle via de website niet activeren, ik zie geen "aanzetten" optie. Kan iemand van de klantenservice nog dit voor mij doen?

Bedankt!
JMM
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@George9,
In dat geval zal het wel op hetzelfde neerkomen, zeker omdat je ook andere zenders hebt met blokken. Secret Circle zit op een gevoeligere frequentie. De 6.900 is niet de sterkte maar de symboolsnelheid. Die heeft hier helaas niks mee te maken. Wat je het beste kan doen is toch kijken of het zonder de splitter beter is, of eventueel een andere kabel testen. Hoe lang is je huidige kabel?

@JMM,
Calvin's probleem was het inloggen op Mijn Ziggo.
Bij Jansenzondersinhetmidden bleek het aan de browser te liggen, zou je eens kunnen testen via een andere browser?
Wij kunnen dit helaas niet doen, het moet via Mijn Ziggo of de ontvanger zelf, dit hangt af van je situatie:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/secret-circle-aanzetten-of-uitzetten/

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 374Likes

Ook bij mij lukt het niet om de optie voor het aan- of uitzetten van Secret Circle te vinden op de beschreven pagina in de handleiding. Hoe krijg ik deze optie?

Verschillende browsers geprobeerd maar de aan- en uitknop zijn nergens te vinden.
merlijncamp
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

merlijncamp wrote:
Ook bij mij lukt het niet om de optie voor het aan- of uitzetten van Secret Circle te vinden op de beschreven pagina in de handleiding. Hoe krijg ik deze optie?

Verschillende browsers geprobeerd maar de aan- en uitknop zijn nergens te vinden.

Je moet 18+ zijn om die zender te kunnen bekijken, daarom zie je die betreffende knop niet:cool:
N.N.
Expert
Expert
  • 12983Reacties
  • 817Oplossingen
  • 593Likes

N.N. wrote:
merlijncamp wrote:
Ook bij mij lukt het niet om de optie voor het aan- of uitzetten van Secret Circle te vinden op de beschreven pagina in de handleiding. Hoe krijg ik deze optie?

Verschillende browsers geprobeerd maar de aan- en uitknop zijn nergens te vinden.

Je moet 18+ zijn om die zender te kunnen bekijken, daarom zie je die betreffende knop niet:cool:


ik ben 37 jaar πŸ˜›
merlijncamp
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

merlijncamp wrote:
N.N. wrote:
merlijncamp wrote:
Ook bij mij lukt het niet om de optie voor het aan- of uitzetten van Secret Circle te vinden op de beschreven pagina in de handleiding. Hoe krijg ik deze optie?

Verschillende browsers geprobeerd maar de aan- en uitknop zijn nergens te vinden.

Je moet 18+ zijn om die zender te kunnen bekijken, daarom zie je die betreffende knop niet:cool:


ik ben 37 jaar πŸ˜›

Vroeger had je bij de bioscoop behalve de leeftijdseis ook nog de films die alléén geschikt waren voor 'geestelijk volwassenen':cool:
N.N.
Expert
Expert
  • 12983Reacties
  • 817Oplossingen
  • 593Likes

N.N. wrote:
Vroeger had je bij de bioscoop behalve de leeftijdseis ook nog de films die alléén geschikt waren voor 'geestelijk volwassenen':cool:

Dan zat je waarschijnlijk bijna alleen in de zaal?:?
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39873Reacties
  • 2225Oplossingen
  • 8236Likes

@Merlijn, als je de optie niet hebt zou je wel gewoon beeld moeten hebben. Wat zie je als je naar de zender zapt.
Zo niet, wat voor apparaat gebruik je?

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 374Likes

N.N. wrote:
Je moet 18+ zijn om die zender te kunnen bekijken, daarom zie je die betreffende knop niet:cool:

Ik hoop dat dit een vorm van sarcasme is... :dizzy_face:
CreativeS
Expert
Expert
  • 646Reacties
  • 11Oplossingen
  • 86Likes

Ronald Ziggo wrote:
@Merlijn, als je de optie niet hebt zou je wel gewoon beeld moeten hebben. Wat zie je als je naar de zender zapt.
Zo niet, wat voor apparaat gebruik je?

Gr,


Ik krijg een E16-4 melding. Ik heb een Humax mediabox
merlijncamp
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je Merlijn,

Dat is in ieder geval wel correct dan, dan moet je de optie hebben in Mijn Ziggo.
Ik heb dit doorgezet, het lijkt erop dat je meerdere functies in Mijn Ziggo niet goed te zien krijgt. Ik houd je op de hoogte, maar om je wel een indicatie te geven, dit kan een aantal dagen duren vanwege de aard van het probleem. Mijn excuses voor het ongemak in de tussentijd.

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 374Likes

Ik krijg de melding "geen of zwak signaal". Antenne kabel gecontroleerd, secret circle geactiveerd, via een CI+ kaart
Tymboy
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de activatie knop gedrukt via de ziggo website maar ik krijg een error. Iets als "probeer later bla bla"...
cc.brunchi
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Tymboy,

Dan zit het bij jou toch in het signaal, daarvoor kan je het beste dit topic door nemen.

@cc.brunchi, wat gebeurt er als je een andere browser/pc probeert? En wat krijg je op de zender zelf te zien als je er naartoe zapt?

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 374Likes

Ik zie niet eens een activatie knop voor secret circle ?. Ik heb een Humax decoder
tommie78
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Tommie78,

Je volgt de stappen op de website? En daar zie je geen Secret Circle onder "Beheer je televisiediensten"?
Wat krijg je te zien als je op de zender gaat staan?

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 374Likes

Wordt deze zender niet op de ZiggoGo app getoont?
Moens
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alleen via je Mediabox of via https://www.ziggogo.tv/nl/tv-kijken.html
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39873Reacties
  • 2225Oplossingen
  • 8236Likes

Lijkt toch niet te lukken, live tv kijken anders dan op de mediabox. Is er ergens een andere instelling dan in het account het 'aan' te zetten?
Moens
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo > producten > televisie > Beheer je zenderpakketten > naar beneden scrollen en hier Secret Circle aanzetten.
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39873Reacties
  • 2225Oplossingen
  • 8236Likes

Be rt wrote:
Alleen via je Mediabox of via https://www.ziggogo.tv/nl/tv-kijken.html

Een nuancering, deze zender is alleen via de mediabox/CI+ te kijken. Dit heeft met rechten te maken.

***Modedit: reactie ge-update***

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 374Likes

Ronald Ziggo wrote:
Be rt wrote:
Alleen via je Mediabox of via https://www.ziggogo.tv/nl/tv-kijken.html

Een nuancering, deze zender is alleen via de mediabox te kijken. Dat heeft met rechten te maken.

Gr,


Dus als je een CI module hebt dan kun je deze zender ook niet kijken?
Kubiak
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij doet ie het wel, kwam ik net achter.
Kubiak
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgelicht topic