1
Vraag
2
Reacties
Jos P

Level 6
  • 81Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

ziggo next afstandsbediening koppelen aan nieuwe tv

Ik heb sinds kort een nieuwe tv waardoor ik mijn next afstandsbediening opnieuw moet koppelen aan mijn nieuwe tv. Dit is echter niet mogelijk.

Ik heb de handleidingen geprobeerd, maar zonder resultaat.
- via het typenummer (meerdere opties geprobeerd: 65oled806, 65ol, 65oled806/12, oled806, oled806/12)

resultaat, werkt niet volgende type proberen totdat er geen opties meer zijn en ik opnieuw moet beginnen.

- via enkele toetsen, meerdere keren geprobeerd totdat er geen opties meer zijn.

 

Wordt dit type tv niet ondersteund?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos P
Topicstarter
Level 6
  • 81Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

via "koppel de afstandsbediening" op merk werkt niet in mijn geval "Philips"

 

ik kreeg wel plots de melding dat ik de batterijen moest vervangen terwijl nog alles gewoon werkte. Na alle batterijen eruit gehaald te hebben. Herkende hij zowel de philips tv als de Sonos audio systeem automatisch. Ik vermoed dat dit dus de oorzaak / oplossing was.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Als je de TV knop en de (Nul) 0 toets tegelijk indrukt 10 seconde dan moet ie koppelt hij de next en zou die automatisch aan de TV ook moeten koppelen, maar leg hem niet te ver weg van de TV.

 

Ander kan je op de Home knop drukken, dan tandwiel op rechts en vervolgens Tabblad beeld en geluid, dan Koppel afstandsbediening aan audiosysteem/Televisie en dan Merk van je TV niet Oled maar Samsung of LG aan geven.

 

In dit topic Mediabox Next: Afstandsbediening wordt het ook uitgelegd.

Jos P
Topicstarter
Level 6
  • 81Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

via "koppel de afstandsbediening" op merk werkt niet in mijn geval "Philips"

 

ik kreeg wel plots de melding dat ik de batterijen moest vervangen terwijl nog alles gewoon werkte. Na alle batterijen eruit gehaald te hebben. Herkende hij zowel de philips tv als de Sonos audio systeem automatisch. Ik vermoed dat dit dus de oorzaak / oplossing was.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic