De Baron

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Cartoon Network audio en beeld niet synchroon

Exact zelfde issue als deze:

Gesloten issue

Maar deze is gesloten. Probleem is er nog steeds. Kids klagen dus ik zet de klacht door..

Dus geluid loopt paar seconde voor op beeld

 

33 Reacties 33
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Super! Bedankt @De Baron, @pox-ie, @Gimpy_76 en @Aleho voor het doorgeven van voorbeelden. Ik heb ze gebundeld en doorgezet zodat ze dit kunnen meenemen in het onderzoek. 

Aleho

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Vanochtend was het weer goed, en het loopt nog goed

lxxv

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb er nog steeds last van… 

Macg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook hier nog steeds last van dat de boel niet synchroon loopt. Erg vervelend. 

Cartoon Network - Gumbal - Audio NL

8313 bc 11

Beste-spellen

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier loopt op dit moment de audio ook 3-4 seconden achter. Engelse audio loopt ook ongeveer 3 seconden achter op het beeld.

@Gianna Ziggo CN zendt nu alleen maar Gumball uit, dus aan de programmanaam heb je niet zo veel, vrees ik 

RSW

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nu loopt het geluid ongeveer 2-3 seconde voor op het beeld.

Porgramma: De Wonderlijke Wereld van Gumbal

Audio: Nederlands

Kijkt via: Next Box

Tijd: 11-4-2020 10:55u

 

Geluid loopt ook voor via Ziggogo (windows) app.

 

 

Aleho

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

We hebben er weer last van, CN Gamball 15:44.

Dit loopt trouwens al weken vaak fout, hoe lang denken jullie @Gianna Ziggo dat het onderzoek gaat duren?

Beste-spellen

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook in ‘S-Hertogenbosch dezelfde problemen.

Zou wel mooi zijn als dit spoedig zou worden opgelost! Gumball is een stuk minder leuk als de audio zo asynchroon loopt met het beeld.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Hartelijk bedankt voor alle nieuwe voorbeelden allemaal. We hebben ze gebundeld en opnieuw doorgegeven aan de juiste afdeling. Hopelijk is het met deze extra info zo spoedig mogelijk op te lossen.

Beste-spellen

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het ging heel even goed, gisteren liep de audio en video perfect synchroon.

Maar sinds vanavond loopt het geluid weer iets achter, maar wel een stuk minder: ongeveer 0,5 seconde.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Beste-spellen Het onderzoek voor dit probleem loopt op dit moment nog, het probleem is dan ook nog niet opgelost. Heel erg bedankt voor je bijdrage en het melden.

Erik Huizingh

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat is er toch met het geluid cartoon network, loopt niet gelijk met het beeld de ene dag is het goed en dag erop weer problemen met het synchroon laten lopen van het geluid. Medewerker heeft me alles opnieuw in laten stellen met geen oplossing als gevolg. Ook soms het beeld op zwart. Al met al dezelfde problemen als ik hier zoveel lees, blijkbaar niet op te lossen, wij gaan weer over op glasvezel van kpn, hier hadden we nooit problemen met beeld en geluid. Jammer Ziggo

Pieter_17

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Er wordt nu (6-6-2021) gekeken naar de Wonderlijke wereld van Gumball met Nederlandse audio. Het beeld loopt achter op het geluid. Gaat om zo'n 2 seconden. Er wordt gekeken via de Next. Alle programma's hiervoor liepen ook al out of sync. terwijl de reclames wel aardig goed lijken te zijn. Dit probleem is er inmiddels alweer een aantal dagen...

 

Groeten,

Pieter

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Pieter_17! Van harte welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂

Jammer dat beeld en audio bij de Wondere Wereld van Gumball out of sync zijn en dat dit al een aantal dagen aan de orde is. Is dit bij iedere aflevering het geval, of slechts bij enkelen? Kun je daarnaast aangeven welke aflevering je keek (oorspronkelijke uitzenddatum en -tijd) en waarbij je dit probleem had? Tevens ben ik benieuwd of je live keek, of bijvoorbeeld uitgesteld middels Replay TV.

Alvast bedankt!

Uitgelicht topic