ESPN Eredivisie

Hoi! Ik heb gisteren (24 uur geleden) een abo op extra zender ESPN Eredivisie afgesloten. Maar ik kan nog steeds geen zender ontvangen. Krijg ik een code of ben ik nog niet aangesloten?

sander1977
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Hi @sander1977 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Helaas was er afgelopen maandag vertraging in het verwerken van de bestellingen. Hierdoor kon je niet zo snel als normaal genieten van je nieuwe zenderpakket. Als ik je gegevens controleer zie ik dat ESPN Eredivisie actief staat sinds 12 januari 2021. Je moet nu dan ook toegang hebben tot de kanalen van ESPN Eredivisie. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het uiteraard graag. 

Bekijk in context

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes
12 Reacties 12

Steefb
Expert
Expert
  • 7680Reacties
  • 1335Oplossingen
  • 2131Likes

Hi @sander1977 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Helaas was er afgelopen maandag vertraging in het verwerken van de bestellingen. Hierdoor kon je niet zo snel als normaal genieten van je nieuwe zenderpakket. Als ik je gegevens controleer zie ik dat ESPN Eredivisie actief staat sinds 12 januari 2021. Je moet nu dan ook toegang hebben tot de kanalen van ESPN Eredivisie. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het uiteraard graag. 

Bekijk in context

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes

Hoe snel is ESPN gemiddeld genomen beschikbaar nadat je het besteld hebt? Wordt de bestelling ook in het weekend verwerkt?

Bij het bestellen wordt aangegeven dat het binnen 1 uur beschikbaar is, maar dat is in mijn geval niet zo. 

Rakker1969
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas ben ik ook al meer dan 24h aan het wachten, ik heb afgelopen dinsdag de aanvraag al gedaan. Helaas toen ook een nieuwe afstandbediening besteld en die moest eerst geleverd worden.

Na de levering op vrijdag helaas ook niet opgelost ondanks contact en belofte van de klantenservice dat het binnen 24h opgelost zou zijn.

Ik weet het niet meer of het ooit nog gaat goed komen maar dit is echt niet fraai!

Rob236
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vanmiddag maar even ouderwets gebeld met de klantenservice. Ze legden uit dat de activatie van extra pakketten volledig automatisch wordt gedaan, door een computer. Hier zit vertraging op, maar verwachting is dat het later vandaag geactiveerd wordt. We wachten af.

Rakker1969
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Cecilia Ziggo wrote:

Hi @sander1977 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Helaas was er afgelopen maandag vertraging in het verwerken van de bestellingen. Hierdoor kon je niet zo snel als normaal genieten van je nieuwe zenderpakket. Als ik je gegevens controleer zie ik dat ESPN Eredivisie actief staat sinds 12 januari 2021. Je moet nu dan ook toegang hebben tot de kanalen van ESPN Eredivisie. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het uiteraard graag. 

 Zojuist gebeld met de klantenservice van Ziggo over het bestelde abonnement op ESPN Eredivisie (24 uur geleden). Krijg vandaag (zaterdag) hetzelfde verhaal te horen, nml. dat er vertraging is en dat er aan gewerkt wordt. Volgens de medewerker zou het liggen aan de naamsverandering (die is al 15 dagen geleden veranderd) en de vele aanmeldingen. 

Je wordt dus gewoon voor de gek gehouden…, want men lost niets op

JV61
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dezelfde reactie ook al meerdere keren gekregen deze week. 

FZ90
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij is het nu geactiveerd

 

Rakker1969
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Rakker1969 Wanneer had je het afgesloten?

JV61
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gisteren om 17u (15 Januari dus)

Rakker1969
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Er is dus nog hoop voor morgen…. Ik gisteren rond 22.30

JV61
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi allen 

Goed nieuws. Er was een storing gaande waardoor alle bestellingen voor Digitale zenderpakketten niet doorliepen. Deze storing is inmiddels opgelost en alle bestellingen zijn verwerkt. Je moet nu dan ook toegang hebben tot het bestelde zenderpakket. Veel kijkplezier tijdens de klassieker! 

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes

Uitgelicht topic