Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes

Meer HD!

Na onze uitbreidingen rondom Ziggo GO is het nu tijd voor een uitbreiding van het aantal zenders die we in HD aanbieden! Vanaf 1 augustus kun je onderstaande zenders ook in HD ontvangen. :grinning:



Veel kijkplezier!
85 Reacties 85
Alfons Verbiest

Level 9
  • 265Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes
Robbo, dat viel mij vanmorgen ook op. Geen HD meer linksboven naast het logo. Maar zo te zien is het nog wel de HD versie. Zeker ook gezien het model ondertiteling.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Humpie wrote:
Robbo, dat viel mij vanmorgen ook op. Geen HD meer linksboven naast het logo. Maar zo te zien is het nog wel de HD versie. Zeker ook gezien het model ondertiteling.


Idd ga ik er ook van uit dat dit de HD versie is. Idd ondertiteling is anders. Maar viel mij op...iig tnx voor de feedback!
Thijs Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Het beeld van Discovery Science is inderdaad HD en de aanwezigheid van Dolby is er ook. Of er gisteren HD bij het logo stond durf ik niet te zeggen.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Thijs Ziggo wrote:
Het beeld van Discovery Science is inderdaad HD en de aanwezigheid van Dolby is er ook. Of er gisteren HD bij het logo stond durf ik niet te zeggen.


Ik durf het haast wel te zeggen:stuck_out_tongue_winking_eye:
Thijs Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Pics or it didn't happen!! :stuck_out_tongue_closed_eyes:
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Thijs Ziggo wrote:
Pics or it didn't happen!! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Thijs Ziggo ha ha Ok hier is ie dan. Screen shot replay tv di 11/08 2017 1650 uur tot 1740 uur.
Thijs Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Hahaha, thanks robbo! Ik ga navraag doen. 🙂
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Thijs Ziggo wrote:
Hahaha, thanks robbo! Ik ga navraag doen. 🙂


Mooi, ben benieuwd:relaxed:
junior

Level 10
  • 443Posts
  • 19Oplossingen
  • 99Likes
Leuk nieuws! :thumbsup_tone1:

Hier helaas helemaal geen ontvangst van Motorsport.tv (2010 foutmelding). Al eens navraag naar gedaan: Het zou te maken hebben met de frequentie waarop Motorsport.tv wordt doorgegeven en interferentie door een T-Mobile mast binnen hetzelfde bereik. Ik zou ook niet de enige Ziggo klant zijn die er in deze buurt last van heeft. Zo nog een handjevol 'extra' zenders die niet of zwak doorkomen, zoals bijvoorbeeld BBC World News (sterkte=goed/kwaliteit=0). Ik heb me er bij neergelegd, het is helaas niet anders. Bekabeling etc. zijn overigens dik in orde, 98% van de zenders komen wel gewoon keurig door (sterkte=goed/kwaliteit=uitstekend) en alles werkt zoals replay/on demand/apps etc.

Disco Science is een kanaal waar ik ook wel eens naar kijk, in HD is 't helemaal leuk!
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
juniorHier is al eens een topic over geweest. Bij die gene was toch een splitser de boosdoener. Ik zou toch even alle coax kabels , splitsers even nakijken.

Edit hier de link van de topic:https://community.ziggo.nl/ziggo-mediabox-xl-154/motorsport-tv-hapert-19524
junior

Level 10
  • 443Posts
  • 19Oplossingen
  • 99Likes
robbo Dank je wel (ook voor de link)!

Alles is bij mij nagekeken, recent nog een monteur over de vloer gehad die de WCD's in huis en wat pluggen/kabels 'kabelkeur' heeft aangepast, ook een versterker geplaatst en nieuw AOP etc. Kortom, ik ben denk ik hardwarematig helemaal 'up to date'.

Twee monteurs hebben overigens onafhankelijk van elkaar gezegd "Bekend probleem hier, komt door de T-Mobile mast op het gebouw 150 meter hier vandaan.". Tja, dan is 't klaar hè! Kan T-Mobile wel even vragen of ze het zendvermogen een beetje willen terugschroeven of aan Ziggo of ze niet kanalen willen aanbieden op of rond LTE frequenties. Misschien leest Ziggo wel mee... :sunglasses:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Met robbo lezen wij allemaal mee, hij staat onder verscherpte controle.:nerd:
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
junior wrote:
robbo Dank je wel (ook voor de link)!

Alles is bij mij nagekeken, recent nog een monteur over de vloer gehad die de WCD's in huis en wat pluggen/kabels 'kabelkeur' heeft aangepast, ook een versterker geplaatst en nieuw AOP etc. Kortom, ik ben denk ik hardwarematig helemaal 'up to date'.

Twee monteurs hebben overigens onafhankelijk van elkaar gezegd "Bekend probleem hier, komt door de T-Mobile mast op het gebouw 150 meter hier vandaan.". Tja, dan is 't klaar hè! Kan T-Mobile wel even vragen of ze het zendvermogen een beetje willen terugschroeven of aan Ziggo of ze niet kanalen willen aanbieden op of rond LTE frequenties. Misschien leest Ziggo wel mee... :sunglasses:


Mmm ja vervelend iets. En motor tv als je dit toch wilt zien is ook op de ziggo go app te zien of via de website ziggogotv. Een schrale troost maar iig een tip mijner zijds:relaxed:
junior

Level 10
  • 443Posts
  • 19Oplossingen
  • 99Likes
Precies robbo. Het is niet het einde van de wereld, gewoon beetje jammer... maar 't is niet anders. Wel leuk dat het allemaal naar HD gaat!
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Be rt wrote:
Met robbo lezen wij allemaal mee, hij staat onder verscherpte controle.:nerd:


St st zou je niet verder vertellen...
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Thijs Ziggo wrote:
Hahaha, thanks robbo! Ik ga navraag doen. 🙂


Thijs Ziggo, dectective Thijs ben je er al achter wie die HD heeft gestolen?:spy_tone4:
Thijs Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
We zijn nog druk bezig met onze ondervragingen! :pencil: Zodra ik nieuws heb van mijn compagnon dan laat ik het gelijk weten. :smiley:
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Thijs Ziggo wrote:
We zijn nog druk bezig met onze ondervragingen! :pencil: Zodra ik nieuws heb van mijn compagnon dan laat ik het gelijk weten. :smiley:


Ha ha tnx
rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
robbo wrote:
Thijs Ziggo, Het valt mij op toen gisteren alle 3 de zenders daadwerkelijk HD was bij kanaal 202 disc. Science in het icoon van de zender zelf HD bij stond. ( staat mij bij) ( op de disply van mbxl geeft deze aan dat het om een HD zender gaat.) echter nu op de zender zelf zie ik dus GEEN HD bij staan. Is dit het programma ? Even weer tijdelijk de sd zender. Ik ga er van uit dat dit daadwerkelijk HD is, ivm scherpte beeld, a hoewel is bij sommige beelden twijfel heb.


Op Discovery Science (kanaal 202) staat weer HD bij het logo van deze zender.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
rick70 wrote:
robbo wrote:
Thijs Ziggo, Het valt mij op toen gisteren alle 3 de zenders daadwerkelijk HD was bij kanaal 202 disc. Science in het icoon van de zender zelf HD bij stond. ( staat mij bij) ( op de disply van mbxl geeft deze aan dat het om een HD zender gaat.) echter nu op de zender zelf zie ik dus GEEN HD bij staan. Is dit het programma ? Even weer tijdelijk de sd zender. Ik ga er van uit dat dit daadwerkelijk HD is, ivm scherpte beeld, a hoewel is bij sommige beelden twijfel heb.


Op Discovery Science (kanaal 202) staat weer HD bij het logo van deze zender.


Ja top gezien zonet! ..tnx voor de terug koppeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic