T.D.

Level 2
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Afstandsbediening Mediabox xl

Ik heb een Mediabox XL met Sony Smart Tv. De afstandbediening werkt niet meer goed.

Ik moet dicht bij de box staan om hem aan te zetten en ik kan slecht van zender wisselen.(pas na 4 keer drukken werkt het soms) .De batterijen heb ik reeds vervangen. Is de afstandsbediening los te leveren of krijg je dan een hele nieuwe box?

 

Ik hoor graag een reactie.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @T.D.

Welkom op de Community van Ziggo. 
Wat onhandig dat de afstandsbediening niet meer werkt. Super, om te lezen dat je al verschillende dingen geprobeerd hebt.

Dit staat bekend onder bestelnummer: 330984671. De afstandsebediening zal binnen een aantal werkdagen geleverd worden. 
Ik heb je gelijk een nieuwe afstandsbediening gestuurd. Kun je mij laten weten of dit geholpen heeft? 

Bekijk in context

T.D.
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven, vandaag de afstandsbediening gekregen. Eerste indruk is echt top. Reactie snelheid met de box is stukken verbeterd. 

 

Dank voor de hulp.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

 
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @T.D.

Welkom op de Community van Ziggo. 
Wat onhandig dat de afstandsbediening niet meer werkt. Super, om te lezen dat je al verschillende dingen geprobeerd hebt.

Dit staat bekend onder bestelnummer: 330984671. De afstandsebediening zal binnen een aantal werkdagen geleverd worden. 
Ik heb je gelijk een nieuwe afstandsbediening gestuurd. Kun je mij laten weten of dit geholpen heeft? 

T.D.
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven, vandaag de afstandsbediening gekregen. Eerste indruk is echt top. Reactie snelheid met de box is stukken verbeterd. 

 

Dank voor de hulp.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Dat is geweldig om te lezen @T.D. Ik zal dit draadje dan gaan sluiten. Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons hier te vinden! 

Uitgelicht topic