1
Vraag
2
Reageer en help mee
Goumans

Level 5
  • 78Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Kortingsactie ESPN

Avond,

Momenteel heb ik het oude Fox Sports pakket a 17.95 p/m. Er loopt nu een actie wanneer je het ESPN pakket afsluit, dit met 50% korting is voor 4 maanden. (Is dus het zelfde pakket, zelfde zenders, andere benaming)

Als ik nu mijn huidige Fox Sports pakket opzeg (1 maand opzegtermijn, i know), en dan meteen het ESPN pakket bestel, gaat die korting dan goed lopen of ga ik dubbel betalen? Dubbel betalen zou raar zijn aangezien het dezelfde zenders zijn.

Mvg,

Tim

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

In de voorwaarden zal wel zoiets staan als '’je mag 6 maanden hiervoor niet van deze dienstgebruik gemaakt hebben'’.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

https://www.ziggo.nl/voorwaarden

De voorwaarden voor de acties hebben een update nodig.

De diverse voorwaarden met de oude naam geven inderdaad de 6 maanden aan.

Voor deze specifieke actie lijken geen voorwaarden te bestaan die ik makkelijk kan vinden. Dat zou wel vooraf duidelijk moeten zijn!!!

Goumans
Topicstarter
Level 5
  • 78Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes
RoWi. wrote:

https://www.ziggo.nl/voorwaarden

De voorwaarden voor de acties hebben een update nodig.

De diverse voorwaarden met de oude naam geven inderdaad de 6 maanden aan.

Voor deze specifieke actie lijken geen voorwaarden te bestaan die ik makkelijk kan vinden. Dat zou wel vooraf duidelijk moeten zijn!!!

Ik was ook al aan het zoeken en kwam niks tegen, beetje jammer.

Maar we wachten even een Mod af.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Goumans 

Logisch dat je graag wilt weten of je ook op één of andere manier gebruik kunt maken van deze korting. Ik ben het met jullie eens dat het zeker niet duidelijk te vinden is. De voorwaarden bij deze actie zijn echter wel gelijk aan de voorwaarden bij alle andere acties met betrekking tot zenderpakketten. De korting kan alleen worden toegevoegd als het zenderpakket langer dan 6 maanden niet actief heeft gestaan. Sorry! 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Cecilia Ziggo Als deze voorwaarden niet te vinden zijn, zijn ze dan wel geldig?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic