Foutcode 2020

Om de haverklap foutcode 2020 in beeld.
Bekabeling nagekeken, mediabox vaak gereset en dan is het even goed.
Volgens Ziggo site geen storingen op mijn adres.
Wat is er aan de hand?

hoekstra62
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
5 Reacties 5

Misschien kom je hier verder mee?

Wim C.
Stamgast
  • 191Reacties
  • 0Oplossingen
  • 32Likes

Mocht je er nog niet uit zijn wat de oorzaak is?

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de mediabox op aangesloten zit?

Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39832Reacties
  • 2224Oplossingen
  • 8230Likes

Hoi @hoekstra62 

Dat is geen fijne manier van TV kijken. Ik snap dat je wilt weten wat er aan de hand is en hoe je dit kunt oplossen. Ik zie dat @Wim C. en @Be rt een analyse gestart zijn, maar we wachten nog op je antwoorden 🙂 Laat je het weten, dan kunnen we samen verder. 

Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1795Reacties
  • 160Oplossingen
  • 207Likes

Dag @hoekstra62 

Je schrijft: “Bekabeling nagekeken, mediabox vaak gereset en dan is het even goed.” Kun je ook uitleggen hoe de bekabeling vanaf het modem naar je mediabox precies loopt?

Wim C.
Stamgast
  • 191Reacties
  • 0Oplossingen
  • 32Likes

Goedemiddag @hoekstra62,

Heb je al gekeken naar de tips die hier door @Wim C. en @Be rt gegeven zijn? Foutcode CS2020 wijst op een probleem met het signaal. 
Het is belangrijk eerst en mogelijke oorzaak in de eigen binnenhuisinstallatie uit te sluiten. Je kan hiervoor de stappen op deze pagina gebruiken. Deel als het hiermee niet is opgelost anders foto's van het aansluitpunt zodat wij jou van verder advies kunnen voorzien. 

Groeten,

Paul 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5202Reacties
  • 407Oplossingen
  • 986Likes

Uitgelicht topic