1
Vraag
2
Reageer en help mee
A.kolk

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afstandsbediening opnieuw koppelen met de Next

Eerst even een pluim geven aan de mediabox next geven, wat een verbetering vergeleken met de mediabox xl zeg?
Snel apparaat, is bij mij nog nooit blijven vast staan. Een topper.

Wat ook erg handig is van deze next mediabox is dat je alles in een keer kan aanzetten en uitzetten. Hellaas doet hij dit sinds enkele dagen niet meer. Goh wat mis ik dit, ik heb nu weer drie afstandsbedieningen nodig. Herken je dit, denk je alles uitgezet te hebben, kom s’ochtends beneden staat de tv nog aan.

Ik heb op het community van alles gelezen hoe je dit kan wijzigen, en heb dat natuurlijk allemaal uitgeprobeerd en niets hielp.
Komt dit misschien door een fout in de update, en komt er al een nieuwe update aan?

Lang verhaal, wie weet hier meer van.? Ik ben namelijk niet de enige die hier last van heeft.
ik hoor het graag.
2 Reacties 2
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Goed dat je dit op de Community kenbaar maakt! Welke stappen heb je exact doorlopen? Anders is het voor anderen een schot in het duister.
A.kolk
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een Samsung ue55nu8000 tv , een Next media box en Ik heb een Marantz nr1605 receiver. Ik heb de tv naar de fabrieksinstelling weer terug gezet. Ik heb bij de instellingen op de Next, de tv en de marantz naar een andere tv en een andere receiver proberen in te stellen, maar dat ging niet, omdat ik dan een paar toetsen moest testen van een app. dat ik niet heb zeg maar. De stroom er een 15 minuten afgehad van de Next.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic