wappiesoft

Level 5
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 10Likes

Nieuwe firmware Mediabox XL

Ik heb al sinds het begin de zelfde mediabox. Toen de Horizon Mediabox nu verder onder de naam Mediabox XL. (Samsung 7400) Is er al iets bekend wat betreft de nieuwe firmware voor deze box? (exit Hardeschijf, hallo Cloud) Ik gebruik hem puur voor TV. Voor mijn Internet/Telefonie een Technicolor TC7200 (in bridge met daar achter een Wifi V6 router). Dan kan ik rekening houden met het kijken van de opnames en de nieuwe komende opnames. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Kijk hier eens.

Mediabox XL | Televisie | Ziggo

 

De nieuwe software wordt al geruime tijd gefaseerd uitgerold.

Als je aan de beurt bent krijg je vanzelf bericht, je kunt dit niet forceren, aanvragen of versnellen.

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @wappiesoft

Logisch dat je graag wilt weten wanneer dit gebeurt, zodat je van te voren alle opnames kunt bekijken. Zoals @Steefb al aangeeft wordt de nieuwe software op de Mediabox XL gefaseerd uitgerold. Je krijgt van ons tijdig een seintje wanneer jouw Mediabox XL aan de beurt is.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Kijk hier eens.

Mediabox XL | Televisie | Ziggo

 

De nieuwe software wordt al geruime tijd gefaseerd uitgerold.

Als je aan de beurt bent krijg je vanzelf bericht, je kunt dit niet forceren, aanvragen of versnellen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @wappiesoft

Logisch dat je graag wilt weten wanneer dit gebeurt, zodat je van te voren alle opnames kunt bekijken. Zoals @Steefb al aangeeft wordt de nieuwe software op de Mediabox XL gefaseerd uitgerold. Je krijgt van ons tijdig een seintje wanneer jouw Mediabox XL aan de beurt is.

HVT_0610

Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Cecilia ,

Ik heb 5 weken geleden de melding van software installeren uitgesteld met 4 weken.
Dit omdat de box nog helemaal vol stond met opnamens. Deze zijn nu allemaal gekeken en verwijderd.

Nu is het probleem alleen dat ik al een week wacht op de update maar deze maar niet komt..

Wij proberen nu continue alles direct te kijken voor het geval de update komt.

 

Kan jij hier iets over verduidelijken en/of aangeven wat het beste hiermee gedaan kan worden?

Met vriendelijke groet,

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @HVT_0610

Ik heb dit even voor je nagevraagd bij mijn collega's die hier alle in's en out's van weten. Zoals het staat wordt volgende week de software op de Mediabox XL geforceerd omgezet. Er was een probleem met de communicatie over het geforceerde updaten. De communicatie is hierover is daardoor later verstuurd en daardoor hebben ze ook de datum van het geforceerd updaten verschoven.

 

HVT_0610

Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia , bedankt voor je snelle reactie!

Volgende week klinkt goed maar heb je hier ook een specifiekere datum voor? Of wordt deze nog bekend gemaakt via mail/social media/etc.

 

Want ik kan me voorstellen dat mensen dan nog even wat dingen moeten/willen bekijken voor de update geforceerd plaats vindt.

 

In iedergeval bedankt voor dit, fijne dag!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

We verwachten begin volgende week, maar kunnen dit nog niet met 100% zekerheid zeggen. Het is namelijk een aardig complex proces waarbij vooraf van alles gedubbelcheckt moet worden of alles in orde is voor de omzetting. Hierdoor kan het verschuiven, maar de geforceerde update vindt in ieder geval komende week plaats.
 

De communicatie die je ontvangt is voornamelijk in het begin. Je krijgt nog wel een update dat de box binnenkort geforceerd wordt omgezet, maar dat is ter kennisgeving en daarin wordt geen exacte datum vermeld. 

 

Uitgelicht topic