EPG geheel de weg kwijt of foutje in kijkwijzer?

Nadat Vanavond ( dinsdag 23 feb. ) een programma op tv ( via ZiggoGo.Tv ) om 21:10 is afgelopen, ga ik opzoek naar een andere programma. Al scrollende naar beneden, zie ik bij SBS9 "Erotisch programma" staan en kan mij ogen niet geloven. Om deze tijd ( 21:15 ), op SBS9 en een erotisch programma, dat is tegenwoordig op de Nederlandse tv niet meer mogelijk. Als ik het programma wil starten, dan moet ik een pin code intypen, dus het programma is ook nog afgeschermd !!

Natuurlijk is dit een fout, want sinds wanneer is  "Saving Mr. Banks" een erotisch programma?

๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜„๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜„๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜„๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜„๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜„๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜„๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜„๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜„

Pasi
Expert
Expert
  • 2880Reacties
  • 161Oplossingen
  • 955Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Hey Pasi! 

Wat een ontdekking moet dat zijn geweest, zoveel emoties ๐Ÿคฃ Dit is inderdaad een foutje aan onze kant ๐Ÿ™„ Het is intussen bekend en er wordt aan gewerkt! Thanks dat je zo scherp bent. 

Bekijk in context

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2853Reacties
  • 255Oplossingen
  • 518Likes
1 Reactie 1

Hey Pasi! 

Wat een ontdekking moet dat zijn geweest, zoveel emoties ๐Ÿคฃ Dit is inderdaad een foutje aan onze kant ๐Ÿ™„ Het is intussen bekend en er wordt aan gewerkt! Thanks dat je zo scherp bent. 

Bekijk in context

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2853Reacties
  • 255Oplossingen
  • 518Likes

Uitgelicht topic