De Baron

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Cartoon Network audio en beeld niet synchroon

Exact zelfde issue als deze:

Gesloten issue

Maar deze is gesloten. Probleem is er nog steeds. Kids klagen dus ik zet de klacht door..

Dus geluid loopt paar seconde voor op beeld

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Aleho

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Vanochtend was het weer goed, en het loopt nog goed

Bekijk in context

33 Reacties 33
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hoe kijken ze naar cartoon network?

Via een laptop/telefoon, TV met CI+, één of ander mediabox en welke ??? enz.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Geluid kan vaak worden vertraagd met een lipsync functie, ofwel audio delay, maar geen paar seconden. Is het dus ook echt zoveel? 

RSW

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Op dit moment loopt het geluid 2-3 seconde achter op het beeld.

 

Dit lijkt idd een terugkerend probleem. Het wordt gefixt en later treedt het toch weer op.

Het is een tijdje voor zover ik kan beoordelen goed geweest maar nu is het toch weer asynchroon.

Zie vorig Forum thread.

Okko Bakker

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier loopt het geluid een seconde voor op het beeld, zowel Nederlands als Engels

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dat is veel te veel. Dat vang je niet op met een audio delay. Ik licht even een moderator in; @Mark Ziggo kun jij je hier eens over buigen* (*denk wel om je rug).

pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes

ja nu iedereen wat meer thuis is valt het mij ook op...voornamelijk omdat de kinderen er over zeuren. Vooralsnog alleen bij Cartoon Network en ja...geluid is zeker 3 seconden later dan het beeld.

Vinnius

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een Next mediabox en hier hebben we ook al 2 dagen dat het beeld 2/3 seconden achterloopt op het geluid. Tijdje terug was dit ook al een probleem en toen was het weer weg, nu is het probleem er weer. Ik heb hier serieuze "Gumball" fans onder de 5 die het hier niet mee eens zijn?

Vinnius

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ojaa als je audionaar Engels switched Dan scheelt dit 1 seconde, maar nog steeds niet synchroon.

pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes
Vinnius wrote:

Ik heb een Next mediabox en hier hebben we ook al 2 dagen dat het beeld 2/3 seconden achterloopt op het geluid. Tijdje terug was dit ook al een probleem en toen was het weer weg, nu is het probleem er weer. Ik heb hier serieuze "Gumball" fans onder de 5 die het hier niet mee eens zijn

dat is vreemd.. bij mij loopt het geluid 4 seconden achter op het beeld..net nog ff gecheckt.

Bij jou is het dus andersom?

En wisselen naar engels maakt bij mij niks uit.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Even wachten op @Mark Ziggo mensen. Hopelijk komt hij met een oplossing. Wij kunnen er als medeklant helaas niets mee...

DarkAllMan

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook wachtende op een oplossing!

pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes

vanochtend werkte alles goed… “papa de tv doet het weer “ 

kijken hoelang dat zo blijft 🙂

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen allemaal! 

Het probleem met de het geluid op Cartoon Network is bij ons bekend en wordt momenteel door ons onderzocht, want het is begrijpelijk dat het behoorlijk irritant is om te kijken als het geluid voor loopt. 

We ontvangen graag een aantal voorbeelden hierover zodat we gerichter kunnen zoeken naar de oorzaak. Zouden jullie onderstaande informatie met ons in het topic willen delen:

  • Titel van het programma
  • Engelse audio of Nederlandse audio
  • Datum en tijdstip van het programma

En zouden jullie  in je Community profiel je postcode en huisnummer kunnen aanvullen? Alleen zichtbaar voor moderators. Dan kunnen we deze voorbeelden doorzetten. 

Alvast bedankt voor de moeite. 

 

De Baron
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik kijk nu, en het geluid loopt 3.5 seconde achter op het beeld. 

Titel: De Wonderlijke Wereld van Gumball

Datum: maandag 6 april 2020

Tijd: 13:06

Nederlandse audio stream

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Super! Bedankt voor het doorgeven @De Baron
De postcode en huisnummer in je Community profiel lijken alleen niet te kloppen, waardoor ik je klantnummer er niet bij kan zoeken om dit voorbeeld door te zetten.
Ik kan namelijk geen abonnement gegevens vinden op deze adresgegevens? Deze zijn wel juist? 

pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes

via next : 6-4-2020

 07:55 - 08:05 uur  - Cartoon NW  - Gumball - NL audio - geluid: sync ok

11:00 uur - Cartoon NW  - Teen Titans Go - NL audio - geluid : 4sec vertraging op beeld

----- via windows ziggogo app dezelfde vertraging ----

13:20 uur  -  Cartoon NW  - Gumball - NL audio  - geluid: 4 sec. vertraging op beeld

----- via windows ziggogo app dezelfde vertraging -----

 

 

Gimpy_76

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

14:22 Cartoon Network - Gumbal - Audio NL

Aleho

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

15:12 CN Teen Titans NL 4-5 sec

De Baron
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gianna Ziggo wrote:

Super! Bedankt voor het doorgeven @De Baron
De postcode en huisnummer in je Community profiel lijken alleen niet te kloppen, waardoor ik je klantnummer er niet bij kan zoeken om dit voorbeeld door te zetten.
Ik kan namelijk geen abonnement gegevens vinden op deze adresgegevens? Deze zijn wel juist? 

Zat een foutje in. Ik heb het aangepast. Maar omdat heel veel mensen er last van hebben zou het denk ik niet moeilijk moeten zijn het te reproduceren.

Uitgelicht topic