1
Vraag
2
Reacties
Jelle93

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Extra Gratis TV-pakket met Ziggo/Hollandsnieuwe combi

Hallo, 

Een tijdje geleden kreeg ik een berichtje van Hollandsnieuwe dat ik een gratis tv pakket van ziggo uit kon kiezen als ik Ziggo ėn Hollandsnieuwe abonnementen op hetzelfde adres zou hebben staan. Ik ben in het bezit van een Ziggo (Tv en Internet) abonnement en Hollandsnieuwe abonnement. 

Echter heb ik na mijn verhuizing, ongeveer een jaar geleden, vergeten om het adres te wijzigen bij hollandsnieuwe. Inmiddels dit wel gewijzigd. Kan ik nog in aanmerking komen voor het extra pakket?

Groetjes, 

Jelle

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hi @Jelle93 , welkom hier op de Community! 

 

Wat leuk dat jij je Ziggo abonnement combineert met een HollandsNieuwe mobiel abonnement. Daar zitten een paar mooie voordelen aan waar je natuurlijk niets van wilt missen, ondanks dat dit door de verhuizing elkaar even is misgelopen. 

 

Nu dat beide adressen weer juist staan, moet je weer gebruik kunnen maken van de Gratis Extra's. Wanneer je adres net is gewijzigd, kan het maximaal 10 werkdagen duren voordat dit in onze gecombineerde systemen wordt verwerkt. Je krijgt van Ziggo dan een mail zodra dit rond is en je in Mijn Ziggo het pakket kunt bestellen, zoals @Pasi ook al aangaf. 

Is het wel al langer dan 10 werkdagen geleden en heb je geen mail gehad, kijk dan of je in Mijn Ziggo het gratis extra tv-pakket kunt kiezen. Via deze link zie je hoe je dit doet.

Laat je weten of je daar uit bent gekomen? 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden & rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

 

Jelle93 wrote:

... Kan ik nog in aanmerking komen voor het extra pakket?...


Volgens mij maakt het niet uit wanneer u een HollandsNieuwe abbo hebt genomen, maar wel ( vanaf het moment ) dat uw HollandsNieuwe adres gelijk is aan die Ziggo heeft.

U moet/kan via Mijn Ziggo een extra pakket kiezen!

Ik dacht dat het toevoegen van die optie een automatisch proces is, maar misschien moet een Ziggo mod hier of daar even een duwtje geven?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hi @Jelle93 , welkom hier op de Community! 

 

Wat leuk dat jij je Ziggo abonnement combineert met een HollandsNieuwe mobiel abonnement. Daar zitten een paar mooie voordelen aan waar je natuurlijk niets van wilt missen, ondanks dat dit door de verhuizing elkaar even is misgelopen. 

 

Nu dat beide adressen weer juist staan, moet je weer gebruik kunnen maken van de Gratis Extra's. Wanneer je adres net is gewijzigd, kan het maximaal 10 werkdagen duren voordat dit in onze gecombineerde systemen wordt verwerkt. Je krijgt van Ziggo dan een mail zodra dit rond is en je in Mijn Ziggo het pakket kunt bestellen, zoals @Pasi ook al aangaf. 

Is het wel al langer dan 10 werkdagen geleden en heb je geen mail gehad, kijk dan of je in Mijn Ziggo het gratis extra tv-pakket kunt kiezen. Via deze link zie je hoe je dit doet.

Laat je weten of je daar uit bent gekomen? 

Jelle93
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Duidelijk verhaal, dankjewel. Ik zal de mail en de link in de gaten houden en zal binnenkort laten weten of het is gelukt.

1970keep

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo allemaal,

ik zit met een vergelijkbaar probleem. Sinds 3 oktober klant bij Hollandsnieuwe. Toen ik na 5 weken niets hoorde over extra tv pakket (geen email) ben ik gaan bellen. HN, Ziggo, HN, Ziggo, ziggo et etc. Gek word je er van. Niemand begreep wat er niet klopte, of wat er moest gebeuren. Eindeloos doorverbonden ...Allemaal aardige mensen, maar niemand die het probleem oplost. Uiteindelijk begin december uit coulance 3 mnd gratis Movies&Series ontvangen … in tussentijd zouden ze het oplossen. Welnu, we zijn 3 mnd verder het gratis abbo op M&S XL is afgelopen en ik heb nog steeds geen link of bericht gekregen om het gratis pakket te activeren. Hoewel ik verder tevreden ben met Ziggo en HN merk ik dat ik helemaal af begin te haken op beide bedrijven …. morgen klantenservice weer bellen, of heeft iemand een ander idee …

 

 

Jelle93
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb helaas geen mail meer gehad van Ziggo. Ik kom wel tot het keuzemenu waarbij ik kan kiezen tussen een van de 3 pakketten. Maar er verschijnt een foutmelding en het is niet mogelijk om de keuze te bevestigen. Dit staat in het grijs, kan er niet op klikken om naar een volgende stap te gaan.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@1970keep 

@Jelle93 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zij kunnen dieper in het systeem kijken en mogelijk zien waar het fout gaat.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @1970keep en @Jelle93, helaas kan ik geen details zien van jullie HollandsNieuwe abonnement. Dus ik moet er vanuit gaan dat deze op het juiste adres staan en voldoen aan de voorwaarden (minimale maandlasten €7), kunnen jullie dat bevestigen in een privébericht? Stuur meteen het 06# mee waar het om gaat, dan kan ik het doorzetten naar een andere afdeling die dit soort problemen oppakt (dat is in het verleden nog niet gedaan zie ik).

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

@Jelle93 (van 1970keep heb ik inmiddels al bericht)

Stuur ook de volgende informatie mee (is wel zo handig).

  • Welk extra zenderpakket wil je graag? (Ziggo Sport Totaal, Movies & Series L of Ziggo Kids)
  • Werken de extra's bij HollandsNieuwe al wel? (1000 MB/Min/Sms extra)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic