1
Vraag
2
Reacties
Julds

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CI+ module zonder interactieve TV abonnement

Afgelopen week heb ik een Internet (Max) + TV  abonnement afgesloten bij Ziggo. Ik heb daarbij bewust niet gekozen voor interactieve TV omdat ik de functies daarvan niet zou gebruiken maar wel voor kabel TV. Ik wil echter wel een CI+ module zodat ik al mijn zenders in HD kan ontvangen. Mijn TV is hiervoor geschikt, dat heb ik al nagekeken. Nu dus mijn vraag: is het mogelijk binnen mijn abonnement voor €2 extra per maand een CI+ module te bestellen zodat ik dus meer zenders in HD heb? Of moet ik dan toch voor interactieve TV in mijn abonnement kiezen? Ik heb overigens maar één TV in het huishouden waar ik de module dus op wil aansluiten. Alvast bedankt voor de info!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het Kabel TV pakket bevat 50 kanalen waarvan 6 in HD, om meer kanalen in HD kwaliteit te ontvangen heb je inderdaad een CI module nodig.

Of je een CI Module kan bestellen, bij kabelTV is mij onduidelijk, je kan in Mijn Ziggo kijken of dat mogelijk is. Anders zal je minimaal TV start met CI module kunnen afnemen.

Bekijk in context

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Welkom als klant en op de Community @Julds! Zo te zien is er al hardop mee gedacht door de experts!  Een extra CI+ module á € 2 per maand is in combinatie met Kabel TV niet te bestellen.  Hiervoor moet je al TV Start afnemen. In dit geval betekent dat dus dat je pakket moet worden uitgebreid met TV Start. Je komt dan uit op: Internet Max en TV Start (CI+ Module, zonder Ziggo Bellen) á € 71,50 per maand. Dat is € 5 meer dan nu.

Let op! Als je je pakket nu aanpast, dan verlies je je huidige korting. De korting geldt namelijk over je huidige pakket. Neem voor mogelijkheden contact met ons op via de telefonische helpdesk. Mijn collega's kijken graag met je mee of er een mogelijkheid is om de korting te handhaven. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een CI+ module heeft geen interactieve TV nodig om meer zenders te kunnen zien.

Kabel TV is voldoende.

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

En interactieve tv zit evt automatisch in pakket. of je daar gebruik van  gaat maken, mogelijk is in gebied of niet. ( uitgezonderd de free to air zenders) zie oa melding Be rt

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het Kabel TV pakket bevat 50 kanalen waarvan 6 in HD, om meer kanalen in HD kwaliteit te ontvangen heb je inderdaad een CI module nodig.

Of je een CI Module kan bestellen, bij kabelTV is mij onduidelijk, je kan in Mijn Ziggo kijken of dat mogelijk is. Anders zal je minimaal TV start met CI module kunnen afnemen.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Als het goed is zou @Julds  in zijn mijn Ziggo omgeving kunnen zien of de cI + module bestelbaar is. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

bij kabel tv in een ci module niet nodig en ook niet mogelijk 

voor een ci module is minimaal tv start vereist

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@anoniemforum  schreef:

bij kabel tv in een ci module niet nodig en ook niet mogelijk 

voor een ci module is minimaal tv start vereist


Dat dacht ik ook. En dan heb je automatisch een interactieve TV abonnement.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Welkom als klant en op de Community @Julds! Zo te zien is er al hardop mee gedacht door de experts!  Een extra CI+ module á € 2 per maand is in combinatie met Kabel TV niet te bestellen.  Hiervoor moet je al TV Start afnemen. In dit geval betekent dat dus dat je pakket moet worden uitgebreid met TV Start. Je komt dan uit op: Internet Max en TV Start (CI+ Module, zonder Ziggo Bellen) á € 71,50 per maand. Dat is € 5 meer dan nu.

Let op! Als je je pakket nu aanpast, dan verlies je je huidige korting. De korting geldt namelijk over je huidige pakket. Neem voor mogelijkheden contact met ons op via de telefonische helpdesk. Mijn collega's kijken graag met je mee of er een mogelijkheid is om de korting te handhaven. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic