1
Vraag
2
Reageer en help mee
calvin

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Secret Circle activeren

Helaas kan ik nog steeds niet secret circle activeren. Beide methoden zoals aangedragen door ziggo werken niet. Iedere keer als ik naar de activatiepagina gaat, kan ik helaas niet inloggen.

Ziggo, wanneer ga je dit oplossen?

alvast bedankt!
76 Reacties 76
Verwijderd account
Niet van toepassing
merlijncamp wrote:
Ook bij mij lukt het niet om de optie voor het aan- of uitzetten van Secret Circle te vinden op de beschreven pagina in de handleiding. Hoe krijg ik deze optie?

Verschillende browsers geprobeerd maar de aan- en uitknop zijn nergens te vinden.

Je moet 18+ zijn om die zender te kunnen bekijken, daarom zie je die betreffende knop niet:cool:
merlijncamp

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
N.N. wrote:
merlijncamp wrote:
Ook bij mij lukt het niet om de optie voor het aan- of uitzetten van Secret Circle te vinden op de beschreven pagina in de handleiding. Hoe krijg ik deze optie?

Verschillende browsers geprobeerd maar de aan- en uitknop zijn nergens te vinden.

Je moet 18+ zijn om die zender te kunnen bekijken, daarom zie je die betreffende knop niet:cool:


ik ben 37 jaar 😛
Verwijderd account
Niet van toepassing
merlijncamp wrote:
N.N. wrote:
merlijncamp wrote:
Ook bij mij lukt het niet om de optie voor het aan- of uitzetten van Secret Circle te vinden op de beschreven pagina in de handleiding. Hoe krijg ik deze optie?

Verschillende browsers geprobeerd maar de aan- en uitknop zijn nergens te vinden.

Je moet 18+ zijn om die zender te kunnen bekijken, daarom zie je die betreffende knop niet:cool:


ik ben 37 jaar 😛

Vroeger had je bij de bioscoop behalve de leeftijdseis ook nog de films die alléén geschikt waren voor 'geestelijk volwassenen':cool:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
N.N. wrote:
Vroeger had je bij de bioscoop behalve de leeftijdseis ook nog de films die alléén geschikt waren voor 'geestelijk volwassenen':cool:

Dan zat je waarschijnlijk bijna alleen in de zaal?:?
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
@Merlijn, als je de optie niet hebt zou je wel gewoon beeld moeten hebben. Wat zie je als je naar de zender zapt.
Zo niet, wat voor apparaat gebruik je?

Gr,
CreativeS

Level 13
  • 812Posts
  • 16Oplossingen
  • 161Likes
N.N. wrote:
Je moet 18+ zijn om die zender te kunnen bekijken, daarom zie je die betreffende knop niet:cool:

Ik hoop dat dit een vorm van sarcasme is... :dizzy_face:
merlijncamp

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ronald Ziggo wrote:
@Merlijn, als je de optie niet hebt zou je wel gewoon beeld moeten hebben. Wat zie je als je naar de zender zapt.
Zo niet, wat voor apparaat gebruik je?

Gr,


Ik krijg een E16-4 melding. Ik heb een Humax mediabox
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Dank je Merlijn,

Dat is in ieder geval wel correct dan, dan moet je de optie hebben in Mijn Ziggo.
Ik heb dit doorgezet, het lijkt erop dat je meerdere functies in Mijn Ziggo niet goed te zien krijgt. Ik houd je op de hoogte, maar om je wel een indicatie te geven, dit kan een aantal dagen duren vanwege de aard van het probleem. Mijn excuses voor het ongemak in de tussentijd.

Gr,
Tymboy

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg de melding "geen of zwak signaal". Antenne kabel gecontroleerd, secret circle geactiveerd, via een CI+ kaart
cc.brunchi

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de activatie knop gedrukt via de ziggo website maar ik krijg een error. Iets als "probeer later bla bla"...
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Tymboy,

Dan zit het bij jou toch in het signaal, daarvoor kan je het beste dit topic door nemen.

@cc.brunchi, wat gebeurt er als je een andere browser/pc probeert? En wat krijg je op de zender zelf te zien als je er naartoe zapt?

Gr,
tommie78

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie niet eens een activatie knop voor secret circle ?. Ik heb een Humax decoder
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Tommie78,

Je volgt de stappen op de website? En daar zie je geen Secret Circle onder "Beheer je televisiediensten"?
Wat krijg je te zien als je op de zender gaat staan?

Gr,
Moens

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wordt deze zender niet op de ZiggoGo app getoont?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Alleen via je Mediabox of via https://www.ziggogo.tv/nl/tv-kijken.html
Moens

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lijkt toch niet te lukken, live tv kijken anders dan op de mediabox. Is er ergens een andere instelling dan in het account het 'aan' te zetten?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Mijn Ziggo > producten > televisie > Beheer je zenderpakketten > naar beneden scrollen en hier Secret Circle aanzetten.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Be rt wrote:
Alleen via je Mediabox of via https://www.ziggogo.tv/nl/tv-kijken.html

Een nuancering, deze zender is alleen via de mediabox/CI+ te kijken. Dit heeft met rechten te maken.

***Modedit: reactie ge-update***

Gr,
Kubiak

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ronald Ziggo wrote:
Be rt wrote:
Alleen via je Mediabox of via https://www.ziggogo.tv/nl/tv-kijken.html

Een nuancering, deze zender is alleen via de mediabox te kijken. Dat heeft met rechten te maken.

Gr,


Dus als je een CI module hebt dan kun je deze zender ook niet kijken?
Kubiak

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij doet ie het wel, kwam ik net achter.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic