kruijf

Level 3
  • 296Posts
  • 4Oplossingen
  • 72Likes

Hoe kom ik er achter of mijn aop goed is?

Is er een manier om er achter te komen of je aop goed is?
het extra pakket had van de week een beetje hulp nodig, voordat dit het deed. En nu komen we er achter dat de zenders van de maand, ook niet helemaal goed gaat als we naar de zender gaan krijgen we te zien dat zenders gehaald worden.
Maar als we een programma opnieuw starten (per ongeluk verkeerd knopje ingedrukt) dan doet die het wel, en via de ziggo go app doen de extra zenders het wel.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
kruijf

Ik kan het niet helemaal goed zien op de foto maar ik denk dat de AOP vervangen moet worden.

Voor de zekerheid 2 gats aansluiting aanwezig op de doos ? zo ja laten vervangen door Ziggo.

Bekijk in context

22 Reacties 22
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Plaats eens een screenshot hier.
kruijf
Topicstarter
Level 3
  • 296Posts
  • 4Oplossingen
  • 72Likes
robbo wrote:
Plaats eens een screenshot hier.


Waar wil je precies de screenshot van?
kruijf
Topicstarter
Level 3
  • 296Posts
  • 4Oplossingen
  • 72Likes
Inmiddels werken de extra zenders
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
kruijf Van de aop woonkamer en meterkast. Aansluitingen en evt conectorren/splitters.

Edit: geef ook de signaal kwaliteit/sterkte even door..
kruijf
Topicstarter
Level 3
  • 296Posts
  • 4Oplossingen
  • 72Likes
Foto van de aop is lastig maar heb er een voor je, de aansluitingen verder zoals de kabels is allemaal hirschmann ziggo gecertificeerd en ligt net twee maanden ongeveer.
Signaal wat binnen komt is volgens de hoofd next uitstekend en boven goed, replay tv doet het ook gewoon.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
kruijf

Ik kan het niet helemaal goed zien op de foto maar ik denk dat de AOP vervangen moet worden.

Voor de zekerheid 2 gats aansluiting aanwezig op de doos ? zo ja laten vervangen door Ziggo.
kruijf
Topicstarter
Level 3
  • 296Posts
  • 4Oplossingen
  • 72Likes
Ronihd het is ook een zeer lastige hoek om een foto te maken, zover ik weet is het er een met twee gaten inderdaad.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
kruijf wrote:
Ronihd het is ook een zeer lastige hoek om een foto te maken, zover ik weet is het er een met twee gaten inderdaad.


Met 2 gaten is enorm verouderd en kan veel problemen geven.

Normaal gesproken kan je aan Ziggo vragen om de AOP te vervangen voor een nieuwe , je hebt ook internet via Ziggo ? dan moet de AOP sowieso vervangen worden door een 1 gats doos.

0900-1884 of 1200 via je vaste lijn
kruijf
Topicstarter
Level 3
  • 296Posts
  • 4Oplossingen
  • 72Likes
Ronihd we hebben internet en tv van ziggo en ik moet ook zeggen geen idee hoelang deze aop er al zit.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
IK had even wat anders te doen, maar Ronihd heeft de boel opgepakt zie ik... mijn mening is btw idem.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
kruijf wrote:
Ronihd we hebben internet en tv van ziggo en ik moet ook zeggen geen idee hoelang deze aop er al zit.



Dat zou zo maar +35 jaar kunnen zijn 😉

Maar bel met de klantenservice vraag een monteur voor het vervangen van je verouderde 2 gats AOP
kruijf
Topicstarter
Level 3
  • 296Posts
  • 4Oplossingen
  • 72Likes
Ronihd wrote:

kruijf wrote:
Ronihd we hebben internet en tv van ziggo en ik moet ook zeggen geen idee hoelang deze aop er al zit.

Dat zou zo maar +35 jaar kunnen zijn 😉

Maar bel met de klantenservice vraag een monteur voor het vervangen van je verouderde 2 gats AOP


Zou zomaar kunnen ik ga er even achteraan
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
kruijf Houd er rekening mee dat de monteur vrij bij het AOP moet kunnen. Hij/zij zal geen kasten of iets dergelijks verplaatsen als het ervoor staat.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ziet er wel uit als oude meuk, en dus veel geld waard bij tussen kunst en kitsch. Zorg dus dat je het oude AOP in bezit houdt kruijf en de rijkdom lacht je toe ... :wink:
kruijf
Topicstarter
Level 3
  • 296Posts
  • 4Oplossingen
  • 72Likes
Evert wrote:
kruijf Houd er rekening mee dat de monteur vrij bij het AOP moet kunnen. Hij/zij zal geen kasten of iets dergelijks verplaatsen als het ervoor staat.


Ja maar dat is logisch en daar zorgen we natuurlijk voor.
kruijf
Topicstarter
Level 3
  • 296Posts
  • 4Oplossingen
  • 72Likes
Willem-A wrote:
Ziet er wel uit als oude meuk, en dus veel geld waard bij tussen kunst en kitsch. Zorg dus dat je het oude AOP in bezit houdt kruijf en de rijkdom lacht je toe ... :wink:


Goeie tip ?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
kruijf wrote:
Ja maar dat is logisch en daar zorgen we natuurlijk voor.

Het was uitsluitend bedoeld om verrassingen te voorkomen ? Niet iedereen is namelijk op de hoogte van zulke zaken.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Evert wrote:
kruijf Houd er rekening mee dat de monteur vrij bij het AOP moet kunnen. Hij/zij zal geen kasten of iets dergelijks verplaatsen als het ervoor staat.

Belachelijk eigenlijk, want als je ziet wat we betalen... :grin:
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Willem-A Ja helaas wel ? Gelukkig zijn er ook andere monteurs. De laatste monteur heeft bij mij meteen even de muur mee gestuukt, helaas in oranje ipv wit ?

Uitgelicht topic