waarom op alleen die van ziggo niet het ligt dus niet aan google maar kan ziggo eventueel een vraag uitzetten bij de app afdeling/horizon platform/liberty global
Once you select a video to play, a player control bar will show. Go to 5.1 surround sound
to turn it on or off.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De YouTube app is bij mijn weten net als de NPO app een afgeslankte variant.
Aangezien Google de app levert zal mijns inziens dit daar moeten worden gevraagd.
Niet alle info van video's klopt altijd bij Youtube. Er zwerft best veel "zooi" rond met video of audio info die niet klopt.
Als je een voorbeeld hebt plaats het dan in dit topic. Dan zal ik eens kijken of mijn Mini/Next/TV er ook geen 5.1 van maakt.
@Garihd schreef:De YouTube app is bij mijn weten net als de NPO app een afgeslankte variant.
Aangezien Google de app levert zal mijns inziens dit daar moeten worden gevraagd.
ziggo is hierin toch partij niet ik die beheren het software platform ik ben als klant alleen maar de eindgebruiker
De YouTube app heeft niets met het verdere platform te maken. Elke streamingdienst levert zelf de software aan zover mijn kennis gaat.
Inderdaad kan jij hier de vraag stellen. Maar uiteindelijk zal Google bepalen of ze iets wel of niet mogelijk maken.
Maar als je antwoord geeft op Bloemen64 komen we mischien verder.
Als meer gebruikers dit kunnen bevestigen dan is er hoe dan ook een betere basis voor een wijziging.
Er wordt op de Horizon ( Media Box XL ) Geen nieuwe ondersteuning meer gegeven alleen nog software en bugfix maar aan de Apps wordt er niks meer gedaan, omdat de Media Box XL uitgefaseerd wordt.
Zoals @Garihd al aangeeft is het afgeslankte app, omdat er geen update's meer aankomen.
De Next en de Mini krijgen wel gewone Apps update maar dat zal wel nieuwe jaar zijn.
Als je even de zoekfunctie gebruikt daar staan ook informatie over de Horizon Media Box XL
met horizon platform bedoelde ik niet de horizon box xl zelf natuurlijk
Wie weet gaat dit allemaal nog komen en staat het nog in de planning, het is afwachten, wie weet horen we wel wat na de feestdagen
en als er iets gebeurt komt er vanzelf een sticky topic over.
Is afwachten en zien wat er gebeurt. Ik gebruik de App niet.
Het platform Horizon 5 waar de Next en de Mini en de XL op draaien is inderdaad iets anders.
Ook op de Next en de Mini zijn sommige apps minder compleet dat heeft verder niets met updates te maken.
Terzijde heb je nog de Samsung soundbar en hoe is alles aangesloten? Is het enkel de YouTube app? Is het je nooit eerder opgevallen of is het sinds een recente update van de systeemsoftware?
Dat platform is grondig aan een update toe.
Dolby Vision heeft dit Ziggo platform ook nog nooit van gehoord.
Het is echt niet meer van deze tijd.
@wewanl schreef:Dat platform is grondig aan een update toe.
Dolby Vision heeft dit Ziggo platform ook nog nooit van gehoord.
Het is echt niet meer van deze tijd.
Naja niet van deze tijd Dolby Atmos ondersteuning is er wel
Ja maar Dolby Vision wordt het meest gebruikt bij streamingdiensten en is ook superieur aan andere HDR varianten .De tv boxen van KPN, Delta en Odido hebben het wel.
Echt ongelofelijk dat Ziggo hierin zo stil staat.
Voor het gebruiken van Dolby Vision moeten de fabrikanten en filmmakers een bonk geld neerleggen. Het is niet voor niks dat Samsung televisies geen Dolby Vision ondersteunen.
Dat er titels met Dolby Vision zijn bij de streamingdiensten ligt aan de filmstudio's dat heeft nagenoeg niets met de streamingdienst te maken er worden genoeg films geproduceerd zonder Dolby Vision.
Verder zal er waarschijnlijk een volledig nieuwe box moeten komen als dit ondersteund moet worden. Het zal niet zomaar met een update toegevoegd kunnen worden.
HDR10+ en Dolby Vision verschillende technieken om Vision superieur te noemen gaat mij te ver. Door de andere techniek kan de kijk beleving wel anders zijn.
Maar we dwalen af ik ben eerst benieuwd naar een antwoord op wat @bloemen64 vroeg dus @MR_CHIP deel eventueel een link van een YouTube clip waar dit opvalt.
En wat zegt de statistieken voor nerds overlay over de audio bij die video of Video's en verder wat ik eerder vroeg is dat ineens of al langer?
Dat wordt hoogtijd
Ook Samsung gaat Dolby Vision ondersteunen.
Ze waren nog de enige televisie fabrikant die dat niet doet.
Ik ben binnenkort weer bij moeders die heeft een soundbar met Dolby Atmos ondersteuning
@Garihd schreef:
@MR_CHIP schreef:Ik ben binnenkort weer bij moeders die heeft een soundbar met Dolby Atmos ondersteuning
Je hebt het toch over 5.1 dat is heel iets anders dan Atmos.
Mijn eigen tv ondersteunt geen 5.1 en hen zelf geen apparaat doe dat wel doet ,dus ik ga het bij haar testen met een soundnar die Dolby Atmos ondersteunt ( wat voor mij een bevestiging is dat het ook 5.1 ondersteunt , dacht ik , doet ook Dolby Digital Plus)
Maar dan heb ik nog geen antwoord op mijn eerdere vraag heb je dit ineens ontdekt heeft dit nooit gewerkt heeft het eerder wel gewerkt?
Nee bij alle youtube videos geeft due stereo pcm
@MR_CHIP schreef:
@Garihd schreef:
@MR_CHIP schreef:
Ik ben binnenkort weer bij moeders die heeft een soundbar met Dolby Atmos ondersteuning
Je hebt het toch over 5.1 dat is heel iets anders dan Atmos.
Mijn eigen tv ondersteunt geen 5.1 en hen zelf geen apparaat doe dat wel doet ,dus ik ga het bij haar testen met een soundnar die Dolby Atmos ondersteunt ( wat voor mij een bevestiging is dat het ook 5.1 ondersteunt , dacht ik , doet ook Dolby Digital Plus)
Ik begrijp dit topic niet meer nu.
Een vraag/opmerking over iets dat je niet zelf kunt afspelen.
Dan krijg je een hoop off-topic discussies over van alles en nogwat behalve een concreet voorbeeld van iets dat niet goed afspeeld op de Next of Mini via de App die daar op staat.
@MR_CHIP het wachten is op een link of titel op youtube die geen 5.1 afspeeld op de Mini of Next en dat wel zou moeten doen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.