PeBe

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go problemen met opnames

Het volgende probleem. Ik neem dagelijks van het ZDF het programma “Bares fur Rares” op.
Dit programma kijk ik dan terug op mijn 2e TV via Ziggo Go. Tot eind vorige week had ik geen problemen. Nu wordt het iets ingewikkelder. Het programma wordt opgenomen en via mijn Next, mijn telefoon en Tablet kan ik het gewoon terug kijken. Op mijn 2e TV die aangesloten is op een Windows PC geeft hij wel aan dat er een aantal afleveringen is opgenomen, met de bijbehorende foto, maar als ik hierop klik krijg ik een zwart beeld met de mededeling “u heeft geen geen opgenomen afleveringen” (geen geen staat ook in beeld)
Heb alles geprobeerd, de Ziggo go app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, gewoon via chrome Ziggo go geprobeerd, via Microsoft Edge geopend. Overal hetzelfde probleem. Ook op mijn gewone PC geeft hij aan dat ze niet opgenomen zijn. Klantenservice kan mij niet verder helpen, terwijl ik zeker weet dat het probleem ergens bij Ziggo ligt. Voor de duidelijkheid. Alle andere opnames lopen wel gewoon op de PC. Kan het natuurlijk streamen vanaf de telefoon, maar daarmee heb ik de oorzaak niet gevonden.
Wie herkent dit probleem en heeft eventueel een oplossing.

5 Reacties 5
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Erg vreemd probleem. Normaal zou het antwoord zijn: herstart de Next en het vreemde gedrag zal wel weg zijn. Maar hier is niet de Next het probleem. Ook de opname niet. De apparaten halen de data van dezelfde bron.

Blijkbaar haalt de windows app het van een andere plek. Ik zou dat niet verwachten.

Je kunt op een pc op verschillende manieren ZiggoGo kijken. Via de App en direct via een website.

Ik kijk altijd via de website. De windows App wordt volgens mij niet meer ondersteund.

 

Kijk eens op deze link:

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-is-gestopt-met-het-aanbieden-van-de-Ziggo-GO-app-...

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Hallo @PeBe en welkom op de Community!

Het probleem wat je beschrijft is een incident waar we onderzoek naar doen. We ontvangen meldingen dat niet alle opnames zichtbaar zijn via Ziggogo.tv terwijl deze wel zichtbaar zijn via de Ziggo GO (Apple + Android) app en de Next box. Speelt het probleem met alle opnames of beperkt het zich tot opnames van enkele zenders? Om welke specifieke afleveringen gaat het precies? En welke datum + tijdstip was de originele uitzending? Zorg er ook voor dat je adresgegevens up to date zijn zodat ik het voorbeeld door kan zetten voor ons collectieve onderzoek. 

PeBe
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het betreft de opnames van het programma Bares fur Rares.

ZDF dagelijks van maandag tot en met vrijdag van 15:05 tot 16:00. De opnames van 10 tm 14 mei staan wel op next en android maar niet op de pc. Die van vandaag evenmin

Vreemd is dat de zaterdagopname wel zichtbaar is. Dit betreft echter een programma wat ik separaat heb geprogrammeerd omdat het oude afleveringen betreft.

Voor het overige heb ik nergens problemen mee. Voor mijzelf heb ik het probleem ook al opgelost. Alle afleveringen staan op de “ZDF Mediatheek” en kan ze daar kijken. Maar ik ben toch benieuwd hoe dit mogelijk is.

PeBe
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi. Bedankt voor het meedenken. Heb uiteraard beide geprobeerd, via de app en rechtstreeks via website en ook via een andere browser en op meerdere PC's.  Ik kijk eigenlijk altijd via de website. Het probleem zit m ergens anders. 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Bedankt voor je reactie! In de tussentijd zijn hier ook meerdere topics over gestart, de voorbeelden proberen we zo veel mogelijk te bundelen in 1 topic.

We hebben contact met de ontwikkelaars hierover en nog de aanvullende vragen:

Een paar vragen vanuit onze ontwikkelaars:

- Speelt het bij meerdere opnames? Zo ja welke?
- En weet je nog hoe je deze opnames ingepland hebt, deed je dat via de browser (ziggogo.tv), via de Ziggo GO app of op de mediabox zelf?


Kun je je antwoorden posten in > https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-browser-app-kan-sommige-bewaarde-serie-opnames-niet/...

Uitgelicht topic