Als ik met de Ziggogo app op mijn tv naar reply ga, krijg ik de melding:
Helaas, we kunnen de server even niet bereiken. Probeer het opnieuw.
Deze melding krijg ik nu al een paar dagen.
Wat te doen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb de oplossing gevonden: de app de-installeren en opnieuw installeren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb de oplossing gevonden: de app de-installeren en opnieuw installeren.
Welkom nog op de Ziggo Community, @michels7980! En sorry voor de ietwat late reactie 😉 Onze hulp is al niet meer nodig begrijp ik en je hebt het probleem snel kunnen oplossen door de app te herinstalleren. Top!
Weet dat je hier altijd welkom bent mocht je ooit onverhoopt tegen nieuwe problemen aanlopen of met vragen over onze diensten zitten. We helpen graag. Een mooie dag verder!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.