Deeg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Radiozender Xite hapert

Ligt het aan mij of hebben meer mensen last van haperende radio bij Xite
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
@all, het is ons bekend dat de geluidskwaliteit op van XITE nog niet in orde is. We zijn hier dan ook echt druk mee bezig. In dat opzicht zijn er ook niet meer voorbeelden nodig. Ik hoop dat jullie toch nog het geduld hebben om de oplossing af te wachten. Sorry voor het ongemak!

Bekijk in context

31 Reacties 31
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Deeg,

Nee dat ligt gelukkig, of ja, helaas eigenlijk ook wel, niet aan jou.
Zie deze reactie.

Groet,
Evert
sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes
Deze reactie had te maken met de app van Xite op de Mediabox. Als je een genre aanklikt en hij gaat steeds naar de volgende videoclip dat hij steeds hapert bij de 1ste paar seconden. Is ook zeer hinderlijk. Kijkt en luistert niet fijn.

Het probleem bij de radiozenders van Xite sinds vandaag is een slechte start. Veel hikjes tijdens de liedjes en helaas geen beeld met nu/next. Of evt in de EPG/programma info. Ook had ik aangegeven dat er teveel stilte is tussen de liedjes. Was bij Stingray beter afgesteld. Hopen op eem betere afstemming de komende dagen.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Vandaar dat het ook een probleem/storing wordt genoemd door Ziggo.
Jamie A

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja dat probleem heb ik ook. Erg vervelend.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Beginners probleem 😉
Robert Richard

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier ook haperingen bij elk nummer.
Ook hoogfrequente squeeks, die mijn tweeters vast niet fijn vinden!
Wie betaalt er als ze opblazen....!?

Ook is er geen chill out- en loungemuziek meer; alleen hele zweverige yoga muziek of lelijke electronische mellow beats!

Mijn radiogebruik is 75% tov tv; als dit niet binnen afzienbare tijd verbetert, ga ik overwegen om naar kpn of andere aanbieder te gaan......

Gelukkig heb ik stingray nog op mijn 06 maar dit is nog maar 3 maanden gratis en dan zal ik een abbo moeten afsluiten........

Typisch een gevalletje van financieel en politiek beleid.........

Vriendelijk groet
Richard
paull

Level 6
  • 106Posts
  • 1Oplossingen
  • 85Likes
Hier ernstig de overweging om over 3 maanden een abo op Stingray te nemen. Maar budget moet uit de lengte of breedte komen, dus gaan we naar een kleiner Ziggo-pakket. En als over 2 weken een harde Brexit ook nog leidt tot het verdwijnen van BBC 1, 2, 3 en 4 is de laatste reden om veel geld aan het tv-aanbod van Ziggo uit te geven weg. Dan gaan we wirecutten. Dat u het vast weet, Ziggo.
ice0angel

Level 1
  • 95Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes
Zit zelf er ook over te denken om pakket van ziggo in te krimpen om dan abbo op stingray te nemen want die xite is om te huilen ....
hansmous

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ziggo zadelt zijn luisteraars met een slechte zender Xite op met een belabberde kwaliteit storingen en beperkt aanbod. Dit allemaal zonder keuze of inbreng van de klant. Stingray is een geweldige zender. Dus Ziggo, waarom deze zender zonder pardon in de prullenbak werpen? Als je de reacties leest op diverse forums, dan zie je dat er heel veel mensen (klanten) niet blij zij met deze actie van Ziggo om Stingray te verwijderen in het zenderpakket. We betalen een behoorlijke prijs voor een abonnement bij Ziggo, dus wij willen Stingray radio gewoon weer terug in het zenderpakket! Misschien moeten wij als luisteraars en klant van Ziggo eens flink gaan actie voeren. Wij, de klanten van Ziggo zijn heel BOOS!
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
@all, ik snap dat jullie niet te spreken zijn over geluidskwaliteit van de XITE. Dit gaat inderdaad nog niet goed. We werken dan ook hard aan een oplossing. Hopelijk kunnen jullie hiervoor nog enig geduld opbrengen.

Wat de inhoud van de muziekzenders van XITE betreft, dat is natuurlijk een ander verhaal en een kwestie van smaak. Dit is wat Ziggo er van vindt:

"We werken continu aan het verbeteren van ons tv- en radioaanbod. Met XITE Music bieden we onze klanten een aansprekend radioproduct dat beter aansluit op de algemene, hedendaagse muziekbehoefte. Met XITE Music bieden we alle relevante genres én radiozenders die passen bij verschillende stemmingen en situaties. Ook lanceren we met XITE Music een radiozender die geprogrammeerd wordt rondom de verschillende optredens in de Ziggo Dome en een themazender waarmee iedere maand wordt ingespeeld op een relevant thema."

Ik vind het jammer dat desondanks XITE bij jullie niet in de smaak valt. Helaas kan ik hierin weinig voor jullie betekenen. Sorry.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Dat haperen zal wel worden verholpen, de geluidskwaliteit vrees ik niet maar goed voor de huidige mp3-generatie zal dat een worst wezen, een vriend van mij liet laatst trots zijn bluetooth speaker zien en zei nog dat er wel een beetje teveel bas in zat, ik moest bijna huilen van het blikkerig geluid hahaha.
rick70

Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Geen informatie meer in beeld over de muziek zoals now/next is ook een veelgehoorde klacht. Komt de now/next info nog terug of is het een bezuiniging?
sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes
Op twitter zegt Xite dat ze er samen met Ziggo mee bezig zijn.
Ik moet zeggen dat ik na 5 dagen overgestapt ben op de app van Stingray die ik via Chromecast op de TV afspeel.

Ik kan niet wennen aan de haperingen, verschillende geluidsniveaus en dat er op beeld geen muziekinfo staat.
De Xite muziekkanalen hadden ze naar mijn inzien beter van te voren moeten testen en met gelijkwaardigheid als Stingray kunnen introduceren. Dus met beeld en hogere geluidskwaliteit.

Dan maar gebruik maken van de 3 maanden gratis Stingray app in de hoop dat ze het binnen 3 maanden in orde hebben gemaakt.

ice0angel

Level 1
  • 95Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes
Van mij mag het extra pakket worden die je aan kunt vinken als je het wilt en verwijderen als het mogelijk heide daar is want dit is geen extra toevoeging of verbreding van het digitalepakket !

Kim Ziggo dat het niet in de smaak valt lijkt me meer dan logisch als je naar de negatieve berichten kijkt in de communicatie en hoop oom dat het bij de jou leiding gevende terecht komt en daar nog eens over na denken.

Om weer eens iets nieuws te inplenteren.
rick70

Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Dankzij sebas14 weten we nu dat het op dit moment nog niet mogelijk is om de muziekinformatie in beeld te tonen en dat Xite Music samen met Ziggo bezig is om dit toe te voegen. Deze informatie hebben de Ziggo medewerkers klaarblijkelijk niet.
ice0angel

Level 1
  • 95Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes
rick70 dat je dit 20 jaar geleden zo doet oké maar heden ten dagen dat je zo'n product inplenteert is allerminst slecht tegenwoordig moet je het goed doen of je doet het niet dat je kleine bug fixes moet uitvoeren oké maar dit is gewoon slecht.
rick70

Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
De haperingen in het geluid zullen ontstaan zijn na het toevoegen van de kanalen op het netwerk. Niet goed getest? Het niet meer tonen van de muziekinformatie in beeld lijkt mij iets dat ze onderschat hebben. Na de vele klachten gaan ze dit alsnog toevoegen wat weer tijd kost.
aad

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kim Ziggo wrote:
@all, ik snap dat jullie niet te spreken zijn over geluidskwaliteit van de XITE. Dit gaat inderdaad nog niet goed. We werken dan ook hard aan een oplossing. Hopelijk kunnen jullie hiervoor nog enig geduld opbrengen.

Wat de inhoud van de muziekzenders van XITE betreft, dat is natuurlijk een ander verhaal en een kwestie van smaak. Dit is wat Ziggo er van vindt:

"We werken continu aan het verbeteren van ons tv- en radioaanbod. Met XITE Music bieden we onze klanten een aansprekend radioproduct dat beter aansluit op de algemene, hedendaagse muziekbehoefte. Met XITE Music bieden we alle relevante genres én radiozenders die passen bij verschillende stemmingen en situaties. Ook lanceren we met XITE Music een radiozender die geprogrammeerd wordt rondom de verschillende optredens in de Ziggo Dome en een themazender waarmee iedere maand wordt ingespeeld op een relevant thema."

Ik vind het jammer dat desondanks XITE bij jullie niet in de smaak valt. Helaas kan ik hierin weinig voor jullie betekenen. Sorry.



Beste Kim

Van de week er over gebeld wat er aan mankeerde........... werd er gezegd als er meer klagen dan zal het wel helpen.
Nu kom ik hier via een tip en zie dat ik gelukkig niet de enige bent !!
Wel nog één ding.........Jammer dat Stingray weg is !

Groetjes Aad
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
@all, het is ons bekend dat de geluidskwaliteit op van XITE nog niet in orde is. We zijn hier dan ook echt druk mee bezig. In dat opzicht zijn er ook niet meer voorbeelden nodig. Ik hoop dat jullie toch nog het geduld hebben om de oplossing af te wachten. Sorry voor het ongemak!

Uitgelicht topic