Afgelopen zaterdag 18 mei een nieuw modem en een Next box ontvangen.
Superblij dat ik kan overstappen van de Horizon box! Goede verhalen gelezen over de Next box!
Internet modem installatie als een zonnetje doorlopen. Online zag ik bij mijnziggo ook het next abonnement al staan, makkie dacht ik nog..
Helaas cs1010 code, gewacht, nog een poging, gewacht, nog een poging etc.
Helpdesk gebeld 'U kunt het beste nog een half uur wachten....'
Wederom zonder succes. Zondag nog een aantal pogingen en uiteindelijk weer de helpdesk gebeld. Kreeg te horen van de bekende administratieve achterstand en dat het 24/48 uur kan duren. Advies was om de Horizon tijdelijk even weer aan te sluiten.
Maandag nog een aantal pogingen....cs1010
Dinsdag nog een aantal pogingen.... cs1010
modem even een reset gegeven en nu woensdag wederom nog een aantal pogingen.....cs1010
Begin er nu wel een beetje van te balen.
Iemand nog suggesties of maar weer bij de 1e lijn helpdesk aan de lijn?