Hoe lang duurt het activeren van Movies & series XL

Gisteravond het pakket gewijzigd, vanavond nog steeds niet actief. Vroeg me af hoe lang het dus eigenlijk duurt voordat je echt naar M&S kan kijken nadat je het hebt aangevraagd in Mijn Ziggo>Extra zenders>Movies & series XL>bestellen. Ik heb ook nog geen mail gehad van Ziggo met een bevestiging, wel een mail met de bestelling op zich..

Als ik naar https://www.ziggogo.tv ga en ik een HBO serie aanklik zie ik nl dat mijn abbo veranderd moet worden.
sdatbobby12
Meedenker
  • 15Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Normaal worden wijzingen binnen 72 uur verwerkt. U kunt via de chat navragen. Ga daarvoor naar www.ziggo.nl/chat. De chat is 24/7 beschikbaar.

Bekijk in context

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16285Reacties
  • 1292Oplossingen
  • 2749Likes
5 Reacties 5

Normaal worden wijzingen binnen 72 uur verwerkt. U kunt via de chat navragen. Ga daarvoor naar www.ziggo.nl/chat. De chat is 24/7 beschikbaar.

Bekijk in context

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16285Reacties
  • 1292Oplossingen
  • 2749Likes

Ah, ok bedankt. Ik had geen idee. Ik wacht wel ff. Bedankt voor uw reactie.
sdatbobby12
topicstarter
Meedenker
  • 15Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Of even proberen de zenders opnieuw op te halen in mijn ziggo > mits de veranderingen al zijn aangepast/verwerkt.
robbo
Super Expert
Super Expert
  • 15779Reacties
  • 656Oplossingen
  • 2287Likes

Hey sdatbobby12 . Kan je inmiddels naar het nieuwe abonnement kijken? ^^.
Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11132Reacties
  • 853Oplossingen
  • 3916Likes

Verrek, het werkt. Thanks.
sdatbobby12
topicstarter
Meedenker
  • 15Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Uitgelicht topic