Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Extra Mediabox next bestellen?

ik had trouwens nog een vraagje wordt het trouwens nog mogelijk dat je een extra next box kan bestellen? want ik ben het al een tijdje in de gaten aan het houden via www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/extra maar tot nu toe staat er nog niks op ik hoop dat het wel nog komt want ik zou graag in de slaapkamer terug willen kijken. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Richard1993!

Wat er in de toekomst wel/niet beschikbaar wordt en zo ja; wanneer, dát kan ik je helaas niet vertellen. Mijn glazen bol is op dat gebied wat wazig ;-). 

Ik verwacht het wel hoor, overigens. Maar ik kan me voorstellen dat je vooral benieuwd bent naar wanneer dan. En daar heb ik simpelweg geen antwoord op, nog. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Richard1993!

Wat er in de toekomst wel/niet beschikbaar wordt en zo ja; wanneer, dát kan ik je helaas niet vertellen. Mijn glazen bol is op dat gebied wat wazig ;-). 

Ik verwacht het wel hoor, overigens. Maar ik kan me voorstellen dat je vooral benieuwd bent naar wanneer dan. En daar heb ik simpelweg geen antwoord op, nog. 

rias

Level 4
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

tsja ik heb de next al 2 a  3 jaar en ik bel met regelmaat Ziggo wanneer de extra next komt als antwoord krijg ik ja hij komt eraan in het voorjaar nou ik heb meerdere keren gebeld en ik heb elk jaargetijden voorbij horen komen maar geen extra next klassiek geval van het kastje naar de muur antwoord.je verwacht het wel Lycke Z nou ik wacht er al 3 jaar op en je glazen bol is niet wazig maar stuk

Richard1993!
Topicstarter
Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Hey @Lycke  Dankjewel voor je antwoord. ik ben benieuwd en wacht het af. wat inderdaad niet is kan nog komen. 

Uitgelicht topic