1
Vraag
2
Reacties
Arno B

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox Next niet bij producten

Hallo,

Ik heb inmiddels de mediabox next 2 weken in huis en ben erg tevreden, alleen staat bij mijn producten onder televisie nog steeds de mediabox xl en niet de next. Waarschijnlijk komt de Next daarom ook niet tevoorschijn in de ziggo go app, ook daar staat nog een verwijzing naar de mediabox xl. Kunnen jullie dit aanpassen?

Alvast bedankt voor de hulp.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Arno B
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dit is iets wat de klantenservice van Ziggo eventueel voor je zou moeten kunnen aanpassen. Of je moet even wachten op een moderator van Ziggo, deze komt alle topics wel langs maar dit kan soms even duren.

Maar het komt vast en zeker wel goed zodat je alles kan gebruiken zoals het moet gaan. Wel fijn om te horen dat je tevreden bent over de Next 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Arno B
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dit is iets wat de klantenservice van Ziggo eventueel voor je zou moeten kunnen aanpassen. Of je moet even wachten op een moderator van Ziggo, deze komt alle topics wel langs maar dit kan soms even duren.

Maar het komt vast en zeker wel goed zodat je alles kan gebruiken zoals het moet gaan. Wel fijn om te horen dat je tevreden bent over de Next 🙂
Arno B
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ah dankjewel, het heeft geen haast dus ik wacht het even rustig af.
Arno B
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waarom staat mijn vraag als beantwoord? Er is nog geen moderator geweest die mijn probleem in orde heeft gemaakt. Ik had gehoopt niet te hoeven bellen maar moet dat dus blijkbaar toch doen?
Nvm, ik heb de telefoon maar gepakt en ze regelen het.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Arno B wrote:
Waarom staat mijn vraag als beantwoord? Er is nog geen moderator geweest die mijn probleem in orde heeft gemaakt. Ik had gehoopt niet te hoeven bellen maar moet dat dus blijkbaar toch doen?
Nvm, ik heb de telefoon maar gepakt en ze regelen het.

Waarschijnlijk omdat het ook niet via hier geregeld kon worden. Er zijn wel moderatoren die je kunnen helpen maar vaak gaat het sneller om even te bellen. En mochten ze er dan echt niet uit komen, dan komt de bezemwagen met een moderator :wink::blush:

Fijn dat je toch even hebt gebeld en ze het voor je regelen.
Succes in ieder geval!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic