1
Vraag
2
Reageer en help mee
Chanth

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanvraag ESPN wel/niet gelukt?

Gisteravond heb ik ESPN aangevraagd dacht ik, echter krijg ik geen bevestiging en de zenders doen het ook nog niet. Ik zit nu te twijfelen om nogmaals aan te vragen of nog te wachten, ik zit niet te wachten op dubbel abonnement. In mijn account zie ik de zenders ook nog niet, hoe kom ik erachter of het wel/niet aangevraagd is?

10 Reacties 10
Janet84

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier al vanaf zaterdag in contact met Ziggo voor een espn pakket. 

De bestelling loopt bij het aanvragen ergens vast maar bij hun is onduidelijk waar.

 

Vanaf zaterdag al bijna alle dagen contact met Ziggo maar niemand die mij duidelijk kan helpen. Er wordt aan gewerkt is het antwoord. Maar vanaf zaterdag al? Niemand kan mij antwoord geven vanaf wanneer ik espn kan kijken. En nu juist de mooie wedstrijden zijn.

 

Hoop voor je dat ze jou wel beter te woord kunnen staan

Chanth
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ze begin van de middag telefonisch gesproken. Werd aangegeven dat ik moet afwachten, wel hebben ze de bestelling er opnieuw ingezet omdat het niet zo lang hoort te duren. Maar als ik Twitter en dit forum mag geloven speelt het bij veel mensen en lijkt er toch een andere oorzaak. Eerder met bijvoorbeeld een dagpas verliep het altijd soepel. Helaas, afwachten voorlopig maar.

Janet84

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zondag een dag pas aan proberen te vragen. Ook dit wilde niet. Gebeld met Ziggo maar deze jonge dames wist ook niet waar het aan lag en moesten maar afwachten.  Het hele weekend duzz geen espn. Dan hoop je dat er toch maandag wat is gebeurd, maar nog steeds niks. 

 

Al 10 jaar klant. Vind het erg jammer dat er zo met je wordt omgegaan en je niemand  hierbij kan helpen.

 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Hebben jullie je zenderpakket al eens opnieuw opgehaald via Mijn Ziggo?

 

Haal je zenderpakket opnieuw op via Mijn Ziggo

 

https://community.ziggo.nl/support-video-s-272/haal-je-zenderpakket-opnieuw-op-via-mijn-ziggo-51823

Chanth
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ga het proberen. Maar in het systeem bij Ziggo blijft de aanvraag op bezig met verwerken staan, dit is normaal volgens zeggen een status die maar kort blijft staan. Maar wie weet helpt jou tip, dank.

Chanth
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij werkt het inmiddels of het te maken had met het opnieuw ophalen of dat Ziggo het heeft opgelost weet ik niet. Nu nog de ESPN Watch NL app vinden en downloaden, bestaat namelijk niet in de Play Store. Iemand die al gevonden en ingelogd gekregen?

goosse

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ook ESPN aangevraagd maar gebeurt niks, vervolgens gebeld en de vriendelijke dame doet “iets” in het systeem en binnen een uur krijgen we een e-mail dat er aan gewerkt wordt.

Zij beloofd dat ze zelf terug zal bellen om te checken of het gelukt is maar dat is niet gebeurt.

Helaas

  1. hebben we ook nog geen ESPN (en ziggo sport totaal) 
  2. Als ik het bestelnummer controleer op de statuspagina krijg ik een 404 error.

Misschien ben ik wat ongeduldig maar ik had toch wel gehoopt dat Ziggo het allemaal wat beter onder controle had.

Janet84

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook nog steeds geen ESPN. Heb het zaterdag al aangevraagd

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hi @Chanth en welkom op onze Community! 

Wat rot dat je nog steeds geen gebruik kunt maken van ESPN  Wat hier wordt gezegd klopt helemaal, er waren problemen met de activatie van ESPN. Op het moment ziet dit er weer rooskleuriger uit en stukje bij beetje worden alle orders afgerond. We werken eraan en ik duim met je mee dat het voor jou ook gauw is opgelost 

@goosse @Janet84 en @Chanth als het bij jullie op het moment werkt, fijn! Zo niet, dan moet ik helaas nog een beroep doen op jullie geduld. Er wordt aan gewerkt. 

Helen-01

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het werkt ondertussen - Ziggo liet weten dat alle bestellingen zijn geactiveerd!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic